Nyt sais joku ihana mies tulla mun elämään!
Oon ollut nyt reilu puoli vuotta sinkkuna ja nauttinut tästä ajasta täysillä. Tinderin kautta oon nähnyt miehiä ja ollut muutamia irtosuhteita. En oo halunnut mitään vakavaa ja oon sen kertonut kaikille. Nyt alan taas etsimään miestä tositarkoituksella. Tavoitteena löytää ennen joulua joku ihana nalle, jonka kainaloon voi käpertyä. Kunpa se löytyisi pian. Tinderin aion unohtaa, haluun löytää miehen ihan oikeasta elämästä. Joo tiedän, että nyt kun alan sitä etsimällä etsimään, niin saan odottaa ikuisuuden. Ehkä odotus vielä palkitaan. :)
Kommentit (5)
Itsekkin paneskellut timperissä muutaman vuoden ja nyt jouluksi tarve ihanalle naiselle. Joulun jälkeen jatkan taas timperissä paneskelua ja "muutamia" irtosuhteita! ELÄMÄ ON IHANAA!
Tule jouluksi kotiini?
Vierailija kirjoitti:
Pysy vaan siellä timperissä ja revittele reikääs kunnolla.. kyllä sä jonkun ukkomiehen saat joulun viettoon.
Se on muuten perhejuhla ja nykyisin suunnattu lapsille sen kaupallisuuden takia.
Juuri näin! Minä en ainakaan tuollaista tinder jakorasiaa ottaisi itselleni. Pilaantunutta tavaraa.
Mies77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy vaan siellä timperissä ja revittele reikääs kunnolla.. kyllä sä jonkun ukkomiehen saat joulun viettoon.
Se on muuten perhejuhla ja nykyisin suunnattu lapsille sen kaupallisuuden takia.Juuri näin! Minä en ainakaan tuollaista tinder jakorasiaa ottaisi itselleni. Pilaantunutta tavaraa.
No luuletko että jotenkin ylpeilen sillä? En todellakaan. Hävettää ja siksi en sitä enää käytäkään. Eiköhän jokainen elä omalla tavallaan villit sinkkuvuodet, joten turha jeesustella siellä. -ap
Se on muuten perhejuhla ja nykyisin suunnattu lapsille sen kaupallisuuden takia.