Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko Suomi leipoo 2017

Vierailija
28.09.2017 |

Katsoitteko eilen ensimmäisen jakson, itse olin harrastamassa. Katsoin jakson Katsomosta juuri.
Mielipiteitä tehtävistä ja kilpailijoista. Joko löysit suosikkisi?

Mielenkiintoisia persoonia vaikuttaa olevan kilpailijoissa.

Rasvan temperointi ei ilmeisesti hallussa kaikilla kun suurella osalla vaikeuksia pursotuksessa, osa sai aikaan ihan hienoakin jälkeä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin eilen. Olin niin oottanut, että tää tulis jälleen ohjelmistoon. Suosikkia ei oo vielä valkannut. Kiva nähdä, mitä jatkossa tekevät ja mitä kommelluksia sattuu.

Vierailija
2/37 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin katsomosta.

Tuntuuko minusta vaan, vai näytetäänkö tänä vuonna suhteessa enemmän mainoksia, ja vähemmän itse ohjelmaa/leipomista kuin aikaisemmin? Onhan siinä tietysti tässä vaiheessa vielä niin paljon porukkaa, ettei yhtä voida paljon näyttää, mutta kun ne oli vain jotain sekunteja.

Varsinaista suosikkia ei minullakaan ole, mutta yksi puolituttu on mukana. Hänen puolesta vähän jänskättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullanpaisto oli aika hakusessa. Ihmettelin, että kilpailussa eräs kilpailija kierteli auttamassa muita, tuomaritkin puuttuivat asiaan, sanoi vain, kun olen niin avulias luonteeltani!

Vierailija
4/37 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas se nuori miestuomari vaikutti vähän nuivalta tosikolta urputtaessaan kameralle, että "tekee hallaa kilpailuhengelle, kun käydään auttamassa" tjsp. Oon pitänyt tätä aikaisempien kausien perusteella hyvän mielen ohjelmana, jossa on esim. naapuria autettu nostamaan kakkua tarjoiluastialle ja muutenkin jaettu hätätilanteissa niksejä toisille (ei tietenkään pakko). Ja ymmärrän toki sen että kisan loppumetreillä toi ei enää välttämättä toimisi, mutta nyt kisa on vasta alussa ja pitäisi olla vaan kovan kilpailuhenkinen...

Hämmästyin kyllä itsekin, että se letitys oli niin vaikeaa :D hauskaa katseltavaa!

Vierailija
5/37 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut "auttajallakaan" letitys hallussa, vaikka kovasti neuvoja antoi muille.  

Vierailija
6/37 |
05.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla, että nykyään hallitaan vain fantasiakakut,  perinteelliset eivät kiinnosta paljoakaan. Kuitenkin monipuolisuus on kriteeri.

Vierailija
7/37 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei runoa!

Vierailija
8/37 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelin eniten kommenttia, ettei joku ollut ikinä käyttänyt tuorehiivaa:DDDD

en ole mikään superkokki, mutta pullataikinan teen vaikka unissani ja aina tuorehiivalla.

Kuivahiivaa käytän monissa muissa hiivataikinoissa, esim pizza yms.taikinassa.

Vierailija
9/37 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tästä ole paljon keskustelua? Vai onko joku toinen ketju, en löydä?

Vierailija
10/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muut kilpailijat niin usein sanoo että kyllä Heljä osaa ja Heljä on vahvoilla. Olen yrittänyt katsoa jokaisen jakson mutta en muista että Heljä olisi voittanut yhtään tehtävää.

Vierailija
11/37 |
22.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä ohjelma. Aikaisemmin tätäkin on ollut kiva seurata, mut nyt ei jotenkin jaksa. Tekniikkatehtävissä kilpailijat on ihan hukassa ja ainoat mitä osataan on kasata joku näyttävä kakku lautaselle, jos sitäkään kun aika loppuu kesken. 

Vierailija
12/37 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta miksi uusimman jakson päällejuonnoissa Kukkohovi kuulostaa siltä että suu on puudutettu? Sössöttää. Hammaslääkäristä tullut?

Vierailija
13/37 |
02.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta miksi uusimman jakson päällejuonnoissa Kukkohovi kuulostaa siltä että suu on puudutettu? Sössöttää. Hammaslääkäristä tullut?

Mä etsin tän keskustelun kysyäkseni samaa. Noissa jälkikäteen äänitetyissä juonnoissa ääni on todella epäselvä, myös "livekohdissa" (eli kesällä kuvatuissa pätkissä) ääni on melko sotkua. Ihan kuin olisi joku suuri suuremontti tai olisi vahvoissa kipulääkkeissä.

Vierailija
14/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kukkohovin artikulointi oli paikoittain epäselvää myös Vuosia nuoremmaksi -ohjelman viimeisimmällä kaudella.

Tässä leipomisohjelmissa tosiaan vielä pahempi tuo puhe Ihan kuin olis jotain rauhoittavaa ottanut.

Vierailija
15/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se karjalanpiirakka-jakso oli ihan naurettavaa tuomarointia tuomareilta. Helsinkiläiset (?) ei voi niitä tuomaroida jos kommentit tuota luokkaa.

Vierailija
16/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi kiva ohjelma. Suosikkini oli se pudonnut mies (koti-iskä, klassisen musiikin muusikko, leipoo päivittäin perheelleen) ja kisan kuopuksesta tykkään myös, on niin positiivinen persoona. Taidokkaimmat on varmaan se mustahiuksinen nainen sekä Malla.

Sitä vain ihmettelen, että jos kisaan on valittu Suomen parhaat kotileipurit, luulisi teknisten tehtävien ja perinneleivonnaisten olevan paremmin hallussa niin kokeneilla leipojilla (poislukien se nuorin). Joka jaksossa teknisen tehtävän yhteydessä kuulee, ettei joku/jotkut ole koskaan leiponut jotain aika perusjuttua, kuten pullaa tai munkkeja.

Tässä ohjelmassa on kivat musiikit, kesäinen kartanomiljöö ja se pidempään ohjelmassa mukana ollut tuomarisetä on symppis :)

Vierailija
17/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä taas se nuori miestuomari vaikutti vähän nuivalta tosikolta urputtaessaan kameralle, että "tekee hallaa kilpailuhengelle, kun käydään auttamassa" tjsp. Oon pitänyt tätä aikaisempien kausien perusteella hyvän mielen ohjelmana, jossa on esim. naapuria autettu nostamaan kakkua tarjoiluastialle ja muutenkin jaettu hätätilanteissa niksejä toisille (ei tietenkään pakko). Ja ymmärrän toki sen että kisan loppumetreillä toi ei enää välttämättä toimisi, mutta nyt kisa on vasta alussa ja pitäisi olla vaan kovan kilpailuhenkinen...

Joo, ihme nipotusta kilpakumppaneiden auttamisesta. Tämä nuorempi tuomari ei varmaan tykkää yhtään Masterchef Australiasta, jossa toisia autellaan :)

Vierailija
18/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en luota ihmisiin jotka puhuu silmät kiinni??

Vierailija
19/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon on aitoa ja kuinka paljon käsikirjoitettua?? Se ajan loppuessa juokseminen vähä alleviivattua.

Vierailija
20/37 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se karjalanpiirakka-jakso oli ihan naurettavaa tuomarointia tuomareilta. Helsinkiläiset (?) ei voi niitä tuomaroida jos kommentit tuota luokkaa.

Kun tuosta karjalanpiirakkajaksosta nousi aikamoinen kohu, ensin somessa ja sitten iltapäivälehdissäkin, niin mikseiköhän lehdistö pyytänyt jaksosta ja kohusta jälkikommentteja myös tuomareilta, joiden arvosteluperusteluja Martat, karjalaiset ja kaikki perinneleipurit piti vääränlaisina (parhaat jätettiin hännille). Toivottavasti tuomarikaksikko on nyt hiffannut millainen oikeaoppinen karjalanpiirakka on perinteiden mukaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi