Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia henkivakuutuksia av-laisilla on?

Vierailija
27.09.2017 |

Hm. Pitäisi ehkä hankkia jonkinlainen henkivakuutus. Mutta minkälainen? Mitäs teillä muilla on? Eli mihin summaan asti (ja mihin se perustuu: esim. asuntolaina). Mä mietin jotain sellaista, joka kattaisi mun osuuden talolainasta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakuutus on just sellainen, että kattaa asuntolainan, tosin summa alenee, koska lapset kasvaa ja laina pienenee.

Vierailija
2/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee henkivakuutuksella mitään. Vihaan lapsia ja miehiä, joten ei perhettä. Ei olisi järkeä ottaa, kun kuoleman jälkeen ei rahoista voi nauttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heijastin hihassa ja palovaroitin katossa.

Muuhun ei ole varaa.

Vierailija
4/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 000€ korvaussumma, lainojen maksun jälkeen siitä jää miehelle 50 000€. Vakuutus maksaa n. 300€ vuodessa.

Vierailija
5/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen laina ja molemmilla lainan määrästä 2/3 verran henkivakuutusta.  Ideana se, että jos toinen kuolee kolmasosan lainasta voi hoitaa yhdelläkin palkalla. Jos molemmat kuolee saa lapset velattoman kämpän ja sen verran rahaa päälle, että pääsevät elämässään alkuun vaikka holhoajat eivät rikkaimmasta päästä olisikaan.

Olen kyllä alkanut kytätä vaimon tekemisiä, jos se on alkanut piilottelemaan veitsiä jonnekin...

Vierailija
6/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen liittymistä veronmaksajien keskusliittoon, ellet ole jonkun ammattiliiton jäsen. Jäsenenä henkivakuutuksen saa puoleen hintaan Iffiltä. Mulla on 50 000 euron pariturva (minä + mies) ja hinta molemmilta yht 10 e kk. Eli jos jompikumpi kuolee, toinen saa 50 000 e. Se ei ihan kata asuntolainaa jota on 70 000 euroa, mutta auttaisi arjessa kuitenkin huomattavasti.

Vierailija
7/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kiva, että tuli muutama vastauskin. En pahastu, vaikka tulisi enemmänkin.

Vierailija
8/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sairastanut viime vuosina masennusta, niin turha haaveilla henkivakuutuksesta (:

Vierailija
9/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ottanut, mutta en sairauksieni takia voi saada sellaista.

Vierailija
10/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sen yli 10 vuotta sitten asuntolainan kokoisena. Lainat ovat lyhentyneet ja loppuneet, joten nyt sillä maksaisi pois toisenkin sijoitusasunnon lainan.

Vierailija
11/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin keväällä, vakuutussumma on 50 000€.

Vierailija
12/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sairastanut viime vuosina masennusta, niin turha haaveilla henkivakuutuksesta (:

Eiks siinä ole 5 edellistä vuotta ilman sairautta rajana? Joillakin vakuutusyhtiöillä ehtona?

Vierailija
13/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuoleman varalta 100 000 eur vakuutus, jotta lapset (2) pärjäävät jos kuolen. Lisäksi mulla on pysyvän työkyvyttömyyden vakuutus (korvaussumma 100 000) siltä varalta että menetän työkyvyttömyyteni. Ainiin ja vielä vakavan diagnoosin vakuutus, joka tarkoittaa että saan 30 000 euroa jos sairastun esim. syöpään tai muuhun vaikeaan sairauteen.

Vierailija
14/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks siinä ole 5 edellistä vuotta ilman sairautta rajana? Joillakin vakuutusyhtiöillä ehtona?

Mä ainakin sain henkivakuutuksen, vaikka olen edeltävän 2 vuoden aikana käynyt terapiassakin masennuksen vuoksi. Varmaan vähän eri asia jos olet esim. itsetuhoinen, mikä on kyllä vakuutusyhtiön riskin kannalta ihan ymmärrettävää...

Vierailija
15/15 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla miehen kanssa silloisen asuntolainana suuuinen n. 60 t. Nyt voisi jo pienentääkin, mutta toisaalta jos jää yhen tuojen varaan kumpi tahansa, niin tiukkaa olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän