Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso lapsi Bumboon mahtuu???

06.04.2006 |

Kuinka pitkään teidän lapset on mahtuneet bumboon? Ikä/paino? jostain olen lukenut että 18kk asti, mutta lastentarvikkeessa sanoivat että ainakin puolivuotiaaksi... riippuu varmaan paljon lapsen jalkojen paksuudesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika ripakinttu kyllä, mutta useinhan ne pulleimmat jalat on siinä vauvana ennenkö kunnolla liikkeelle lähdetään :)

Vierailija
2/5 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin kolmevuotiaskin mahtui siihen. Mutta mielestäni paketin kyljessä luki painorajoitus 10kg. Tästä en kyllä sitten ole varma. Mutta se tuoli on siis jotain polyuretaania tms ainetta ja menee varmasti kasaan/muotoutuu pikkuhiljaa sen mukaan miten iso siinä istuu. Sitten se voikin olla liian iso pienemmälle vauvelille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhden kaverin 3,5 v istuu siinä mielellään, vaikka Bumbo on pikkuveikan. Ja toisen kaverin 5 kk vanha ei mahdu, kun jalat (reidet) on liian palleroiset!

Näin netissä virallisesti:

" Suositeltava ikä: 3 -18 kk (kun lapsi jaksaa kannatella päätään itse)."

ja

" KUINKA VANHAKSI LAPSI VOI KÄYTTÄÄ BUMBOA? Siihen asti, kun hän ei enää mahdu Bumboon, käytännössä 2-3 vuotiaaksi."

Vierailija
4/5 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään vieläkin, painaa nyt 10,5kg. Tuttavan nelivuotiaskin siinä hetkiä on istunut, riippuu niin lapsen koosta kuinka kauan mahtuu. Mutta suositus eikös tuossa ollut 2-vuotiaaksi asti....

Vierailija
5/5 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa esikoisella on noin 110cm ja 16,5kg.

Kuopus on nyt 1v3kk ja 78cm 10,5kg.

En ole huomannut mitään " venymistä" tuolissa, vaikka olenkin välillä sitä tarkastellut kun tuo esikoinenkin siinä istuu välillä kielloista huolimatta.