Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkaton työkokeilu on hieno asia...

Vierailija
27.09.2017 |

...kunhan ei osu omalle kohdalle ; )

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Saa kuitenkin lapsikorotuksen kanssa 750e käteen kuussa. Mihin sitä enempää tarviikaan. Ainakaan kun olen ulosotossa, niin en vois enempää tienatakaan. Ja nyt voin repiä laskut, mitä en vie sossuun. Tai kelahan ne nykysin hoitaa.

Vierailija
2/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hieno asia kun munaton mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ollut 5 vuotta vakkariduunissa, jonka sain kun ensin olin työkokeilussa. Minun jälkeeni on palkkattu kaksi muutakin työkokeilijaa. Meille pääsee yleensä töihin työkokeilun kautta, jos osoittaa potentiaalia. Kaksi huonolla asenteella ollutta ei ole saanu jatkaa.

Vierailija
4/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen ollut 5 vuotta vakkariduunissa, jonka sain kun ensin olin työkokeilussa. Minun jälkeeni on palkkattu kaksi muutakin työkokeilijaa. Meille pääsee yleensä töihin työkokeilun kautta, jos osoittaa potentiaalia. Kaksi huonolla asenteella ollutta ei ole saanu jatkaa.

Miksei teille sitten voi suoraan palkata reilusti, koeajalla kuten muissakin kunnon duunipaikoissa, ilman kyykyttäviä ilmaistyökokeiluja.

Vierailija
5/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on aivan innoissaan työkokeilupaikastaan. Se kun on koulutustaan vastaavaa. Hän näkee sen mahdollisuutena saada oikeita töitä.

Vierailija
6/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni on aivan innoissaan työkokeilupaikastaan. Se kun on koulutustaan vastaavaa. Hän näkee sen mahdollisuutena saada oikeita töitä.

Ei ole mahdollista lainsäädännön puitteissa mennä työkokeiluun alalle, jolle on kouluttautunut.

Vierailija
7/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijjaa...unen näki.

Vierailija
8/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma: jos on ammattikoulutus, ei pääse työkokeiluun kuin pitkän työttömyyden jälkeen eikä silloinkaan tavoitteena ole työllistyminen.

Vierailija
9/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teille halutaan kouluttamatottomia töihin? Eikö olisi fiksumpaa palkata joku, jolla on alan osaamista? TYökokeilijatkahn lähte opiskelemaan eikä jää töihin.

Vierailija
10/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee pettymään kun ensin porkkanana käytetään "mahdollisuutta työllistyä jatkossa", sitten palkataan uusi "työkokeilija" ja heippavaan. 

Vierailija
11/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teille halutaan kouluttamatottomia töihin? Eikö olisi fiksumpaa palkata joku, jolla on alan osaamista? TYökokeilijatkahn lähte opiskelemaan eikä jää töihin.

Säästää pitkän pennin kun ei tarvitse maksaa työstä palkkaa työntekijälle  ja muita kustannuksia.

Vierailija
12/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee pettymään kun ensin porkkanana käytetään "mahdollisuutta työllistyä jatkossa", sitten palkataan uusi "työkokeilija" ja heippavaan. 

Jep ei työkokeiluista pääse palkkatöihin kuin työkkärin saduissa. Oikeassa elämässä samaan paikkaan otetaan uusi työnkokeilija kun edellinen lähtee.

Vierailija
13/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hieno asia kun munaton mies.

Liekö tolla asijalla munien kanssa tekemistä. Jos ei sitten ole kanalassa työkokeilussa.

Vierailija
14/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei teille sitten voi suoraan palkata reilusti, koeajalla kuten muissakin kunnon duunipaikoissa, ilman kyykyttäviä ilmaistyökokeiluja.

Jos paikka on auki, kun työkokeilija on talossa, hänet palkataan ensisijaisesti, mikäli on osoittautunut hyväksi.

Vierailija
15/16 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeaikairtisanomisista tulee työyhteisölle aina huono fiilis ja irtisanottava ihan liian helposti riitauttaa asian- työkokeilun kautta paljon parempi, kun ei tarvitse irtisanoa ketään.. Jos homma ei toimi, niin töitä ei löydy, helppoa..

Vierailija
16/16 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaton työkokeilu on jessöör!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän