Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka tulee jätetyksi jo viestivaiheessa?

Vierailija
29.09.2017 |

Kivasti alkaneet viestit loppuvat miehen taholta yllättäen. Tai jos treffeille saakka pääsee, niin yhteen kertaan jää.
Pakko hyväksyä, etten ole sopiva parisuhteeseen.
Kohtalotovereista saisi vertaistukea, onkohan teitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, miksi sinusta ei kiinnostuta .

Vierailija
2/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun saisikin selville, miksi minusta ei kiinnostuta kuin alussa. Ehkä olen varalla siihen saakka, kunnes löytyy parempaa. Toisaalta ei tähän osaan tarvitse tyytyä, vaan voi alkaa elää sinkkuna loppuiän. Lapset on jo tehtynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Jo 15 vuotta pakkeja, ei ensimmäistäkään tapailusuhdetta.

Olen saanut pakit mm. koska urheilen 4-5 tuntia viikossa ja bmi on 19 (miehet haluavat "pehmeän" naisen), koska minulla on koira, ja tietysti sen takia etten ole koskaan seurustellut.

Haluaisin kyllä tietää miksi en kelpaa, ihan kasvokkain eikä pelkästään edellämainittujen syiden takia.

Vierailija
4/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap:lla on takana suhteita ja on saanut lapsiakin... Luulin jo että kerrankin löysin vertaistukea. Antaisin mitä tahansa että saisin seurustella edes viikon ajan ja jopa saada sen yhden lapsen.

-viesti nro 3

Vierailija
5/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hissukka tai sosiaalisesti vaikea, väritön, tylsä? Pystytkö pitämään yllä keskustelua? Meikkaatko, pukeudutko tyylikkäästi?

Vierailija
6/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pakit mm. koska urheilen 4-5 tuntia viikossa ja bmi on 19 (miehet haluavat "pehmeän" naisen), koska minulla on koira, ja tietysti sen takia etten ole koskaan seurustellut.

Haluaisin kyllä tietää miksi en kelpaa, ihan kasvokkain eikä pelkästään edellämainittujen syiden takia.

Eihän noista ole mikään sellainen syy mikä estäisi seurustelun. Et varmaan kerro ihan kaikkea?

Itse ainakin haluaisin mahd paljon urheilevan naisen ja ei koirakaan olisi este vaikka tykkäänkin enemmän kissoista. Ja seurustelukokemusta en edellyttäisi, kummallinen vaatimus..

Vierailija
7/7 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noista ole mikään sellainen syy mikä estäisi seurustelun. Et varmaan kerro ihan kaikkea?

Itse ainakin haluaisin mahd paljon urheilevan naisen ja ei koirakaan olisi este vaikka tykkäänkin enemmän kissoista. Ja seurustelukokemusta en edellyttäisi, kummallinen vaatimus..

Mitä olisin jättänyt kertomatta? Ihan normaali deitti-ilmoitus johon sain kourallisen vastauksia. Nuo yllämainitut pakit sain jo ennen kuin kuvia vaihdettiin joten ei voi olla ulkonäkökään syynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi