Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkanut näyttää sille että ukko haikailee exänsä perään

Vierailija
25.09.2017 |

Alkanut tosiaan näyttää siltä että ukko alkanut haikailla exänsä perään. Exänsä nykyisen varjolla haluaa mennä heillä käymään muutamalla kaljalla. Minä en voi mitään ottaa koska raskaus joten kuskiksi päädyn. Joka kerta ennen kun mennään sanoo että lähdetään heti kun minä haluan. No. Lähettäskin mutta ei. Saan maanitella kaksikin tuntia että lähdetään koska mulla on tylsää ja haluan nukkumaan päästä. Ei sitten millään halua ikinä lähteä. Paitsi siinä vaiheessa kun ilmotan että mä lähden sitten yksin ja tulkoon sitten jollakin elämän konstilla perässä sitten kun on tarpeeksi kytänny exäänsä. Ahdistavaa.
Ja olen menossa vkl käymään vanhempieni luona ja ukko jää kotio, jos edes kotona on ollenkaan vaan kuolaamassa exänsä perään :/
Mulle jauhaa että pelkää mun tekevän jotain typerää. Ai raskaana ollessako?

Muita joilla ollut vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä antaisin tuollaisen miehen mennä exänsä luo ja jäädä sinne. En ymmärrä tuollaista lainkaan, miksi käydä ryyppäämässä exällä? Hei, haloo eikö ole muita kavereita? 

Taidat pärjätä vauvan kanssa ehkä ilman tuota miestä. 

Vierailija
2/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut miettiäkin että yksin olis varmaan parempi. Nyt on kummallisen innoissaan jopa kun lähden toiseen kaupunkiin vanhempiani tapaamaan. Jotenkin tuntuu todella oudolta moinen :/

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä sun nyt viisainta muuttaa sinne toiseen kaupunkiin vanhempiesi liki, olisi turvaverkkoja sitten vauvan kanssa. Älä edes kuvittele, että tuollainen haikailija pystyy vauva-arkeen sopeutumaan, sitten se haikailu vasta saakin pontta, kun vauva huutaa ja sinä näytät räjähtäneeltä.

Vierailija
4/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nostaa kissa pöydälle ennen viikonloppua

-ap

Vierailija
5/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suotta, äijähän kertoo käytöksellään, ettei arvosta sinua saati, että asettaisi sinut ja vauvan etusijalle. Ei tuollaisesta ole perheen perustaksi. Jos se exä on tärkeämpi ja rakkaampi, on parempi, että saavat jälleen toisensa kuin, että kituu sinun rinnalla. Sinäkin ansaitset jotain, joka on vain sinua varten, eikä mikään jako-onni.

Vierailija
6/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista kun on enemmän huolissaan mun touhuista kun omistaan -.-

-ap

Vierailija
7/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Päästä irti tuollaisesta urposta, jolla riittää arvostusta vain exälleen. Ja sinä naruista vedeltävä raukka vielä kyydität sitä exänsä syliin? No, ehkä parempi niin, sillä sinun on paljon helpompi ilman moisia vätyksiä.

Sinun pitäisi keskittää ajatuksesi vauvaan, ei pian pettävään "mieheen".

Vierailija
8/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvii neuvoja tulee... joo jätä se. itse olen hyvä kaveri exän kanssa mutta ei kyllä tippaakaan kiinnosta se seksuaalisesti. Oot vaan itse mustasukkainen ja paranoidi.

Taidat olla aika nuori. kuten vastaajatkin. tai sitten jotain maaseutujen wttä.

Vierailija
9/9 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsen tuollaisen ääliön kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi