Lidlin kassa ei huomioinut heiluvaa seisokkiani!!
Vaikka innokkaasti yritin esitellä kassaneidille kuinka häntä heiluu mutta se oli hänelle kuin ilmaa. Ymmärrän että kaikki eivät noista pidä mutta haloo hei.. Edes pieni hymy olisi näyttänyt, että huomioit sen.
Sen tiedän että sinun kassalle en enään tule vaikka olisit ainoana kassana.
Kommentit (23)
Toivottavasti lähetit palautetta. Olipa tökerö kassa!
Mun mielestä julkinen palaute ehdottomasti kehiin. Voin hyvin kuvitella tilanteen; herra kohta 47 vuotta yrittää esitellä ja kassa ei vaan huomioi. Surullista :(
Mun mielestä sun sanktio kassalle on ihan aiheellinen.
Oliko varmasti täysin juhlakunnossa vai vaan puoli kova?
Kyllä normaaliin kanssakäymiseen kuuluu huomioida tuollaiset, vaikka olisikin huono päivä.
Ehkä pientä ei vaan näkynyt kassalle asti?
Siksi suosin lähikauppaa kun siellä saa aina aplodit helikopterista kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Oliko varmasti täysin juhlakunnossa vai vaan puoli kova?
Niinpä! Tärkeä tieto kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Oliko mieskassa?
Mitä vihjailet?
Ehkä hän saa kotona isoa tummaa jöötiä ja omasi näytti kovin kalpealta ja siten ehkä sairaaltakin.
Kuinka pitkä olet, ehkä seisokki heilahteli sellaisella korkeudella, että hän ei kertakaikkiaan nähnyt sitä kassan takaa. Muuten olisi varmasti kehunut.
No jospa se syy oli siinä, että ei heiluva olemus miellyttänyt? Jospa kassaneiti tykästyisi jämäkämmästä enempi.
Vierailija kirjoitti:
No jospa se syy oli siinä, että ei heiluva olemus miellyttänyt? Jospa kassaneiti tykästyisi jämäkämmästä enempi.
Olisi se nyt silti kohteliasta huomioida. Pieni hymy ei paljon vaadi.
Olen aina ollut sitä mieltä että Lidlissä on tyly ja ynseä vastaanotto.
Tee valitus. Tapaus voidaan varmasti todentaa valvontakameroista.
Ehkä häntäsi ei näy ilman suurennuslasia.
Tuliko mieleen että myyjällä saattoi olla taustalla jotain minkä takia seisokki oli hänelle kuin ilmaa? Esim hän oli menettänyt juuri poikaystävänsä jolla oli tapana tehdä samanlaisia heijareita ja tämä sinun heijaava seisokki toi hänet myyjän mieleen ja siksi joutui kääntämään katseensä pois ettei olisi alkanut itkeä tms?
Ei pidä heti syyttää myyjää miesten vihaajaksi yksittäistapauksen perusteella varsinkin kun ei tiedetä taustoja!
Törkeää!!! Kai kirjoitit jo julkisen palautteen face-seinälle?