Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kateellinen ystävälleni

rrrouuu
28.09.2017 |

Minulla on masennus ja paniikkihäiriön oireita.

Huomaan olevani todella usein kateellinen ystävälleni. Tuntuu, että hänellä on ihan kaikki. Kaikki haluavat olla hänen ystäviään, pyydetään millon mihinkäkin viettämään aikaa kun ite olen kotona. On lahjakas kun mikä musikaalisesti, kielellisesti ja sosiaalisesti. Kaunis ja laiha, aina ystävällinen, eikä suutu mistään. Tukenut mua koko masennuksen ajan ja on mulle yksi rakkaimpia ihmisiä koko maailmassa.

Välillä tuntuu niin kateelliselta. Miksi tolla on kaikki ja mulla ei mitään? Onko kellään samantyylisiä kokemuksia? Miten tästä fiiliksestä pääsee eroon?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämäsi on omissa käsissäsi. Miksi hän on ystävällinen ja sinä et? Miksi hän on laiha ja sinä et? Niin.

Vierailija
2/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen ystävä, mut en kyllä oo oikeestaan kateellinen hänelle. Mullakin on masennustaustaa ja muuta enkä oo itse hyvä missään mut en koe että ystävän hyvyys on multa pois. Mutta se kyllä harmittaa etten MINÄ osaa jotain. Mutta en tunne että ajattelisin närkästyneenä miksi ystäväni osaa. Kai ihmiset vaan syntyy erilaisena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, mutta tuntuu siltä että hän ei tee mitään näiden asioiden eteen. Minä olen viimeiset kaksi vuotta yrittänyt hiki hatussa laihduttaa ja saada elämää muutenkin jotenkin ruotuun. Olen ystävällinen kaikille, iloinen ja rohkea. Peitän masennukseni hyvin kaikilta paitsi ihan lähimmiltä.

ap

Vierailija
4/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi ei saa onneaan ilmaiseksi. Mieti sitä. Jokainen vastaa elämästään itse ja mihin sen käyttää, kadehtimiseenko kuten sinä vaiko ystävällisyyteen kuten ystäväsi. Kumman luulet tekevän onnellisuutta itselleen ja muille?

Vierailija
5/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rrrouuu kirjoitti:

Niin on, mutta tuntuu siltä että hän ei tee mitään näiden asioiden eteen. Minä olen viimeiset kaksi vuotta yrittänyt hiki hatussa laihduttaa ja saada elämää muutenkin jotenkin ruotuun. Olen ystävällinen kaikille, iloinen ja rohkea. Peitän masennukseni hyvin kaikilta paitsi ihan lähimmiltä.

ap

Tuntuu siltä? Tekeehän hän jos syö terveellisesti ja on ystävällinen ihmisille. Mitä tarkoitat ettei tee mitään niiden eteen?

Vierailija
6/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on ongelmia, myös ystäväsi. Et voi tietää miltä hän tuntuu tai mitä hän ajattelee.

Kateus ei auta, sinun täytyy luopua siitä tunteesta.

Joku tulee aina olemaan kauniimpi, fiksumpi, suositumpi, rikkaampi yms. Ei voi miettiä miksi toisilla menee hyvin mutta itselle ei mene. Sinulla on vain oma elämäsi, tee parhaasi.

Vierailija
7/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rrrouuu kirjoitti:

ap

Tuntuu siltä? Tekeehän hän jos syö terveellisesti ja on ystävällinen ihmisille. Mitä tarkoitat ettei tee mitään niiden eteen?

Syö karkkia joka päivä (kirjaimellisesti, laittaa joka päivä whatsapissa kuvan uudesta karkkipussista), eikä harrasta liikuntaa juuri ollenkaan. On vaan ja on aina ollut luonnostaan laiha. Ei tunnu ikinä olevan mitään ongelmia elämässä, ei mitään vaikeuksia missään. Ja johan sanoin että olen ystävällinen kaikille, kuten hänkin. Kukaan ei vaan tunnu siitä huolimatta haluavan viettää aikaa kanssani. Hänen kanssaan kaikilla "klikkaa" tms.

Vierailija
8/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rrrouuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rrrouuu kirjoitti:

ap

Syö karkkia joka päivä (kirjaimellisesti, laittaa joka päivä whatsapissa kuvan uudesta karkkipussista), eikä harrasta liikuntaa juuri ollenkaan. On vaan ja on aina ollut luonnostaan laiha. Ei tunnu ikinä olevan mitään ongelmia elämässä, ei mitään vaikeuksia missään. Ja johan sanoin että olen ystävällinen kaikille, kuten hänkin. Kukaan ei vaan tunnu siitä huolimatta haluavan viettää aikaa kanssani. Hänen kanssaan kaikilla "klikkaa" tms.

Ilmeisestikään ei syö niin paljon että lihoisi.. Miksi koet tarvetta miellyttää kaikkia ihmisiä, jos sinulla kuitenkin on esim hänet ystävänä? Et ole siis yksin.

Vierailija
9/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rrrouuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rrrouuu kirjoitti:

ap

Ilmeisestikään ei syö niin paljon että lihoisi.. Miksi koet tarvetta miellyttää kaikkia ihmisiä, jos sinulla kuitenkin on esim hänet ystävänä? Et ole siis yksin.

Kai se vaan tuntuu pahalta olla niin paljon yksin ja nähdä kuinka muilla seuraa riittää. Nähdään tämän kanssa ehkä kerran viikossa, loput illat olen yksin kotona. Oon yrittäny haastella jotain muita tuttuja esim. yksille tai saunomaan tai leffaan, mutta aina on jotain kiireitä ja ehdotukset tyrmätään. Elämä tuntuu vaan niin toivottomalta.

Vierailija
10/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää lopettaa itsesi vertaaminen muihin.

Vierailija
11/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rrrouuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rrrouuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rrrouuu kirjoitti:

ap

Kai se vaan tuntuu pahalta olla niin paljon yksin ja nähdä kuinka muilla seuraa riittää. Nähdään tämän kanssa ehkä kerran viikossa, loput illat olen yksin kotona. Oon yrittäny haastella jotain muita tuttuja esim. yksille tai saunomaan tai leffaan, mutta aina on jotain kiireitä ja ehdotukset tyrmätään. Elämä tuntuu vaan niin toivottomalta.

Ok, tsemppiä kuitenkin!

Vierailija
12/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä somea jos tuntuu pahalta.

Useimmiten ihmiset laittavat positiivisia kuvia itsestään, aika harva kirjoittaa "avioliitto on hajoamassa, olen menettänyt työni, olen lihonnut eikä ole tarpeeksi kavereita. En myöskään ole siivonnut kuukauteen. PS syön hampurilaisia melkein joka päivä. DS"

Vierailija
13/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se hyvä puoli ettäluonnostaan viihdyn yksin. Eli ei haittaa juurikaan etten ole suosittu. En jaksaisi nähdäkään useammin kuin kerran viikossa.

Vierailija
14/14 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla ihmisillä on yleensä monipuolisempi sosiaalinen elämä ja enemmän mahdollisuuksia elämässä kuin muilla, se on karua mutta totta. Itse en pysty kaveeraamaan muiden naisten kanssa, koska tunnen heitä kohtaan alemmuutta, etenkin mitä tulee ulkonäköön. Yli 90% naisista on vähintäänkin normaalin näköisiä, minä taas kuulun siihen pieneen prosenttiin naisista, jotka ovat todella rumia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi