Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsensa abortoijat olettavat että

Vierailija
30.09.2017 |

-tekevät hyvän ratkaisun
-lääkärien, sairaanhoitajien ajatukset asiasta ovat positiivisia
-miehen haulla pitää lapsi ei ole mitään merkitystä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä monta kysymystä joihin ap:lla on varmasti ihan oma vastaus jonka hän kohta meille kertoo.

Vierailija
2/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hyvän ratkaisun, koska meillä ei olisi ollut varaa pitää lasta. Rahat tiukilla, yksi lapsi jo ennestään ja opiskelut molemmilla kesken.

Lääkärien ja sairaanhoitajien mielipiteet ei oikeastaan kiinnosta.

Mies ei halunnut pitää lasta sen enempää kuin minäkään. Kumpaakaan ei kiinnostanut tipahtaa köyhyysrajan alle ja toimeentulotuelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka lapsen voi abortoida?

Vierailija
4/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan lääkäri/sairaanhoitaja voisi sanoa mitä juuri SINÄ olet? -Että hommaatko lapsen tai kuudennen? Voiko yhdelläkään ihmisellä olla sananvaltaa siihen miten monta lasta sinä synnytät?

Mielestäni abortin voi tehdä kun lasta ei haluta. Tottakai lääkkeellä ja mahdollisimman ajoissa, ei siis yliviikoin rv 13 ellei sikiö ole vaikeasti vammainen. Tällöin jotkut tahtovat synnyttää lapsen, joka tulee kuolemaan ja sekin on ihmisen oma valinta. Joku lääkäri/sairaanhoitaja tätä ei käsitä. Nämä ovat henkilökohtaisia valintoja, riippumatta ammatista. 

Itse olen tehnyt abortin. Tulin raskaaksi täysin ei toivotusti, ehkäisy petti ja huomasin odottavani viidettä lasta. En ole katunut aborttia. En voisi synnyttää lasta: mitä selittää lapsille, kauanko olisin pois työstäni? Mitä jos biologisesti minun ja mieheni rakkaudensiemen tahtoo tietää joskus perheestään? 

Jos mies tahtoo lapsen: täytyy etsiä nainen joka tahtoo lapsen. Ihan sama se on naiselle, ei kaikki miehet tahdo lasta. Tämä ei ole vain naisen syy miksi keski-ikä ensisynnyttäjien kesken nousee. Lapsen hankinta on parin yhteinen valinta, harva nainen saa päättää että nyt poistan kierukan ja tulee lapsi, että mies on vaan aivoton toukka vieressä jolle on ihan sama tuleeko lapsi. Tottakai se on myös mies joka ei halua lasta. 

Kurjaa jos elät suhteessa jossa kumppani ei tahdo lasta, noinpäin se on monella naisellakin: tahdotaan lasta, eikä mies "vielä". 

Vierailija
5/5 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tehneeni hyvän ratkaisun, vahinkoraskaus alaikäisenä aivan hullulle miehelle ja itse olin opiskelija, ei todellakaan olisi voinut pitää lasta.

Lääkärien ja hoitajien henk.koht.mielipide ei todellakaan kiinnosta, kunhan tekevät työnsä ammattimaisesti ja sillä selvä.

Ei ollut miehen halulla väliä, minun kroppani ja minun päätökseni. Mies muuten uhkasi tappaa minut kun kerroin etten lasta pidä. Että niinkin tasapainoista käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi