Miksi työpaikallani eräs mies tuntuu olevan niin vihamielinen minua kohtaan?
Mies on n. 4-kymppinen, minä 26.
Joskus hän oli ihan mukava kun juttelimme mutta nykyisin ei enää olla juteltu. En ole tehnyt mitään minkä takia hänen pitäisi olla niin vihainen. Jos johonkin pitäisi verrata niin minusta hänen käytöksensä vaikuttaa siltä kuin olisimme olleet parisuhteessa ja minä olisin jättänyt hänet. Jotenkin jännän katkeran oloinen. En ymmärrä.
Onko todennäköistä että häntä keljuttaa kun en ole enää huomioinut häntä? Miten nelikymppinen voikaan olla niin lapsellinen...
Kommentit (25)
En minä näe mitään syytä miksi hän näkisi minut ääliönä.
Se tunne vaan tulee että ihan kuin olisi katkera jostain.
Ap
Luultavasti juuri tuo mitä epäilit pitää paikkansa. Nainen tuntee sen. Kokemusta on.
On ollut ihastunut mutta koska ei saanut vastakaikua, on alkanut kiukutella.
On katkera omasta elämästään ja uran kulusta, nyt pääset jotenkin helpommalla tms. Häntä ottaa päähän.
Voi olla, että on kaikille naisille katkera.
Jos hänellä on takana joku suhde joka on mennyt pieleen.
Vierailija kirjoitti:
- Joskus hän oli ihan mukava kun juttelimme mutta nykyisin ei enää olla juteltu
- Onko todennäköistä että häntä keljuttaa kun en ole enää huomioinut häntä?
Homma menee näin: hän on kohteliaasti vastaillut ja käynyt small talkia kanssasi, kun vielä "huomioit" häntä ja höpötit hänelle. Nyt kun et enää "ole huomioinut" häntä, hän voi keskittyä töihinsä eikä läpisemään kohteliaisuudesta kanssasi.
Pahoittelen, jos murskasin fantasiasi.
Täällä on nyt kiukuttelevat av-mammat huutelemassa, koska ap mainitsi ikänsä - verrattuna tähän kollegansa ikään.
Kuten joku jo totesi ja mitä ap tod.näk. itsekin ajattelee, on mies takuulla ärsyyntynyt kun tämä ei antanutkaan vastakaikua ja mies ei päässyt seuraavalle pesälle. Miehet ovat hieman yksinkertaisia ja siten selkeästi luettavissa.
Luuli että teillä on säpinää ja nyt vituttaa kun tajusi ettei ollutkaan. Aika parantaa. Suhtaudu normaalisti. Älä kuitenkaan niin että toivoo taas että siinä on jotain enemmän.
Hän pitää sinua epäpätevänä ja olet tullut työpaikalle väärin perustein. Ei kunnioita sinua eikä arvosta ammattitaitoasi.
Se on yllättävää, mutta näitä on. Naisen täytyisi edes jotenkin leperrellä ja korottaa miehen egoa jotta on mies ei ala kiukuttelemaan.
" Opetetaan vähäb tyttöä" jos nainen ei tee töitä miellyttääkseen jotain sattuman kautta eteensä tullutta miestä.
On niitäkin miehiä joiden elämä vain on niin
Ikävää, että siksi ovat kaikille nyreitä.
Harmittaa kun ei ole saanut persettä sulta. EI miehiä kiinnosta muu asia.
Vaikuttaa vallan käytöltä. Voi olla että selän takana puhuttu paskaa. Haluaa passiivisaggressiivisesti väheksyä ja halveksia.
Itsellekin on käyny noin.
Ignooraa ja keskity tekemään työsi hyvin, se on ainut mitä voit tehdä.
🙂
Ei vaan halua jostain syystä puhua kanssasi. Keskity hänen kanssaan työasioihin ja jätä rauhaan muuten. Miehet on näissä asioissa suoraviivaisia ja harvoin kantaa erityisiä kaunoja ketään kohtaa.
26v ja 40v välillä on aika paljon ikäeroa, ja siksi kiinnostuksenkohteet ja jutut on erit. Kunnioita hänen omaa tilaansa.
Vaikutat hänen silmissään ääliöltä? Mitä olet tehnyt/sanonut?