Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt nopeita ehdotuksia hyvästä ruuasta illaksi, deitti ilmoitti että tulee kylään!

Vierailija
30.09.2017 |

KÄÄK. Deitti ilmoitti että tulisi tänään mun luokse käymään, jos vaan mulle sopii, sanoi että tuo ruokajuomaksi viiniä. Meidän piti alustavasti tavata vasta ensi viikolla, mutta tuleekin jo nyt.
No arvatkaa olenko valmistautunut mitenkään? Jääkaapissa on vaan valo ja muutama olut.

Mitä ruokaa mä sille teen? Toka deittikerta, ekalla oltiin vaan kahvilla ja juteltiin, eli en tiedä siitä oikein mitään, mutta mitään ruoka-allergioita ei tietääkseni ole.
Eli jotain herkullista ja helppoa? Ei saa olla liian hienoa, mutta sopivasti fiinimpää kuin arkimättö.

Helphelphelp! Puolen tunnin päästä pitää lähteä kauppaan......

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihvit tai tonnikalapasta

Vierailija
2/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagnesta tykkää useimmat. Voit hifistellä laittamalla valkokastikkeeseen vaikka pinaattia tai varioimalla ruokaa muuten. Lisukkeeksi salaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Burgundin pata, voit rauhassa jättää uuniin hautumaan ja tehdä kaikkea muuta sillä välillä.

Vierailija
4/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka joku hyvä risotto (parmesan/sieni/punajuuri tms.) ja kylkeen joku simppeli raikas salaatti (esim rucola-pähkinä-vuohenjuusto-viinirypäle).

Tarjoa vielä vaikka vastapaistettua ciabattaa (kaupasta saa niitä esipaistettuja mitkä vaan lykätään 10min uuniin) ja jotain tuorejuustoa lisäksi.

Vierailija
5/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivitettyjä possunkyljyksiä ja valkosipuliperunat ja joku salaatti.. Possujen päälle sitruunaa

Vierailija
6/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivitettyjä possunkyljyksiä ja valkosipuliperunat ja joku salaatti.. Possujen päälle sitruunaa

Eiiii ei valkosipulia ekoilla treffeillä!! :D

Vierailija
7/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, valkosipuli saa hengityksen haisemaan.. Kermaperunat? Perunamuusi?

Vierailija
8/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokkia aasialaisittain?

Vierailija
9/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiiii ei valkosipulia ekoilla treffeillä!! :D

Joo, hupsista, en miettinyt ihan loppuun asti

Vierailija
10/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suolanen piirakka ja perus salaatti.

Vierailija
11/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista välttää semmoisia juttuja mistä esim. henki alkaa haisemaan (valkosipuli ja muutkin sipulit) tai mitkä ei aina sun mahalle sovi -

mulla esim. sipuli tuo joskus vatsanväänteitä ja valkoiset viljat toisinaan turvottaa vaikka en varsinaisesti millekään olekaan allerginen. Eli mieti semmosta ruokaa ettei tarvi stressata miten kroppa reagoi :) ja sit semmoista mihin mahasi on viime aikoina tottunut, eli jos et vaikka ole vuoteen syönyt kunnon pihviä niin siihenkin voi maha reagoida, varsinkin tuommoisessa vähän jännittävässä tilanteessa!

Vierailija
12/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu deitistä. Itse kiusaantuisin jostain liian hienosta, jotkut yrttipatongit viinin kanssa olisi mun juttu, tai lämpimät voileivät. Monien mielestä tämä on tietysti junttia:)

Tiedäthän ettei ole kasvissyöjä tms.? Minä olen, ja grillimakkaraa ex tarjosi toisilla treffeillä. Otettiin huumorilla molemmat, söin leipää eikä haitannut.

Vierailija
13/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee vaikka joku hyvä risotto (parmesan/sieni/punajuuri tms.) ja kylkeen joku simppeli raikas salaatti (esim rucola-pähkinä-vuohenjuusto-viinirypäle).

Tarjoa vielä vaikka vastapaistettua ciabattaa (kaupasta saa niitä esipaistettuja mitkä vaan lykätään 10min uuniin) ja jotain tuorejuustoa lisäksi.

Vuohenjuusto jakaa sen verran voimakkaasti ihmisiä, että sitä en laittaisi. Muutenkin kannattaa vähän pelata varman päälle.

Vierailija
14/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirakoita ja munavoita päälle, noin niinkuin vinkiksi.

Vierailija
15/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista, että joku jonka on tavannut vain kerran aiemmin, niin yllättäen ilmoittaa että tulee nyt luoksesi syömään ruokaa, joka sinun tulee hänelle valmistaa.

Vierailija
16/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen deittikerta ja mies kysyy että voiko tänään tulla käymään ja toisi viiniä? Itse sanoisin että nyt on sen verran kiireitä etten ole ihan vapaa hänelle näin parin tunnin varoitusajalla. Tuo viiniä ja tulee kylään eli odottaa varmaan seksiä. Itsellä kyllä kiinnostus viilenisi, ehkä antaisin mahdollisuuden sitten ensi viikolla mutta voisi olla heippa hälle.

Vierailija
17/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen deittikerta ja mies kysyy että voiko tänään tulla käymään ja toisi viiniä? Itse sanoisin että nyt on sen verran kiireitä etten ole ihan vapaa hänelle näin parin tunnin varoitusajalla. Tuo viiniä ja tulee kylään eli odottaa varmaan seksiä. Itsellä kyllä kiinnostus viilenisi, ehkä antaisin mahdollisuuden sitten ensi viikolla mutta voisi olla heippa hälle.

Odottaa seksiä, mutta sen lisäksi odottaa, että nainen ruokkii hänet ennen kuin nainen antaa hänelle seksiä. Aika moista passuuttamista, varo ap!

Vierailija
18/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pasta, esim. sitruuna, halloumi, vuohenjuusto tai pesto. Ehkä myös patonkia ja/tai salaattia. Pastan kanssa sopii viini ku viini :D

Vierailija
19/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pasta on helppo ja nopea, esim.

- Kampasimpukkapasta

- Kylmäsavulohipasta

- Carbonara (Ei, älä missään nimessä käytä kermaa, varsinkaan jos tulee viiniä ruoan kanssa)

Toisaalta vaikkapa parsa-lammas -risotto toimii hyvin, kuten myös ylempänä ehdotettu Burgundin pata. 

Vierailija
20/32 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko ja puolukkahillo! Käy nopsaan poimimassa puolukat.