Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka pettyneitä miehiin?

Vierailija
28.09.2017 |

Etenkin nettitutustuminen ollut karvas pettymys. Miehet häviävät kuin hiekka tuuleen ja sitten jää miettimään, mikä taas meni pieleen jo viestitasolla. Tapaamiset eivät johda mihinkään (seksisuhteeseen en ala) tai sitten miehet eivät muuten vaan kiinnosta /kiinnostu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi nainen joka on pettynyt mieheen. Eräskin mies ketä "tapailin" laittoi pari viikkoa sitten viestin että on kova ikävä. En tietenkään uskonut tuota ja tässäpä tuo taas nähtiin: paskapuhetta. Nyt ei ole kuulunut mitään kahteen viikkoon. Kylläpä näyttää olevan kova ikävä. Huoh. En usko enää mitään mitä miesten suusta tulee. Uskon vain tekoihin. Words < actions.

Vierailija
2/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottakoon eräät miehet oksettavat, mutta on miehiä ja Miehiä.

Vaikka jotkut väittävät, että saman sukupuolen edustajat ovat samanlaisia niin minusta yksilöissä on eroja.

Eli en ole pettynyt, mutta inhoan tietynlaisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai täällä vauvapalstalla sellaisia ole jotka olisivat miehiin pettyneitä?

Vierailija
4/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi nainen joka on pettynyt mieheen. Eräskin mies ketä "tapailin" laittoi pari viikkoa sitten viestin että on kova ikävä. En tietenkään uskonut tuota ja tässäpä tuo taas nähtiin: paskapuhetta. Nyt ei ole kuulunut mitään kahteen viikkoon. Kylläpä näyttää olevan kova ikävä. Huoh. En usko enää mitään mitä miesten suusta tulee. Uskon vain tekoihin. Words < actions.

Mitä teit kun mies ilmoitti että on kova ikävä? Veikkaan ettet tehnyt mitään. Ehkä mieskin uskoo vain tekoihin ja ajatteli ettet piittaa hänestä. Ja oikeassahan hän olikin.

Vierailija
5/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies PUHUU TUNTEISTAAN ja mitä tekee nainen, no negatoi asian. Jep hyvin sä vedät. Näköjään ihan oikean päätöksen teki kaveri kun feidas sut.

Vierailija
6/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita, olet ainoa.

Vierailija
7/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit kun mies ilmoitti että on kova ikävä? Veikkaan ettet tehnyt mitään. Ehkä mieskin uskoo vain tekoihin ja ajatteli ettet piittaa hänestä. Ja oikeassahan hän olikin.

Vastasin että mullakin on ikävä ja sanoin että tulee käymään joku päivä. Mies lupasi tulla. No, ei ole näkynyt eikä kuulunut.

Vierailija
8/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti alkaa itsellänikin muuttua käsitys miehistä. Ennen en ajatellut miehistä yleisesti ottaen mitään sen kummempaa, mutta nyt alkaa tulla olo, että onko miehet oikeesti ihan terveitä. Aina joutuu pettymään, vaikka kuinka haluaa rakastaa, on valmis joustamaan ja uskoo alussa pelkkää hyvää. Silti mies mokaa asiat ihan käsittämättömällä tavalla. Tuntuu, että eikö ne vois ees pikkusen yrittää. Esim. olen nyt ollut yh-isän kumppanina ja tehnyt tosi paljon hänen ja lastensa eteen. (lasten äiti ei ole millään lailla heidän elämässään). Olen aidosti välittänyt, auttanut, tehnyt kotityöt jne. Sitten kun tulin itse todella kipeeksi ja halusin sairastaa pari päivää hiljaisuudessa (menemällä omalle asunnolleni), niin miehen mielestä se oli minulta väärin tehty ja hän oli vain kiinnostunut, että milloinka tulen takaisin. En vain käsitä, en.

Vierailija
9/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla usko mennyt. Nähnyt niin paljon kaikenlaista ja omakohtaistakin kokemusta on. Valehtelevat minkä kerkiävät ja pettävät puolisoitaan. Siis suurin osa pettää. Ja naiset luulevat, että ei se oma mies ikinä tekisi sellaista, uskovat paskapuheita ja elävät täydessä valheessa kuplassaan. Huvittavaa.

Vierailija
10/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näemme miten vasemmisto ei arvosta naisten panosta muuten kuin ansaitsemalla palkkaa, jotta tilastot näyttäisivät hyvältä

Vierailija
11/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa olevani pettynyt, koska en ole koskaan heiltä mitään odottanutkaan.

Nuorempana oli hauska bailata ja pelata miesten kanssa ilman mitään sen kummempaa taka-ajatusta. Kun mitään ei odottanut, mitään ei menettänyt.

Sittemmin olen rauhoittunut eikä juhliminen kiinnosta. Vietän laatuaikaa yksin tai sitten valikoidussa hyvässä seurassa. Elän ja asun yksin. En missään tapauksessa halua tähän ketään söhläämään! Kauhistuttava ajatus.

En voi mitään sille, mutta miehillä ei todellakaan ole mitään annettavaa elämääni. On yritetty kysellä udella ja jopa painostaa miksi en ole parisuhteessa enkä sellaista halua. Päätös ja elämäni on yksin minun! Ja sen yhden ainoan elämäni haluan elää mahdollisimman hyvin ja onnellisesti. 

Vierailija
12/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeillaa sit naisia, josko ne olis enemmän mieleen.

Vierailija
13/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on taas oikein positiivinen mieli mitä olen nyt käynyt treffeillä 20 vuoden avioliiton jälkeen. Miehet ovat yllättävän romanttisia, kirjoittelevat pitkiä viestejä ja muutenkin ovat oikein mukavaa seuraa. Monet arvostavat todella paljon keskustelutaitoa aiheesta kuin aiheesta. 

Vierailija
14/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhat eivät vastaakaan todellisuutta, voi juku.

Vierailija
15/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tullut miesten taholta raiskatuksi 4-vuotiaana, ei voi mitenkään pettyä. Ihan ovat olleet juuri sellaisia, joilta voi tuollaista toimintaa odottaa heti kun valvova silmä välttää. Ei ikinä miehiä lastentarhoihin, -koteihin, jopa mielisairaaloissa ovat mies'hoitajat' käyttäneet potilaita hyväksi.

Kerta kaikkisesti mies on se heikompi aines, heikompi sukupuoli - ja eihän mies tietysti luonnon kannalta ole edes erityisen tärkeä, onpahan luotu vain tuomaan variaatiota geeneihin. Mutta ei ole välttämätön.

Vierailija
16/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kiva, että olis joku mies. Joku kiva, josta on vähemmän harmia kuin iloa. Ja seksiä, jos oliskin!

Olen kokeillut montaa miestä elämäni aikana, ei ole tällaiset toiveet täyttyneet. Viime vuodet olen elänyt ilman. Onpas yllättävän helppo ja mukava elämä ilman kiukuttelevia ja vaativia taape... siis miehiä.

Seksi olis mukavaa, mutta vähitellen sekin unohtuu ja olen korvannut sitä parilla muulla jutulla. Enää ei ainakaan tarvitse pettyä silläkin saralla: helpompi elää puutteessa yksin kuin miehen vieressä.

Yllättävän paljon olisi irtoseksiä ja muutakin seuraa kyllä tarjolla, varatuilta miehiltä kyllä yleensä. Ei kiinnosta, muuten.

Vierailija
17/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pläp,pläp.

Naiset pläp,pläp.

Jälleen yhdentekevä yleistysketju.

Lääkärin määräyksestäkö?

Vierailija
18/19 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve pariutua johtuukin vain hormooneista ja sosiaalisesta paineesta. Kukaan täysissä järjissä oleva ihminen ei tuohon hommaan sotkeutuisi jos saisi valita.

Vierailija
19/19 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan miehissä sitä, että ovat hempeitä ja herättelevät kiinnostusta viesteillä ja puheluilla vain ja ainoastaan seksin toivossa. Sitten, kun nainen ihastuu, kadotaan täysin.

Olisivat ihan suoraan hakemassa seksiä, sellaista reiluutta voisi olla.

Viihdyn nykyään sinkkuna.