Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudon kiinnostunut naapuri, mitä hänestä pitäisi ajatella?

Vierailija
27.09.2017 |

Naapuri on reilu 10 v itseäni vanhempi rouvashenkilö. Muutti tänne kesällä, ystävällisesti hänelle muutaman saman juttelin ja siitä se lähti....

Ensin huomasin, että tullessani iltapäivisin töistä hän seisoi ikkunansa takana katsomassa kulkuani. Näin hän tekee joka päivä jos tulen normaaliin aikaan kotiin. Sitten huomasin hänen tekevän samaa myös aamuisin töihin lähtiessäni. Kerran piipahdin töiden jälkeen kaupoilla ja ystävän luona ja kun tulin niin naapuri oli vetänyt kaikki verhonsa ikkunoiden eteen vaikka oli valoisaa ja ilta vasta aluillaan (noin klo 18.30). Huomasin tämän koska halusin nähdä vieläkö hän odottelee tuloani ikkunan äärellä. Kun pääsin porraskäytävään, hän avasi ovensa ja riensi hermostuneen oloisena juttelemaan mulle niitä näitä ja seurasi kotiovelleni asti.

Sitten huomasin että hän on hankkinut tismalleen samanlaisen laukun kuin mulla on (harvinaisempi malli ja väri vielä), sitten noteerasin samanlaisen tunikan.... Sanoin iloisesti että meillähän onkin samanlaiset ja hän meni vaikean oloiseksi jostain syystä.

Nyt olemme välillä kahvitelleet ja hän tietää minusta asioita, joita en ole kertonut. Se tuntuu kummalliselta mutta aina olen voinut päätellä mistä hän on saanut tietonsa: esim. muilta naapureilta ja ilmeisesti käy läpi muidenkin perheenjäsenteni päivityksiä facesta/instasta koska osa on niistä peräisin. Esim. tietää kissani olevan sairas vaikken ole kertonut, tietää mieheni olevan työmatkalla ym. ja pokkana kommentoi jotain näihin tietoihinsa liittyvää esim. "Sulla onkin nyt omaa aikaa kun miehesi on Oulussa".

Tuntuu jotenkin tukahduttavalta. Onko mulla ihan oma stalkkeri? Olen ihan tavallinen ihminen, en tosiaan erityisen kiinnostava. Mitä voi liikkua tuollaisen naapurin päässä kun niin on kiinnostunut minusta? Onko enää normaaliakaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se.

Miten naapuri jätetään? Laittamalla asunto myyntiin?

Vierailija
4/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei tämä ole keskivertoa taitavammin tehty provo, niin sanoisin että naapurilla on jonkinlaisia psyykkisiä ongelmia. Hän ehkä näkee elämäsi jollain lailla täydellisenä tai ainakin itseensä verrattuna todella onnellisena, ja ikäänkuin elää sinun kauttasi. Elää sitä elämää jonka uskoo olevan sitä mitä olisi itse halunnut mutta ei ole saanut.

Vierailija
5/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että joku yksinäinen ja vähän erikoinen tyyppi vaan. Varmaan ihan harmiton.

Vierailija
6/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt tuommoisen naapurissa kannata asua, kun terveitäkin naapureita löytyy. Myyköön samanlaiselle kyylälle, niin siinä olisikin mielenkiintoista seurattavaa, että kumman hermot prakaavat nopeammin. Nopeasti joka tapauksessa, kun on tuota pohjaakin.

Vierailija
7/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämän Ulla taalasmaa. Kannattaa pysyä erossa, pääset helpommalla...

Vierailija
8/8 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että toisia tarkkailevat ärsyttivät sinua vankilassa. :D