Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaat miehen kiinnostuksen hiipuvan

Vierailija
26.09.2017 |

vaikkapa jo viestittelyvaiheessa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumisesta. 

Vierailija
2/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä silloin, kun se kuuden päivän viestittelytauon jälkeen lähetti selfien itsestään pitkissä vaarinkalsareissa, keppanatölkki kädessä ja sikanaamari päässä. Silloin ymmärsin, että meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä silloin, kun se kuuden päivän viestittelytauon jälkeen lähetti selfien itsestään pitkissä vaarinkalsareissa, keppanatölkki kädessä ja sikanaamari päässä. Silloin ymmärsin, että meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta...

Hehheeh, onko tää tosi? Sikanaamari ainakin ihan oikeassa päässä.

Vierailija
4/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viestittele enää tai harvenee.

Vierailija
5/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan en ole huomannut, kun ei ole yhtäkään viisasta tullut vastaan. Mutta lapsuudesta muistan vierestä katsoneeni. Haukkuu, välttelee, juo alkoholia runsaasti, tekee töitä hulluna, huonolla päällä koko ajan.

Vierailija
6/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olin exän kanssa naimisissa 12 vuotta ennen kuin tajusin, että ei se pidäkään koko ajan sikanaamaria kasvoillaan. Se oli sen oikea naama.

Olikohan se sinun viestittelijäsi minun exäni. Kalsarit ja keppanakin sopivat kuvaan.

Vierailija
7/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vuotensa uhrannut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olin exän kanssa naimisissa 12 vuotta ennen kuin tajusin, että ei se pidäkään koko ajan sikanaamaria kasvoillaan. Se oli sen oikea naama.

Olikohan se sinun viestittelijäsi minun exäni. Kalsarit ja keppanakin sopivat kuvaan.

😂😂😂😘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi