Rakastunut varattuun
Olen rakastunut varrattuun mieheen, jonka kanssa ollut satunnainen seksisuhde. Mies ei vaan ole vieläkään jättänyt puolisoaan tai osoita mitään tunteita minua kohtaan. Onko muilla käynyt muutosta parempaan ja mies kuitenkin lopulta jättänyt puolisonsa?
Kommentit (25)
Miten tämä alkoi? Kumman aloite jne.
Hohhoijaa... ei osoita tunteita sinua kohtaan. Miten ajattelit kaapata miehen jolle olet luultavasti yhdentekevä? Tämän on oltava väsynyt provo.
Kuulostaa kyllä niiiiiiiiiin kliseeltä :)
Varattu mies, varmaankin kyllästynyt vaimoonsa ainakin seksin merkeissä, viettelee jonkun sinkkunaisen ja uskottelee että eroaa? Ei saatana :D
Annoin selkeästi ymmärtää olevani saatavilla ja mies tarttui koukkuuni. Aina seksin jälkeen lähtee pois eikä vietä aikaa kanssani. Olen kyllä tehnyt tunteeni alussa selväksi, mutta hän ei puhu tunteista. Kuitenkin aika ajoin palaa luokseni jopa omasta aloitteestaan.....
Onko joku vielä tässä vaiheessa saanut miehen omakseen eli pitäisikö vain odottaa niiden tunteiden kehittymistä?
Olet miehelle patja. Nyt olet kaulapannassa ja mies voi kohdella sua mielensä mukaan ja heittäö pellolle, kun mehevämpi misu ilmaantuu. Nykyajan orja.
Ei kassien tyhjentämiseen tunteita tarvita, sori siitä.
Anna olla ja jätä mies rauhaan. Muiden suhteiden väliin ei mennä.
Olen aviossa. Työkaverini (mies) on katseista päätellen ihastunut minuun.
Koskaan ei ole puhuttu tästä ja minusta on hankalaa alkaa puhumaan.
Helpompi olisi jonkun ulkopuolisen kanssa. Tai ehkä jos näkisi tätä miestä työajan ulkopuolella. Jos näyttäisi olevan kiinnostunut.
Hankalaa, siltä ainakin tuntuu.
Mielestäni varatut miehet saavat tyhjentää kassit työkavereihinsa jos katsovat samalla työasioita kännykän sähköpostista. Viemäreinä toimivilla naisilla ei ole tällöin oikeutta ruikuttaa jotain "rakkautta". Mikäli mies ei tee samalla työasioita on naisella oikeus pilata miehen avioliitto.
Pakkohan miehen on jotain mua kohtaan tuntea kun se aika-ajoin tulee luokseni. Mutta onko mulla toivoa? Yleensä hän on juonut ennenkuin ottaa yhteyttä, joten jos ei vaan uskalla muuten näyttää haluamistansa?
Haluaisin vaan että voitaisiin olla kuin normaalissa parisuhteessa ja avoimesti. Miten saisin sen jäämään pidemmäksi aikaa?
Vaikka tämä on provo niin vastaan silti. Ei näitä suhteita voi kukaan etukäteen ennustaa - lopputuloksia on monenlaisia. Moni mies pitää ideaalina tilannetta, jossa kotona on vaimo palvelemassa, siivoamassa, kokkaamassa. Ja sitten se seksi ja intohimot hoidetaan muualla ja kotona sitten lähinnä rutiinia. Jotkut miehet taas todella rakastuu ja tulee ero. Jokatapauksessa vaimon asema on aina huonoin näissä. Siksi ei kannata koskaan mennä naimisiin, koska vaimolla ei ole yhteiskunnan eikä muiden naisten silmissä oikein mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Annoin selkeästi ymmärtää olevani saatavilla ja mies tarttui koukkuuni. Aina seksin jälkeen lähtee pois eikä vietä aikaa kanssani. Olen kyllä tehnyt tunteeni alussa selväksi, mutta hän ei puhu tunteista. Kuitenkin aika ajoin palaa luokseni jopa omasta aloitteestaan.....
JOPA omasta aloitteestaan, ei hitto!
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan miehen on jotain mua kohtaan tuntea kun se aika-ajoin tulee luokseni. Mutta onko mulla toivoa? Yleensä hän on juonut ennenkuin ottaa yhteyttä, joten jos ei vaan uskalla muuten näyttää haluamistansa?
Haluaisin vaan että voitaisiin olla kuin normaalissa parisuhteessa ja avoimesti. Miten saisin sen jäämään pidemmäksi aikaa?
---Eiköhän se jäisi ihan vapaasta tahdosta luoksesi pidemmäksikin aikaa jos olisi tosissaan ja jos muutakin tahtoisi sinusta kuin patjaseuraa. Se tulee sun luo kun alkaa pallit täyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Kaulapantaan ja fleksiin voisi yrittää sen kyllä laittaa. Ulos teet sille sellaisen vaijerihihnan jossa voi juosta, pituus pitää olla isolla liikkujalla yli kymmenen metriä.
Eikä olekin ihanaa rakastua varattuun. <3
So what? Se että rakastuu johonkuhun ei tarkoita sitä että asiassa kannattaisi tehdä yhtään mitään. Ihminen rakastuu elämänsä aikana montakin kertaa, usein myös varattuun. Sitä ei kannata tälle rakkauden kohteelleen näyttää. Pysyttele vain vapaissa tai vapautuneissa. Et sitten kysynyt tuolta satunnaiselta suhteeltasi onko hän eroaikeissa?
Voi kuule, taidat olla mieheni pano. Meillä on avoin suhde, mutta mieheni ei sitä huutele kaikille naikkosilleen, koska näin jos tekisi jäisi monelta kakkosnaiseksi hinkuvalta saamatta. Voi teidän sinisilmäisyyttänne. Jos sua nyt kovasti kalvaa, kerro paikkakunta niin tiedät samantien natsaako.
Virhe.
Toivottavasti miehellä ei oo perhettä.