Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on hassuinta, mitä opettaja on laittanut sinut/luokkasi tekemään?

Vierailija
25.09.2017 |

Omilta kouluajoilta muistan ala-asteella kun ennen joulua oli viimeinen koulupäivä niin opettaja ehdotti että koko luokka laulaisi yhdessä "Porsaita äidin oomme kaikki" niin että laulun kaikki vokaalit korvattaisiin järjestyksessä kullakin vokaalilla, eli ensimmäinen säkeistö meni "Parsaata aadan aamma kaakka, aamma kaakka, aamma kaakka... jne" Voi sitä naurun määrää kun päästiin vokaaliin E.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh. Pari pilkkua unohtui. Kas tuossa ,,

Vierailija
2/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se hassua tehdä rehtorin vaimolle alushousuja mittojen mukaan. Ei onneksi tarvinnut sovittaa niitä:) Tämä siis ammattikoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologian tunnilla haetti sellaiselta järkyttävä kokoiselta suolta näytteitä. Jokainen kuoppa tuli peitellä tasan samanlaiseksi, kuin se oli ennen kaivelua. 50 kakaraa rämpi suolla kumppareissa, ja jokainen askel aiheutti suuremman reiän, kuin ne näytteenotot. Ja se suo oli kilometrejä suuntaansa.

Vierailija
4/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella historian tunneilla kontittiin pulpettien ja tuolien alta. En muista mitä tunneleita tai kaivoksia ne mahtoivat kuvastaa..

Vierailija
5/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti pelata Flappy Birdiä ja lopulta opettaja otti minun puhelimen ja pelasi koko tunnin sitä :D Tämä lukiossa.

Vierailija
6/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti pelata Flappy Birdiä ja lopulta opettaja otti minun puhelimen ja pelasi koko tunnin sitä :D Tämä lukiossa.

Opettaja siis ihan pyysi pelaamaan sitä!

Vierailija
7/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä työllisyyskurssien touhuja tänne, niin ette usko lukemaanne.

Vierailija
8/8 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piti mennä katsomaan lasten tekemää nalle puh-esitystä, tai emme olisi päässeet jostain ammattikorkean markkinoinnin kurssista läpi.

Näin se opettaja uhkaili aikuisia ihmisiä.

Esityksessä oli kuulemma liikaa vapaita tuoleja eikä se ollut kiva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan