Kassamyyjä, miksi et tervehdi asiakasta, kun asiakas tervehtii sinua?
Miksi et vastaa asiakkaasi tervehdykseen? Onko käytöksesi mielestäsi asiallista?
Kommentit (8)
Tervehdin aina. Myös silloin kun asiakas ei tervehdi.
Aika harvoin myyjä ei tervehdi, yleensä se on se asiakas joka ei vastaa tervehdykseen.
Tosin joskus superkiireisenä päivänä kun olet toistanut saman litanian vähintään sen 50 kertaa tunnissa saattaa kerran jäädä välistä, mutta silloinkin asiakkaalle osoitetaan nyökkäys ja hymy tai jotain vastaavaa.
T: Joskus avustamassa kassalla
Vierailija kirjoitti:
Myykö ne kassamyyjät niitä kassoja?
No myy tietenkin. Samoin kuin puhelinmyyjä myy puhelimia.
Hyvät asiakkaat, puhukaa selkeällä ja kuuluvalla äänellä, kun jotain kysytte tai haluatte. Ärsyttää kun mumistaan ja puhutaan kaulaliinan sisälle. Niin joo, minäkin tervehdin jokaista asiakasta, vaikka tiedän muutaman, jotka eivät koskaan vastaa tervehdykseen
Siksi koska aasiakkaat eivät ansaitse hyvää kohtelua.
Tervehdin kyllä, mutta välillä käy niin, että asiakas ei huomaa. Ei siis kuule tervehdystä silloin, kun sen sanon, koska on liian kaukana tai on jotain muuta häiriötä.
Kassaneiti? Miksi profiloit asiakkaita ohjeiden mukaan ja tarkistat tiettyjen asiakkaiden setelit vitosta mtyöden?
Myykö ne kassamyyjät niitä kassoja?