Ketä äänestätte presidentinvaaleissa 2018?
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Lauran vika on uskonollisuus, se kertoo että on paha mt ongelma
Lauran paras puoli on nimenomaan se, että hän on Jeesuksen oma ja uskovainen.
Äänet Lauralle, haluamme myös EU:sta eroon!
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö - erinomainen presidentti!
Äärimmäisen huono vaihtoehto on KÖYHIÄ VIHAAVA Niinistö - Kannattaa ihan kybällä työttömien aktiivimallia!!
Porvari riistäjä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistö - erinomainen presidentti!
Äärimmäisen huono vaihtoehto on KÖYHIÄ VIHAAVA Niinistö - Kannattaa ihan kybällä työttömien aktiivimallia!!
Työttömien kyykytys- ja aktiivimalli on Sauli Niinistölle kuulemma ihan sydämen asia, "mitäs rupesivat työttömiksi?"
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule Haavisto minun ääntäni saamaan.
Homohinaajaa ei kyllä kukaan voi edes läpällä äänestää... Pinttynyt p*skanhaju kertoo heti,
milloin hän on lähistöllä, käytännön syystä omistaakin vain tummanruskeita poksereita.
7️⃣7️⃣7️⃣7️⃣7️⃣7️⃣
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,7️⃣
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,7️⃣
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,7️⃣
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,7️⃣
,,,,,,,,,,,,,,,,,7️⃣
,,,,,,,,,,,,7️⃣
,,,,,,,7️⃣
Paavo V
Ponnettomat ehdokkaat. Viimeksi äänestin Pekkaa, mutta hän ei tunnu olevan tällä kertaa tosissaan mukana (kuten ei kukaan muukaan ehdokkaista). Ei tee mieli äänestää ketään, mutta luultavimmin ääneni saa Haatainen.
Niinistö vaikuttaa väsyneeltä, vanhalta ja ylimieliseltä, harmi että luultavasti voittaa. Taantumuksellisen kansan taantumuksellinen keulakuva.
Väyrynen presidentiksi ja markka takas!
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa väyrysen vaalitentti
Miks? Kerro lyhyesti pääkohdat nii ei tarvi kattoo.
Vierailija kirjoitti:
Tuula Haatainen saa mun äänen.
Haatainen on järkevin, mitä katsoi haastatteluja - ja muutenkin . Ei ole mikään mikkihiiri-virnistelijä.
Huhtasaari muuten, mutta en nyt tiedä, kun hän halusi poistaa pakotteet, mikä ei ole Suomen pitkänajan etujen mukaista.
Kävin tänää uurnilla ja vitosen raapustin paperiin. Onnea ja menestystä Lauralle.
Lauraa äänestän. Paavokin ehkä ok. Paavo tietää, että liittoutumattomuus on parempi vaihtoehto, koska Ukrainankin kriisin alkusyy oli lännen ja naton laajenemispyrkimys ja sen vaikutus. Nyt on myös tiedossa holtittoman siirtolaispolitiikan tuhoisat seuraukset monissa maissa, mm. Ruotsissa. Nykyjohdolla ei ole ollut selkärankaa hoitaa siirtolaisuutta oikein, minkä johdosta meilläkin nyt nostettiin terrorismin uhkatasoa.
Itse äänestin Lauraa vaikka Paavokin on hyvä valinta. Molemmat ajavat melkeinpä samoja asioita joten pelkään, että äänet jakautuvat kahtia. Jotta näin ei kävisi niin meidän tulisi marssia yhden lipun alla. Lauralla on näillä näkymin parempi mahdollisuus päästä toiselle kierrokselle, joten miettikää hartaasti. Jos ei ekalla kierroksella niin sitten viimeistään tokalla ;)
En tiedä muuta ku ehdottomasti en anna missään vaiheessa ääntäni Huhtasaarelle. Hänen ajatusmaailma on niin kaukana siitä mitä minä pidän eettisesti hyväksyttävänä. Hän olisi toinen Trump 😂