Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te Lauraa kannttavat oikeasti ajattelette siitä että hän uskoo Raamatun luomiskertomukseen ja kieltää evoluution?

Vierailija
28.09.2017 |

Hän siis pitää Raamatun tekstiä kirjaimellisena totuutena.
Ajatteletteko samalla tavalla kuin Laura?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka Laura?

Vierailija
2/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata Lauraa mutta luulen että.tuo on vain vedätys jolla ajattelee imuroivansa tietyn porukan äänet. Tuskin itse tuohon uskoo koska on kuitenkin normaaliälyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka Laura?

mahdollissti laura permer. muita lauroja ei tule mieleen.

Vierailija
4/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kannata Lauraa mutta luulen että.tuo on vain vedätys jolla ajattelee imuroivansa tietyn porukan äänet. Tuskin itse tuohon uskoo koska on kuitenkin normaaliälyinen.[/quote]

Mitä sinä siitä tiedät?

Vierailija
5/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Uskon samanlailla, uskon Raamattuun. Toki siellä on paljon asioita vertauskuvin kerrottuna yms. mutta uskon että Jumala luonut meidät.

Vierailija
6/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä uskonnoista ja tämä onkin ongelma. En kyllä muitakaan haluaisi äänestää. Sauli sotkeutui sisäpolitiikkaan PS puoluekokouksen jälkeen ja muut ehdokkaat ovat mitä ovat.

Vierailija
7/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Lauraa ihan vain vastustaakseni Pekkaa.

Vierailija
8/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko höpö höpö kirjoihin.

Vierailija
9/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauran isänmaallisuus riittää mulle. Uskokoot vaikka hattivatteihin, aivan yksi ja sama mulle.

Vierailija
10/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Uskon samanlailla, uskon Raamattuun. Toki siellä on paljon asioita vertauskuvin kerrottuna yms. mutta uskon että Jumala luonut meidät.

Etkö näe mitään väärää tai sairasta siitä, että jos Jumalaan ei usko, vaikka olisi muuten erittäin rakastava ja hyvi ihminen, niin silti joutuu ikuiseen tulimereen kärsimään ikuisesti? Tähän ei sitten riitä vastaukseksi mikään, että se on Jumalan tuomio eikä sille mahda mitään.

Vierailija
11/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Lauran tilalla olisi joku Abdul, joka uskoo pyhään kirjaansa, kokisitko asian ongelmaksi? Vai onko ongelma se, että Laura on kristitty?

Itse aion kyllä äänestää Niinistöä, Laura ei ole henkilönä sopiva.

Vierailija
12/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö näe mitään väärää tai sairasta siitä, että jos Jumalaan ei usko, vaikka olisi muuten erittäin rakastava ja hyvi ihminen, niin silti joutuu ikuiseen tulimereen kärsimään ikuisesti? Tähän ei sitten riitä vastaukseksi mikään, että se on Jumalan tuomio eikä sille mahda mitään.

Ensinnäkin, lähden siitä liikkeelle, että Jumala on oikeudenmukainen. Ja kun Jumsla on myös Rakkaus ja armollinen, niin mihin tulokseen/tuomioon kunkin kohdalla päätyy.. Hän varmasti ottaa kaiken huomioon.

Ei me ihmiset päätetä kuka pelastuu ja kuka ei. Se on Jumalan käsissä, Hän tahtoo meidän kaikkien pelastuvan ja käyttää varmasti kaikki keinot pelastaakseen meidät. Antoihan Hän ainoan Poikansakin.

Vierailija
13/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmaan paljon ääniä muslimeilta, kun uskoo samaan Abrahamin jumalaan kuin ne ja luomiskertomuskin on sama.

Vierailija
14/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin totaaliateisti, mutta onhan se pienempi haitta kuin se, että maa täytetään marokkolaisilla reippailla "17-vuotiailla", sotilaskarkureilla ja elintasopakolaisilla ja no go alueilla. I can overlook that.

Puhutko siis Junes Lokasta ja Marco de Witista? :D

Vierailija
15/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hirveän vaikea uskoa että opettajankoulutuksen käynyt ihminen uskoisi että maailma luotiin 6000 vuotta sitten. Toisin sanoen oleellisempi kysymys on se että haittaako se että pressana olisi täysin häikäilemätön opportunisti.

Vierailija
16/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin totaaliateisti, mutta onhan se pienempi haitta kuin se, että maa täytetään marokkolaisilla reippailla "17-vuotiailla", sotilaskarkureilla ja elintasopakolaisilla ja no go alueilla. I can overlook that.

Kiitos kun lainasit niin viestini ei poistu kokonaan. Nuo tulijat muuten itsekin pakkaavat olemaan niitä evoluution kieltäjiä, mutta heillehän se ei ole epäkohta.

Sanoisin, että Huhtasaari on lähinnä agnostikko noiden asioiden suhteen. Ei tietääkseni suoraan kiellä vaikka toiset näin haluavat asian ymmärtää. Näin olen asian itse ainakin käsittänyt.  Ei myöskään vainoa ketään joka ajattelee asiasta toisin. Tällaistakin kuulemma on liikkeellä.

Vierailija
17/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Huhtasaaren puheet on niin jäätävän tyhmiä.  Ihmisen sukuun kuuluu kymmenisen lajia joista jäljellä on enää ihminen.  Silti tämä tyyppi kehtaa sössöttää jotain sellaista ettei apinasta voisi ikinä kehittyä ihminen.

Vierailija
18/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei riitä? Itsekin uskon Jumalaan ja minusta ajatus ikuisesta kadotuksesta on ihan kauhea. Mutta minkä minä sille voin?

P.s. En ikimaailmassa tule äänestämään Huhtasaarta.

Vierailija
19/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun lainasit niin viestini ei poistu kokonaan. Nuo tulijat muuten itsekin pakkaavat olemaan niitä evoluution kieltäjiä, mutta heillehän se ei ole epäkohta.

Sanoisin, että Huhtasaari on lähinnä agnostikko noiden asioiden suhteen. Ei tietääkseni suoraan kiellä vaikka toiset näin haluavat asian ymmärtää. Näin olen asian itse ainakin käsittänyt.  Ei myöskään vainoa ketään joka ajattelee asiasta toisin. Tällaistakin kuulemma on liikkeellä.

Oliko tuo nyt kieltävä vai myöntävä vastaus vai jotain merkityksetöntä tajunnanvirtaa asian vierestä?

Vierailija
20/32 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten äänestää, mutta en tuon mt ongelman vuoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä