Reimatec-haalarien koot, apuja?
Jos pienikokoinen vauva 9 kk nyt n. 70 cm, niin menisikö koon 74 toppahaalari talven?
Kommentit (3)
Kyselin, koska nettisivuilla lukee, että kasvunvaraa olisi 6 cm. Sehän tarkoittaisi, että koko 74 menisi vielä 80-senttisellekin. ap
Reiman haalarit kyllä kannattaa valita pituuden mukaan, niissä oikeasti on se 6cm kasvunvara! Itse ostin 92cm lapselleni koon 98 ja hän hukkui siihen. Lopputalvesta pystyi jo käyttämään, mutta oli liian iso vielä silloinkin. Nyt on noin 98cm pitkä ja haalarissa on vielä se mitoitettu kasvunvara.
Sun lapsi on sen ikäinen, että hyvinkin kasvaa sen yhden koon talven aikana. Jos nyt käyttää 86-74, niin lopputalvesta varmaan jo 80cm. Toisaalta en tuolaiselle pian kävelyä opettelevalle ostaisi liian isoa haalaria, joka kömpelöittää liikkumista. Itse olen tehnyt niin, että syksyksi rönttäkeleille olen ostanut kirpparilta halvalla haalarin ja sitten vasta loppuvuodesta varsinaisen talvihaalarin. Näkee paremmin silloin mikä koko on järkevää hankkia. Tai joskus hyvällä tuurilla on löytynyt kirpparilta se parempi talvihaalarikin kun on malttanut odotella ja kierrellä.
Ei mee. Mikset ottaisi 80 senttistä? Toisekseen odota vielä hetki jos ei joku super tarjous. Ainakin kk aikaa ennen kuin tarvii.