Mitä tehdä viikon syyslomalla, kun teini 14v ei halua tehdä mitään?
Ollaanko sitten vaan kotona notkumassa? Ei halua kylpylään, ei halua ulkomaille.
Kommentit (13)
Miksi on pakko tehdä jotai? Eikö koskaan saa levätä?
Anna sen räpeltää netissä. Saapahan tehdä, mitä itse haluaa.
Teet mitä ikinä haluat tehdä, teini osallistuu tai on osallistumatta ja keksii itse itselleen mieluista olemista. Kai tuon ikäisen jo voi muutamaksi päiväksi yksinkin jättää jos ei koko viikoksi tohdi?
Eikai sitä murkkuiässä aina niin välitä äitinsä seurasta kun alkaa hormonit pikkuhiljaa katkomaan napanuoraa.
14v yksin kotiin viikoksi... just hyvä...
Meidän teinit saa vielä reissuun mukaan, kun heittelen matkavaihtoehtoja. Meillä on yhteisiäkin liikuntaharrastuksia, joista ainakin 1 toteutuu joka matka.
Tosin tämän syysloman olemme töisdä, joten teinit saa olla somessa ja kokata meille.
Meidän teini oli intoa piukussa, kun ehdotin matkaa Englantiin katsoman lempijoukkueen jalkpllomatsia.
Mun teinit on aina lykänneet lähteä kanssani syyslomamatkalle. Vuosittain on käyty kaupunkikohteussa. Kivaa on ollut kaikilla. Mukana on aina ollut vain yksi. Vuorotellen siis.
Vierailija kirjoitti:
Mun teinit on aina lykänneet lähteä kanssani syyslomamatkalle. Vuosittain on käyty kaupunkikohteussa. Kivaa on ollut kaikilla. Mukana on aina ollut vain yksi. Vuorotellen siis.
Tääpä oli muuten hyvä neuvo ap.lle :D
Jos teini ei halua tehdä mitään, niin anna olla tekemättä mitään. Teini saattaa tarvita pientä taukoa ja nollausta ennen koulun jatkumista.
Kai nyt 14v osaa jo viikon kotona yksin olla, vai meinaatko että pistää bileet pystyyn ja paikat sekaisin?
Ei munkaan teinit halua tehdä mitään ja se on ok. Saavat nukkua pitkään ja nollata aivojaan välillä.
Meillä aikuisillakin on siihen oikeus, miksei myös heillä.
Ei meillä tehdä mitään. Me aikuiset käydään varmaan mökillä tekemässä syystöitä. Teinit saa levätä, hengailla kaverien kanssa ja olla vaan. Mökille ei varmaan isompi suostu.
Mä hoidin teinille esiliinan kotiin ja lähdin itse.Nyt se taas lähtee mukaan.