Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä seuraavaksi, älykäämät kertokoon

Lost cause
26.09.2017 |

Olen umpikujassa. Olen antanut naiselleni kaiken. Kaiken jakamattoman huomion mitä olen ihmismäisissä rajoissa pystynyt. Kaikki ideani melkeinpä käyttänyt.useamman kuukauden aikana. Tuntuu etten mitään saa takaisin. Yllätyksiä tehtaillut,arkisia asioita, erikoisia asioita.
Takaisin ei ole tullut oikein mitään. Tuntuu että tietyissä tilanteissa jopa kiertää minut. Kerrotaan kuitenkin että kaikki on hyvin. Ei mitään parannettavaa. Ennen taas hyvä ettei saanut pois kimpusta potkia..
Nyt, ei mitään. Seksikin tuntuu että on asia jota vain minä haluan.
Sekin alkaa tuntumaan pakottamiselta.
Mitä tehdä? Pitäisikö vaan antaa olla,katsoa mitä tapahtuu? Että herääkö,vai tuleeko avioero vireille..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaverin paikka. Älä tyydy tuohon "kaikki on ihan ok" -vastaukseen vaan vaadi enemmän. Jokuhan siellä mättää jos on rajusti homma muuttunut.

Vierailija
2/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttunut "pikkuhiljaa" muutaman vuoten aikana. Ennen esim television katselu sohvannurkassa yhdessä käpertyneenä, nykyään eri puolilla huonetta, vaan yhtenä esimerkkinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkistumista ja erilleen kasvamista... Ei tuohon ole muuta apua kuin puhuminen. Luulisin. Meillä on valitettavasti vähän samaa. Ennen oltiin vierekkäin, nyt mies on omassa nurkassaan puhelinta tuijottamassa. Täytyisi itsekin tuo palaveri pitää, ei vaan meinaa saada suuta auki. Mutta ei siihen muukaan auta. Suora keskustelu vaan.

-1

Vierailija
4/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole älykäämä, mutta baariin kannattaa lähteä.

Vierailija
5/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain välillä että se puhuminen ajaa vaan toisen kauemmas. Vähän kuin alkaisi ahdistumaan aiheesta, hänen mielestä tässä ei ole mitään vikaa

Vierailija
6/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa järjestää vähän jännitystä elämään. Jotain mistä tulee tunne että on elossa.

Vierailija
7/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia?

Vierailija
8/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lapsia

Vierailija
9/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arkistumista ja erilleen kasvamista... Ei tuohon ole muuta apua kuin puhuminen. Luulisin. Meillä on valitettavasti vähän samaa. Ennen oltiin vierekkäin, nyt mies on omassa nurkassaan puhelinta tuijottamassa. Täytyisi itsekin tuo palaveri pitää, ei vaan meinaa saada suuta auki. Mutta ei siihen muukaan auta. Suora keskustelu vaan.

-1

Erilleen ei koskaan kasveta! Erilleen ajaudutaan! Ainoastaan yhteen kasvetaan! Tässä on koko homman ydin, naisesi on aloittanut teidän erilleen ajautumisen.

Vierailija
10/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen vähän pelännytkin mutta mikä on ratkaisu jos puhuminen ei tunnu tuottavan tulosta. Luetun perusteella useat parit kokevat saman.millä tämä korjataan? Varsinkin kun tuntuu ettei toinen osapuoli mukamas tätä näe.

Vierailija
11/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kahdenkeskistä aikaa? Jos saisitte vaikka viikonlopun lapsivapaata ja menisitte johonkin hotelliin tms. Olisitte toistenne ainoat tutut paikassa, silloin on vähän pakko keskittyä siihen toiseen.

Tuo erilleen ajautuminen on muuten paljon parempi sana. 

Nää on yllättävän hankalia tilanteita. Kun tavallaan kaikki on ihan hyvin mutta ei kuitenkaan ole.

Vierailija
12/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdenkeskistä aikaa,on ja ei. Välillä lapsivapaata, ja tietenkin silloin kun lapset nukkuu, mutta tuntuu menevän turhan helposti siihen vaan että toinen hiljenee, ja sitten ei enää nousua sille iltaa näy. Yleensä sitten tuleekin kummasti väsymys = nukkumaan

Vierailija
13/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo kaikki vaimolle mitä aloitukseen kirjoitit. Jos puhuminen tuntuu vaikealta, kirjoita. Vaimosi on jotenkin jämähtänyt tasaiseen tilaan jossa ei ole ehkä tyytyväinen mutta ei tyytymätönkään. Eikä ymmärrä sitä että sä olet tyytymätön. 

Ainakin mut herättäisi kirje jossa mies kertoisi kaipaavansa mun läheisyyttä ja kertoisi senkin että ajatukset menee kohti eroa pikkuhiljaa jos ei asiat parane..

Vierailija
14/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä taida muu auttaa

Vierailija
15/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirje voisi olla hyvä idea. Ja pyrit esittämään asiat asiallisesti ja pohdiskelevasti. Et hauku tai syytä vaimoa, vaan selkeästi esitä mitä kaipaat ja millaisia asioita parisuhteessanne oli, mitkä ovat nyt hävinneet. 

Tuntuu kyllä pahasti siltä, että vaimon kiinnostus on lopahtanut. Tämän on se klisee, mitä ei täällä uskota, mutta vaikuttaisi olevan melko yleistä.

Vierailija
16/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen älykäämä, mutten siltikään osaa neuvoa. Kysy joltain muulta käämältä.

Vierailija
17/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lost cause kirjoitti:

Tätä olen vähän pelännytkin mutta mikä on ratkaisu jos puhuminen ei tunnu tuottavan tulosta. Luetun perusteella useat parit kokevat saman.millä tämä korjataan? Varsinkin kun tuntuu ettei toinen osapuoli mukamas tätä näe.

Aivan varmasti näkee! On täysin eri asia että näkeekö vai haluaako nähdä. Jollei näe, on valmis keskustelemaan asiasta. Jollei halua nähdä, kommunikaatio ei onnistu sitten millään!

Vierailija
18/18 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mikä mättää. Tällä pääsee yllättävän pitkälle. Jos vastaa ettei mikään niin sitten voit kysyä miksi sitten näin ja näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi