Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassamyyjä, miksi et tervehdi asiakasta, kun asiakas tervehtii sinua?

Vierailija
28.09.2017 |

Miksi et vastaa asiakkaasi tervehdykseen? Onko käytöksesi mielestäsi asiallista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myykö ne kassamyyjät niitä kassoja?

Vierailija
2/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin aina. Myös silloin kun asiakas ei tervehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin myyjä ei tervehdi, yleensä se on se asiakas joka ei vastaa tervehdykseen.

Tosin joskus superkiireisenä päivänä kun olet toistanut saman litanian vähintään sen 50 kertaa tunnissa saattaa kerran jäädä välistä, mutta silloinkin asiakkaalle osoitetaan nyökkäys ja hymy tai jotain vastaavaa.

T: Joskus avustamassa kassalla

Vierailija
4/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myykö ne kassamyyjät niitä kassoja?

No myy tietenkin. Samoin kuin puhelinmyyjä myy puhelimia.

Vierailija
5/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät asiakkaat, puhukaa selkeällä ja kuuluvalla äänellä, kun jotain kysytte tai haluatte. Ärsyttää kun mumistaan ja puhutaan kaulaliinan sisälle. Niin joo, minäkin tervehdin jokaista asiakasta, vaikka tiedän muutaman, jotka eivät koskaan vastaa tervehdykseen

Vierailija
6/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska aasiakkaat eivät ansaitse hyvää kohtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin kyllä, mutta välillä käy niin, että asiakas ei huomaa. Ei siis kuule tervehdystä silloin, kun sen sanon, koska on liian kaukana tai on jotain muuta häiriötä.

Vierailija
8/8 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassaneiti? Miksi profiloit asiakkaita ohjeiden mukaan ja tarkistat tiettyjen asiakkaiden setelit vitosta mtyöden?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän