Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemuksia Brion Pony -rattaista / Oran Malla -rattaista?

06.04.2006 |

Ajattelin ostaa rattaat, mutta olisi hyvä kuulla, minkälaisiin ollaan oltu tyytyväisiä. Ulkokäyttöön tarkoitettu, eli hyvät pyörät pitäisi olla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään valittamista =) Lepoasento voisi olla makaavampi, mutta en tiedä onko eroa brion ponyihin. Todella kevyet, hyvät työntää. Meillä ollut käytössä noin 8kk lähtien, nyt tyttö 1v5kk, edelleen suosikki rattaat ja aina mukana. Menee pienempään tilaan esim. autossa kuin meidän ABC matkarattaat.

Vierailija
2/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella loistavat! Mun mielestä niissä paremmat pyörät kuin Briossa.Ora on mulle tuntematon tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta otaksuisin niiden olevan samankaltaiset. Ok rattaat, tosin työntökorkeus on tosi korkealla eli vaikka pitkä ihminen olenkin niin hartiat ovat jännityksessä, kun työntöaisaa ei voi säätää. Se miinuksena, muuten ok.

Vierailija
4/7 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tosi tyytyväinen niihin. lapsi mahtuu hyvin ja niitä on helppo työntää. pyörät leveät ja ihan tarpeeks isot mun mielestä.

my_selene ja tytöt 04/02, 07/03 ja rv 32+4

Vierailija
5/7 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olleet käytössä reilun kuukauden, poika nyt 1v 5kk. Ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Tarpeeksi isot pyörät, joten pääsee myös lumessa ja sohjossa eteenpäin. Ratttaita säilytetään eteisessä ja monesti poika pyytää niihin istumaan myös sisällä, vaikkei olla mihinkään lähdössäkään :)

Rattaat on kevyet, menevät pieneen tilaan, ainoa miinus että työntöaisakin on aika " kapea" , nimittäin mieheni on isokokoinen (melkein 2 m pitkä ja leveät hartiat) ja hänelle pitkien matkojen työntäminen alkaa ottaa hartioihin. Toisaalta rattaita käytetään usein lyhyillä matkoilla ja minähän niitä enimmäkseen lykin..

Rattaista saa myös paljon kangasosia irrotettua pesuun, mikä hyvä tässä tahmatassu-vaiheessa ;)

Suosittelen!

Vierailija
6/7 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kevyet ja kapeat, helppo nostaa bussiin kun etukaarestakin saa nostaa ja pyörät kulkevat hyvin lumessa ja loskassa.

Kannattaa kyllä ostaa samalla kuomu. Tosin kuomun kanssa rattaita on hankalampi saada kasaan.

Vierailija
7/7 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät ja mukavat. Ainoa huono puoli on, että " tavaratila" istuimen alla on pieni.