Mitä tarkoittaa "valitsemaanne numeroon ei oteta puheluita"?
Tommonen tuli, kun kaverille soitin. Aiemmin soi, mutta ei vastannut.
Kommentit (25)
Siellä on esto päällä sinun numerolle.
Estänyt sinut tai estänyt kaikki puhelut.
Mä oon luullut, että estetylle puhelin tuuttaa vaan varattua.
Estänyt? Outoa. En tiedä syytä miksi olisi niin tehnyt. On ollut viimeksi whatsappissa eilen puolen päivän aikaan muutenkin.. 🤔 olen vähän huolissani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luullut, että estetylle puhelin tuuttaa vaan varattua.
Jos tosiaan estetylle tulee oikein ilmoitus, ettei puhelua häneltä vastaanoteta, on eräs estämäni vieläkin luulemaani oudompi tapaus soittaessaan kymmeniä puheluja ilmoituksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Estänyt? Outoa. En tiedä syytä miksi olisi niin tehnyt. On ollut viimeksi whatsappissa eilen puolen päivän aikaan muutenkin.. 🤔 olen vähän huolissani.
Ap
Onko hän voinut mennä maahan, jossa vastaaminen puheluusi maksaisi hänelle?
Ei tule estosta ilmoitusta. Muistaakseni soi vaan normaalisti. Voitte itse kokeilla, jos ette usko.
Olisko kaveri ulkomailla, ja puhelimessa ulkomaanpuheluesto? Siksi ei ota vastaan puhelua ulkomailla.
No siis whatsappissa ei viesti mennyt perille. Joten luulen kyllä ettei estänyt ole.. Outoa! Mistä muusta moinen ilmoitus voi tulla?
Ap
ei ole maksanut puhelinlaskuaan...
Lasku maksamatta ja liittymä katkolla.
Estosta ei tule ilmoitusta ihan puhelinnumeron omistajan suojaamiseksi.
Mulla kun on vielä lankapuhelin niin siellä oli sanottu soittajille tuo ilmoitus, kun oli luuri ollut vahingossa pari päivää pois paikaltaan.
Kaverilla on tapana dokailla ja joutua putkaan, vieroitukseen yms mukavaa, niin ajattelin josko tästä taas kyse.
Ap
Etsin haulla tietoa ja mini sanoi että lasku maksamatta, on persaukinen?
Mulla oli lankapuhelimessa kaksi numeroa.Kun panin eston toiseen numeroon,niin silloin sanottiin soittajalle että valitsemaanne numeroon ei oteta puheluita.Kännykässä jos on laitettu esto jollekin soittajalle,niin hänelle näkyy sana hylätty.
Eli ei ole estänyt? Voiko esim putkassa ne laittaa puhelimen offline-tilaan? Vai onko laskut jääneet maksamatta?
Estänyt sinut.