Päästäisitkö 12veen Mikael Gabrielin keikalle?
2.12. Tampereella Tampere-talolla käsittääkseni konsertti ja neljä 12v ikäistä olisi lähdössä sinne seuranaan yksi 16vuotias.
Kyseessä on perjantai-ilta kuitenkin ja menisivät siis bussilla ja tulisivat kotiin junalla.
Mies eilen tätä pohti. Minullakin on 12v tytär ja häntä en päästäisi missään nimessä. Mies oli myös vähän sitä mieltä, että ei ole hyvä homma. Lapsensa äiti on kaiketi antanut luvan, mutta koska lapset ovat vuoroviikoin meillä niin juuri tuo viikko on sellainen, että ovat meillä.
Kommentit (10)
Räppäri - vai mikä se on - huutaa pari tuntia vi**ua lavalla - no can do...
Ei se itse konsertti ole mikään ongelma vaan se tuntemattomassa kaupungissa liikkuminen. Ei ole junallakaan matkustanut koskaan.
Päästäisin tottakai. Tietysti heittäisin heidät itse ja hakisin. Taikka ainakin hakisin, kun iltamyöhä. Kyseessä kuitenkin isompi joukko, eikä teini yksin.
Eihän raukka muuten uskalla edes täysi-ikäisenä kulkea missään, kun ei ole kokemusta itsekseen pärjäämisestä. Nykyään tietysti isoin murhe on ulkomaalaiset katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Päästäisin tottakai. Tietysti heittäisin heidät itse ja hakisin. Taikka ainakin hakisin, kun iltamyöhä. Kyseessä kuitenkin isompi joukko, eikä teini yksin.
Eihän raukka muuten uskalla edes täysi-ikäisenä kulkea missään, kun ei ole kokemusta itsekseen pärjäämisestä. Nykyään tietysti isoin murhe on ulkomaalaiset katukuvassa.
Kuten kerroin niin ongelma ei ole sinänsä tuo konsertti. Siellä varmaan ei ole mitään ongelmaa. Vaan juuri tämä kulkeminen. Tahtovat käydä kaupungilla jossain hesellä syömässä ja mennä siitä konserttiin ja illalla junalla takaisin.
Ei ole mahdollisuutta hakuun kuin sieltä juna-asemalta. Matkaa on yhteensuuntaan noin 80km.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kerroin niin ongelma ei ole sinänsä tuo konsertti. Siellä varmaan ei ole mitään ongelmaa. Vaan juuri tämä kulkeminen. Tahtovat käydä kaupungilla jossain hesellä syömässä ja mennä siitä konserttiin ja illalla junalla takaisin.
Ei ole mahdollisuutta hakuun kuin sieltä juna-asemalta. Matkaa on yhteensuuntaan noin 80km.
Ymmärettävää tuo ruokapuoli. Oletan, että konsertti alkaa alkuiltana, niin asiassa ei mielestäni ole mitään pahaa. Eikä myöskään konstertista palatessa, kun junalla pääsee suoraan kotiin (kunhan edelleen ystäviä mukana junassakin). Olet sitten heitä vastassa asemalla.
En päästäisi moista paskaa kuuntelemaan laisinkaan. Klamydian keikat ainoat sallitut.
Päästin kesällä, kahden 15v ikäisen kanssa Weekendiin, jossa mm. Mikael Gabriel esiintyi. Ihan ehjänä ja terveenä tuo kotiutui, tosin hain autolla kotiin keikkojen loputtua, eivät tulleet millään julkisillä klo 01 kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollisuutta hakuun kuin sieltä juna-asemalta. Matkaa on yhteensuuntaan noin 80km.[/quote]
Fillarillako sä sieltä juna-asemalta heidät haet? Kun ei voi ajaa 160 kilometriä? Miksi ei voi?
Päästäisin