Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt nopeita ehdotuksia hyvästä ruuasta illaksi, deitti ilmoitti että tulee kylään!

Vierailija
30.09.2017 |

KÄÄK. Deitti ilmoitti että tulisi tänään mun luokse käymään, jos vaan mulle sopii, sanoi että tuo ruokajuomaksi viiniä. Meidän piti alustavasti tavata vasta ensi viikolla, mutta tuleekin jo nyt.
No arvatkaa olenko valmistautunut mitenkään? Jääkaapissa on vaan valo ja muutama olut.

Mitä ruokaa mä sille teen? Toka deittikerta, ekalla oltiin vaan kahvilla ja juteltiin, eli en tiedä siitä oikein mitään, mutta mitään ruoka-allergioita ei tietääkseni ole.
Eli jotain herkullista ja helppoa? Ei saa olla liian hienoa, mutta sopivasti fiinimpää kuin arkimättö.

Helphelphelp! Puolen tunnin päästä pitää lähteä kauppaan......

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tortillat, niin voi tehdä useita vaihtoehtoja täytteeksi.

Vierailija
22/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olisin kieltäynyt tapaamisesta, jos kyseessä on vasta toinen treffikerta. Sinun kotiin tunkeminen ja viinin tuominen kyllä viestittävät, etä deitti haluaa tietynlaisen päätöksen illalle.

Onko tosiaan oletuksena, että teet ruuan? Jos kyseessä illanistuminen, niin pieni naposteltava kyllä riittää (vaikka perintenen juustotarjotin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ikinä vastaisi kyllä, jos joku mies toista tapaamista varten ilmoittaisi, että hän tulee luokseni kylään. Kutsun itse ihmisen kylään jos kutsun, joka puolituttu ei voi kutsua itse itseään luokseni. Tapailun edettyä kun tunnetaan jo hyvin on eri asia sitten kokonaan, silloin voi sanoa hyvin että tulen tänään luoksesi. Jos joku vain kerran tapaamani mies yrittäisi ilmoittaa, että hän tulee tänään luokseni ja tuo viinipullon, niin vastaisin ihan ilahtuneena, että kiva että haluat tavata ja minullekin kyllä sopii tänään, mutta ei luonani vaan voidaan mennä ravintolaan vaikka lasilliselle tai illalliselle. Hänen vastaus kyllä kertoisi hänestä paljon. Kerran nimittäin kävi tuollainen tilanne, ja mies vastasikin, että "ei sitten tavata tänään, jos sinulle ei käy että tavataan luonasi". 

Vierailija
24/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaita voileipiä, tietenkin. Niillä annat heti viestin, että olet tasokas daami ja liikut kaikkein hienoimmissa piireissä. Vältä tunkkaisia voileipäkakkuja.

Vierailija
25/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sika deitti. Kutsuu itsensä kylään heti toisilla treffeillä ja olettaa vielä, että hänelle kokataan. 

MIten edes uskallat päästää häntä luoksesi, jos olette tavanneet kerran ja et edes tiedä hänestä oikein mitään?

Onhan tuo kyllä kätevää, että heti testataan ruuanlaittotaito, koti ja mahdolliset seksitaidot (siitähän tuossa on kyse), mitä sitä turhaan ensin tutustua, menee turhaa aikaa. 

Deittisi on ilmeisesti tyyppi, joka haluaa, että asiat menevät hänen mielensä mukaan. Sinä olet kotona ja valmiina kokkaamaan, jos hän niin haluaa, eihän sinulla tietenkään ole muuta ohjelmaa lauantai-illaksi (kärjistys). Onkohan sillä deitillä peruuntuneet tämän illan suunnitelmat, kun nyt haluaakin tavat ap:n tänään ja näin lyhyellä varoajalla?

Sorry, ei jatkoon. Olisin vastannut, että tänään ei käy. Tosin tämä taitaa olla provo - tai sitten ap on todella epätoivoinen. Sovi nyt ainakin jonkun ystäväsi kanssa, että laitat jotain viestejä illan aikana, ihan oman turvallisuutesi vuoksi (ts. jos viestiä ei tule, ystävä soittaa ja varmistaa, että kaikki kunnossa).

Vierailija
27/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla monenlainenkin tilanne.

1. Mies haluaa seksiä.

2. Mies haluaa testata ruoanlaittotaitosi/makusi ruoan suhteen.

3. Mies haluaa testata makusi viinien suhteen.

4. Miehen enssijainen deitti perui, ja viinipullo oli valmiina - illanvieton täyte.

5. Miehen kaveriporukka perui, ja kävi äkkiä hakemassa viiniä ja muisti sitten sinut.

6. Mies haluaa oikeasti viettää kanssasi aikaa muttei kehdannut viimeksi olla "yli-innokas".

7. Miestä jännittää tapaamisesi ja halusi tehdä sen näin "extempore" ettei kummankaan tarvitse jännittää viikkoa.

8. Joku muu syy (mitä nyt miehen mieleen voi juolahtaakaan).

Itse olisin ehkä siirtänyt seuraavaan viikonloppuun tällaisen tapaamisen. Hirveä homma olis ollut valmistella parissa tunnissa itsensä, kämpän ja laittaa vielä ruokaakin siinä. Huh. Plus, kuten edellä mainittu, en toivo että kukaan olettaa minun olevan "käytettävissä" ihan milloin tahansa.

Vierailija
28/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain perusaineksia ja tehkää ruoka yhdessä. Tonnikalapastaa? Älä ala kotiorjaksi tuolla lailla tapailuvaiheessa tai saat miehen, joka etsii kotiorjaa.

Vierailija
29/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lämminsavulohta ja tee yrtti-kermaviilikastike ja hyvä salaatti. Iltapalalla ei tarvinne perunaa, mutta voisi kai niitäkin varoiksi keittää, jos deitti on kovin nälkäinen. Jos kala on pois laskuista, niin sitten vaikka kinkkupiirakka. Senkin kanssa voi tarjota kermaviilikastiketta, niin ja sitä salaattia tietysti.

Vierailija
30/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtd blogin panopasta.

Vierailija
31/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtd blogin panopasta.

https://wtd.fi/panopasta/

Vierailija
32/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leivitettyjä possunkyljyksiä ja valkosipuliperunat ja joku salaatti.. Possujen päälle sitruunaa

Eiiii ei valkosipulia ekoilla treffeillä!! :D

Mitä väliä sillä on, jos molemmat haisevat ja ovat vielä kahden kesken ap:n kotona?