LA kesäkuu 2018
Kommentit (93)
Okei hyvä tietää :) jännittävää aikaa heh, paljon oon lukenut raskauteen liittyviä asioita ja kavereilta kyselly en jaksais odottaa että olis jo ensimmäinen ultra :)
Viikonloppuna plussa ja laskeskelin että kesäkuulle menee 😊 mulla kun kierukka otettu pois 3.8 eikä kunnon menkkoja ole tullut niin sain varhaisultra ajan 17.10 😊 toivottavasti tämä pieni aarre pysyy matkassa ❤ ja mulla ihan neuvolassa ultrataan kun soitin aikaa sinne niin sieltä varattiin varhais ultra että tiedetään kuinka pitkällä mennään.. mutta ihan alussa ollaan kyllä koska vähän yli viikko sitten oli vielä testi nega. Kun olen testaillu usein ku ei oo ollu kierrosta tietoa 😅
Ja mulla tosiaan kolmas vauva tulossa 😊 ennestään 4v ja 6v tytöt ☺ yllätyin kyllä kun niin äkkiä tulin raskaaksi.. siksi pelkäänkin keskenmenoa kun oon lukenu että monilla tullut kierukan jälkeen..mutta ei tässä auta kun yrittää ajatella positiivisesti ja yrittää rentoutua 😅
Mulla on just omien laskujen mukaan 6+2 kun on varhaisultra :) Nyt sain luettua kaikki tekstit siksi tuli näin monta tekstiä 😅
Ovulaatio oireet ja Ovulaatio plussa 17.9 niin siitä oon laskenu ja viikkonäyttötesti ainakin vastasi samaa :) mutta näkee sitten ultrassa 😊
Testiin tuli lauantaina raskaana 2-3. Laskujen mukaan 9.6 laskettuaika. Vuoden sisään kolmas raskaus. Vaikea nauttia tilanteesta kun jännittää pysyykö matkassa. Tosin olen tullut siihen tulokseen että en olisi kahdella aikaisenmalla kerralla tehdä mitään toisin.
Neuvolaa en ole uskaltanut edes vielä tilata. Meillä kun ei varhaisultraan pääse vaikka taustalla olisi mitä. Viimeksi kävin yksityisellä ja siellä todettiin että ei vastaa koko viikkoja, minkä jälkeen vielä viikon päästä ultrassa sama kohtalo ja sitten lääkkeillä tyhjennys.
Kesäkuun alkua odotellessa 🤗
Täällä 28v ja eilen plussasin haamun, la 18.6.2018. Rv ois vasta 3+2 ja ihmettelen kovasti, kun jo viime viikon torstaina näkyi maailman haalein haamu. Eilen oli siitä kuitenkin vahvistunut. Ovulaatio ollut 23.9. ja viime menkat (ihan normaalit) 11.9. Raskauduin nyt heti ekasta kierrosta pillerien lopettamisen jälkeen ja nyt on jo kaikkia oireita; tissit turvonneet ja kipeät, alamahaa vihlasee julmetusti yskiessä, aivastaessa, naurahtaessa yhtäkkisesti tai jos nousee nopeasti ylös. Myös etovaa oloa ollut nyt pari päivää ja kamala nälkä koko ajan.
Haluisin ihan hirveesti varhaisultraan, mut yksityisellä täällä 200€, joten ei oo kyllä varaa.😕 (meillä menee kissan hampaan poistoon just 400€)
Kunnalliselle yritän, koska pelkona kohdun ulkoinen tai rypäleraskaus. Mulla takana pari vuotta sitten kaksi kaavinnalla tehtyä aborttia, niin siksikin pelottaa, ettei olisi nyt oikeassa paikassa.😕
Tosiaan meijän perheeseen kuuluu mun lisäksi mies, hänen 4v tytär ja mun 8v tytär. Lisäksi 2 kissaa.😊
Täälä tänää plussattu. Pakko tulla johonkin jakamaan tuntoja. Äsken kyllä kaaduin niin pahasti persiilleni/lantio tärähti niiiiin lujaa ja nyt sitte pelottaa kävikö heti elämän alkusen köpelösti :( . Tää on niin tärkee juttu et heti pelästyy kun sattuu... 10.6. on LA jos kaikki sujuu hyvin. Katsotaan nyt. Eihän sitä sitten minkään voi jos ei hyvin käy mutta tahdon fiilistellä tätä niin kauan kun kestää. Kolmas lapsi meidän perheeseen olisi tämä kesäkuinen <3
Katoin niin monesta paikasta, mut muistaakseni halvin se 80€ oli Gynekologikeskuksella ja Turussa siis. Mulla on eka neuvola jo ens ti ja sillon vasta 6+0. Olin pään magneettikuvassa syyskuun puolivälin jälkeen. Tollon otettiin varuiks raskaustesti, mut oli nega. Alkuraskauden noita ei sais ottaa 🙁 Neuvolatäti meinas, et saattais olla hyvä kuitenki käyttää varjaisultras sitä kautta. Saas nähä miten käy...
Tissit kipeät ja tietyt hajut etoo mutta ei mitään kummempia niin ja ihan jäätävä turvotus ympäri vuorokauden! Niin ja vois syödä kokoajan 😅 mä soitin heti neuvolaan kun ei kierrosta mitään hajua
Mulla vaan tissit todella kipeet jotkut hajut käy nenään mut ei oikeestaan muuta :)
itellä ei vielä kovasti oireita mut viikkojakin vasta 4+6. yleensä siinä jossain 6 viikoilla alkaa oireet lisääntyä itellä. en kiirehdi neuvolaan soittamista kun aiemmissa raskauksissa eka neuvola on ollut aikalailla tasan 10+0
Mulla eka nla jo 8+0, juurikin tuon kkm takia