Miten toimia kun tinder-mies sanoo "ei pahalla mutta sä et ole tarpeeksi naisellinen"
Minulla oli tapaamisessa siistit mustat housut ja tumman violetti paita missä pieni kaulus.
Kommentit (12)
Ei kai siinä mitään. Tuskin sinäkään häneen enää tuon kommentin jälkeen olit lääpälläsi.
Mennä treffeille seuraavan kanssa. Ei kai tuo nyt enempää toimia vaadi.
Ei kai siinä mitenkään pidä toimia. Se oli sen jässikän mielipide. Seuraava kehiin vaan. (Minulta deitti kysyi, olenko aina ollut nainen 😎. Olin mekossa, korkkareissa, pitkät hiukset auki, meikattuna jne.)
Ei kommentti välttämättä koskenut edes asuasi, vaan ehkä myös käytöstä. Ja sun ei ulkonäköäsi tai käytöstäsi todellakaan kannata alkaa muuttamaa, ellei se ole oikeasti huonoa. Suoran sanottuna deittis käyttäytyi tosi tökerösti kun sanoi noin. Voi olla ett se ettet ollut naisellinen tarkoittu hänestä sitä, että et ollut barbinukke tai hiljaa jokaista miehen sanomaa absoluuttisena totuutena tai ihalun kohteena oleva tuleva pikkuvaimo. Eikun uusille treffeille Ap, jonkun fiksumman kanssa!
No miksi et voinut laittaa vaikka hameen?
Olisiko ollut parempi lopettaa tapaileminen kertomatta syytä?
Tinder on panosovellus, ei aviomieskatalogi. Vaikka naiset koittaa itselleen muuta uskotellakin.
Vierailija kirjoitti:
No järkeävän syyn voi kertoa, sellaisen, jonka kuulemisen oikeasti uskoo auttavan toista kehittymään esim. persoonana. Mutta tuollainen "sä et ole tarpeeksi naislelinen" tai vaihtoehtoisesti "sä et ole tarpeeksi miehekäs" on vaan epäkohteliasta ja naurettavaa, kun naisellisuus ja miehekkyys ei edes ole mikään absoluuttinen totuus.
En ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa oli. Se oli miehen mielipide ja sillä selvä. Hän ei vain kiinnostunut ulkonäöllisesti ap:sta. That's it. Ei se silti tarkoita, että kukaan muu ei voisi tykätä hänen ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan koe olevani mitenkään velvollinen selitelemään, että miksi ei kiinnosta. Ghostaaminen on kaikista helpointa.
Mua on aina sanottu naiselliseksi mutta loppujen lopuksi on löydetty virheitä.
Eli ihan sama, ei ollut sun arvoinen mies.
Todnäk ääliö.
Vastaisin "ei pahalla, mutta sä et ole tarpeeksi kohtelias". Oikeesti, aika juntti mies. Sinä ap määritteleet naisellisuutesi ihan ite.