Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiintyminen tyttären poikaystävään!

Vierailija
27.09.2017 |

Tytär toi kotiin ensimmäisen poikaystävänsä. Meillekin ensimmäinen kerta, kun poikaystävä tulee kylään. Tapasin kivan kaverin muutaman kerran eri yhteyksissä - ja kiinnyin salaisesti kovasti poikaan! Älykäs, komea, karismaattinen, (urheilullinen), jne. Kuitenkin tyttären ja pojan suhde kariutui, ovat kovin nuoria. Kaikki ymmärrettävää.

Nyt, silti, kun poika tulee eri paikoissa vastaan, sydämeni sykähtää. Ja tunnistan kiintymyksen....Mihin tämä äidin kiintymyninen, ihastuminen tyttären poikaystävään perustuu? Miten tavallista se on? Olen täysin järkevä ihminen, ja seurustelin useiden poikien kanssa, kunnes Se Oikea erittäin kypsässä iässä löytyi.

Kiintymyksellä tarkoitan sellaista puhdasta mielihyvää tyttären puolesta. Tässä ei ole mitään oikeaa ihastumista, eroottista, tms. Ei hyvänen aika!

Onko tämä jonkinlaista nuoruuden uudelleen elämistä kuitenkin? Toiveajattelua?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi ihastunut ja menisit panolle varmasti jos tilaisuus tulisi

Vierailija
2/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan poika on täysikäinen, niin ei se väärin ole, jos joskus kutsut kahville pojan.

Vierailija
4/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa mitään pahaa mielestäni ole. Ehkä muistelet kuitenkin omaa nuoruuttasi, mutta saahan sitä muistella.

Vierailija
5/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät pojasta eikä siinä mitään pahaa.

Vierailija
6/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomies42 kirjoitti:

Minä olen syvästi kiintynyt poikani tyttöystävään. Minä 42 v ja tyttöystävä poikani ikäinen eli 15 vuotias. Kiintymys on erittäin voimakasta. Sekä eroottisesti, mutta etenkin romanttisesti. Haluaisin viedä tämän tytön matkalle maailman ääriin ja viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Rakastelisimme autiolla hiekkarannalla koko päivän. Voi niitä kertoja kun olen masturboinut ajatellen tätä tyttöä.

Tiedän, ettei suhteemme tule koskaan toteutumaan, mutta salaisesti elättelen toiveita, että tämä tyttö tekisi jonkin aloitteen, tai edes osoittaisi jotain kiintymystä. Aina kun näen häntä, minulle tulee erittäin lämmin olo. Myöhemmin tunne vaihtuu ahdistukseksi. En osaa sanoa onko ahdistus morkkista omista ajatuksista nuorta tyttöä kohtaan, vai sitä, etten tule hänen kanssaan jakamaan yhteistä tulevaisuutta.

Virkavalta on pian kimpussasi!

Vierailija
7/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vävypojatkin on nykyään komeampia kuin ennen. On sentään anopille silmänruokaa tarjolla vaikka tuohon rupuseen ukkoon täytyykin muuten tyytyä. N42

Vierailija
8/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän syystä? Vääristä ajatuksista?

Vierailija
9/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

APta harmittaa kun oma tytär ei onnistunut vakiinnuttamaan alfamiestä (poikaa).

Vierailija
10/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin!

Vierailija
11/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkomies42 kirjoitti:

Minä olen syvästi kiintynyt poikani tyttöystävään. Minä 42 v ja tyttöystävä poikani ikäinen eli 15 vuotias. Kiintymys on erittäin voimakasta. Sekä eroottisesti, mutta etenkin romanttisesti. Haluaisin viedä tämän tytön matkalle maailman ääriin ja viettää loppuelämäni hänen kanssaan. Rakastelisimme autiolla hiekkarannalla koko päivän. Voi niitä kertoja kun olen masturboinut ajatellen tätä tyttöä.

Tiedän, ettei suhteemme tule koskaan toteutumaan, mutta salaisesti elättelen toiveita, että tämä tyttö tekisi jonkin aloitteen, tai edes osoittaisi jotain kiintymystä. Aina kun näen häntä, minulle tulee erittäin lämmin olo. Myöhemmin tunne vaihtuu ahdistukseksi. En osaa sanoa onko ahdistus morkkista omista ajatuksista nuorta tyttöä kohtaan, vai sitä, etten tule hänen kanssaan jakamaan yhteistä tulevaisuutta.

Kirjoitus oli ällöttävä mutta ei virkavalta kenenkään fantasioihin puutu.

Vierailija
12/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Tulee mieleen se uutinen jossa joku äiti laittoi tyttärensä kuvan johonkin senssijuttuun.

Voihan sitä tietenkin pitää jostakin ihmisestä ihan ihmisenä, mutta tyo sydämen pompahdus.

Ilman tuota uutista pitäisin provona.

Tuntuu, että joidenkin äitien suhde tyttäriin on sairaalloinen.

Vierailija
13/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat vanhemmat olivat erittäin kiintyneitä mun ekaan poikaystävään. Samoin pojan vanhemmat minuun. Olimme lukiolaisia ja tosi paljon molempien kotona. Molemmat äidit itkivät, kun kerrottiin erosta. Olimme kuin omia lapsia kummallekin perheelle. Ainokaisia, kun olimme, niin varmaan vanhempani saivat hänestä pojan itselleen ja minusta tyttären ex-poikaystävän perheelle. Oli mullakin pitkään ikävä nimenomaan hänen vanhempiaan. Olivat kuin toiset vanhemmat mulle. Itseasiassa paljon mukavammat kuin nykyisen mieheni vanhemmat :(

Vierailija
14/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun molemmat vanhemmat olivat erittäin kiintyneitä mun ekaan poikaystävään. Samoin pojan vanhemmat minuun. Olimme lukiolaisia ja tosi paljon molempien kotona. Molemmat äidit itkivät, kun kerrottiin erosta. Olimme kuin omia lapsia kummallekin perheelle. Ainokaisia, kun olimme, niin varmaan vanhempani saivat hänestä pojan itselleen ja minusta tyttären ex-poikaystävän perheelle. Oli mullakin pitkään ikävä nimenomaan hänen vanhempiaan. Olivat kuin toiset vanhemmat mulle. Itseasiassa paljon mukavammat kuin nykyisen mieheni vanhemmat :(

No tuohan on ihan hyvä asia.

Minä arvostin ensimmäisen poikaystäväni äitiä todella paljon.

Hän oli minulle tärkeä ihminen.

Vanhemmat jotka niin perverssejä, että haaveilevat omien lastensa kumppaneista surettavat. Eihän ne ajatukset, mutta se asenne omaa lasta kohtaan.

Vierailija
15/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin viimeisen päälle perverssi äiti kuin olla voi!

Pidän kovasti tyttäreni poikaystävästä tai paremminkin nykyisestä avomiehestä. Ovat olleet yhdessä viitisen vuotta ja asuneet yhdessä neljä.

Minulla on omakin poika ja molemmat, sekä tyttären avomies että oma poika on rakkaita.

Olisi kauheaa jos en pitäisi tyttäreni miehestä! Hän on kumppaninsa valinnut ja rakentaa tulevaisuutta hänen kanssaan. Talon ostoa juuri hommaavat. Jos minä inhoaisin tai en pitäisi tästä nuoresta miehestä, kanssakäyminen olisi todella vaikeaa ja raskasta.

Pojan perhe pitää kovasti tyttärestäni ja olemme läheisissä väleissä kaikki. Nyt joku tietysti epäilee ryhmäseksiä ja parinvaihtoa, eihän tämä voi olla normaalia!! Ei herrajumala!

Vierailija
16/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkomies42 kirjoitti:

Miten tämä yhtäkkiä onkin pervoa jos sukupuolet vaihtuvat? Koita nousta sieltä keskiaikaisesta tunneälyköyhyydestä nykyaikaan.

Vierailija
17/17 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin viimeisen päälle perverssi äiti kuin olla voi!

Pidän kovasti tyttäreni poikaystävästä tai paremminkin nykyisestä avomiehestä. Ovat olleet yhdessä viitisen vuotta ja asuneet yhdessä neljä.

Minulla on omakin poika ja molemmat, sekä tyttären avomies että oma poika on rakkaita.

Olisi kauheaa jos en pitäisi tyttäreni miehestä! Hän on kumppaninsa valinnut ja rakentaa tulevaisuutta hänen kanssaan. Talon ostoa juuri hommaavat. Jos minä inhoaisin tai en pitäisi tästä nuoresta miehestä, kanssakäyminen olisi todella vaikeaa ja raskasta.

Pojan perhe pitää kovasti tyttärestäni ja olemme läheisissä väleissä kaikki. Nyt joku tietysti epäilee ryhmäseksiä ja parinvaihtoa, eihän tämä voi olla normaalia!! Ei herrajumala!

Ei se tuo ole. Käy lukemassa Ilta- Sanomien juttu tytöstä jonka äiti teki seksinhakupalstalle ilmoituksen oman tyttärensä kuvalla.

Normaalin ajatuksen omaavalle täysin käsittämätöntä, mutta kertoo, että todellakin niitä äitejä on jotka eivät tyttäristään välitä ja sen lisäksi vielä käyttävät näitä hyväksi.