Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskyläläiset! Voiko täältä löytää mitään töitä?

Turhautuminen
28.09.2017 |

Muutimme hieman yli vuosi sitten Jyväskylään, työskentelin silloin vielä etänä entisessä työssäni. Työsuhteeni päättyi ja olen nyt vuoden verran yrittänyt etsiä töitä Jyväskylästä, turhaan. Töitä ei vain ole.

Olen hakenut niitä about paria mahdollista avointa paikkaa, jättänyt avoimia hakemuksia, soitellut yrityksiin jne. Ei mitään.

Mitä täällä voi tehdä? Koulutukseltani olen it-insinööri.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä on opiskelijoiden luvattu maa eli kokoonsa nähden suuri yliopistokaupunki ja ammattikoulu ja ammattikorkeakoulukin vetää paljon opiskelijoita. Opiskelija on luonteva valinta moneen kausityöhön ja harjoittelujen kautta saavat hyvin jalkaa ovenvälin enemmän osaamistakin tarvittaviin hommiin, joten muille töiden löytyminen on aika kiven alla.

Kannattaa avata silmiä ja laajentaa etsintä aluetta Jyväskylän ympäristön pikkukuntiin. Tieyhteydet on ihan hyvät, joten jos on valmis ajamaan 45min suuntaansa niin työnsaanti mahdollisuudet paranee huomattavasti.

Vierailija
2/2 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyväskylä on opiskelijoiden luvattu maa eli kokoonsa nähden suuri yliopistokaupunki ja ammattikoulu ja ammattikorkeakoulukin vetää paljon opiskelijoita. Opiskelija on luonteva valinta moneen kausityöhön ja harjoittelujen kautta saavat hyvin jalkaa ovenvälin enemmän osaamistakin tarvittaviin hommiin, joten muille töiden löytyminen on aika kiven alla.

Kannattaa avata silmiä ja laajentaa etsintä aluetta Jyväskylän ympäristön pikkukuntiin. Tieyhteydet on ihan hyvät, joten jos on valmis ajamaan 45min suuntaansa niin työnsaanti mahdollisuudet paranee huomattavasti.

Ei ehkä it-insinöörille :( hae opiskelemaan YAMK-tutkintoa, siihen menee pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi