Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pettäminen olla dissosiaatiohäiriötä?

Vierailija
25.09.2017 |

Minulla on hyvä avioliitto ja olen ulkopuolisten silmissä varmasti unelmavaimo, uskollinen ja kiltti. Silti minulla on pari salasuhdetta jotka toistaiseksi ovat kylläkin pelkkää viestittelyä.

Minua kummastuttaa että viestittelyä harrastaa ihan eri tyyppi kuin koen itse olevani: seksikäs, viehkeä vamppi. Tuntuu että en voi estää tuota "naikkosta" kirjoittelemasta tai vastaamasta viestiin. Olen lapsena kärsinyt vakavista laiminlyönnistä ja lievästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja nyt ymmärtänyt että taidan kärsiä jonkinlaisesta dissosiaatiohäiriöstä.

Osaako joku neuvoa? Terapiaan varmaan pitäisi hakeutua..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan?

Vierailija
2/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuten kommentoida, mutta ainakin on hienoa että olet tunnistanut tuollaisen jonkinlaiselta häiriöltä vaikuttavan tilan itsessäsi. Se auttaa sinua jo paljon eteenpäin. Kysäise tästä vaikka Väestöliiton nettipalvelusta, sieltä olen ainakin itse saanut hyviä neuvoja helposti. Vastaajat ovat mt-alan asiantuntijoita. Toivottavasti saat selvyyttä tilanteeseesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä sä ap olet vain vastenmielinen kusipää. Myönnä se itsellesi, niin ehkä jonakin päivänä olet enää pelkkä normaali kusipää.

Vierailija
4/7 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi liittyä. Etsi ihmeessä terapeutti, joka tuntee noita.

Elämä muuttuu paljon paremmaksi. Onnellisemmaksi ja tasapainoiseksi.

Vierailija
5/7 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä kyselee miten voi hyvän terapeutin löytää. Onko heistä jotain luonnehdintoja/osaamisalueita jossain?

Vierailija
6/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä kyselee miten voi hyvän terapeutin löytää. Onko heistä jotain luonnehdintoja/osaamisalueita jossain?

Oman terapeuttini nettisivuilla oli viittaus tähän. Käyn Kelan tukemassa psykoterapiassa nyt kolmatta vuotta, eli pitkä terapia verrattuna useimpiin.

Kun otat yhteyttä sähköpostitse terapeuttiin kysyäksesi tutustumiskäyntiaikaa, kuvaile ongelmasi. Pyydä, että jos terapeutti ei katso itse olevansa sopiva tai on kovin varattu, että voisiko hän vinkata jotakuta muuta.

Vierailija
7/7 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

traumajadissosiaatio.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan