tilasin urheiluvaatetta tänään 152€:lla.
Nyt tuntuu ihan hullulta, en ole kovin urheilullinen edes, toivon että uudet urheiluvaatteet auttaa siinä.
Kommentit (10)
Tilasin 10 eri jouluasua vauvalle valokuvia varten.Meni vähän överiksi, mutta eka joulu joten menköön.
Mä tilasin soitto- ja musiikkitarvikkeita just noin 900 €:lla. Hups. Toisaalta menee kyllä hyötykäyttöön.
Ehkä mä ensin jumppailen niillä kotona ja sitten vasta kuntosalille. Oon aika ylipainoinenkin.
ap
Ostin 150e kiiltonahkakengät joku aika sitten. Kohta kun tulee pskakelit on käyttö myöhäistä tämän vuoden osalta. Ongelma on etten jaksa perehtyä mitä suoja-ainetta niille tulisi ostaa. Vinkkejä?
Mää tein tilauksen H&M:lle, 112€ ja paketissa on vaan ihan perustrikoita, jotka on vielä alennuksessa.
Mä siis tilasin noi urheiluvaatteet ulkomailta, oli tuossa hinnassa tullit mukana. Vaatteet itsessään maksoin joku 100€
ap
Mä tilasin Wishiltä huivin ja kengät, yhteensä 16,85.
Urheiluvaatteet on mukavia olovaatteita. Itsellä on 70€ niken urheiluhousut kotihousuina ja mukavat on.
en mä kehtaa ainakaan noilla kauppaan varmaan mennä. Oli värikkäitä ja olisin huutomerkki trikoineni. :)
ap
Minä ostin tällä viikolla Madaran 40 % alennusmyynnistä kuusi eri ihonhoitotuotetta. Oikeasti en pese kasvojani kuin suihkun yhteydessä ja viihteeltä tullessa meikit pois, normaalisti en siis meikkaa. En tiedä mikä muhun meni, mutta toivon myös tuotteiden auttavan mua ryhdistäytymään kasvojen hoidossa. :D