Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder muistaa kaiken mitä teit... Facebook-tykkäykset, vanhat instakuvat, jokaisen matchin..

s44r4
29.09.2017 |

Hui... Tuon jutun mukan Tinder muistaa jokaisen matchin, viestin ja instakuvan, vaikka matchit ois poistettu ja instatili poistettu.

http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2017/09/29/tinder-henkilokohtais…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, amatööri. kuka nyt oikealla faceprofiililla tinderissä plärää?

Vierailija
2/4 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Entä sitten? Niin kauan kuin Tinder on salassapitovelvollinen, ei noilla ole minulle mitään merkitystä. Jos joku kuva tai tykkäys on niin yksityinen, en varmaan laita sitä instagramiin tai facebookiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Entä sitten? Niin kauan kuin Tinder on salassapitovelvollinen, ei noilla ole minulle mitään merkitystä. Jos joku kuva tai tykkäys on niin yksityinen, en varmaan laita sitä instagramiin tai facebookiin. 

Luitko tuon jutun? Käyttöehdoissa sanotaan, että käyttäjä ei voi olettaa tietojen pysyvän salassa.

Vierailija
4/4 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

s44r4 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko tuon jutun? Käyttöehdoissa sanotaan, että käyttäjä ei voi olettaa tietojen pysyvän salassa.

Minä ymmärrän tuon niin, että tarkoitetaan Tinderiin laitettuja tietoja. Ei niitä, jotka Tinder saa fb:n tai instagramin kautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi