Miksi nyt yhtäkkiä pelmahti komeita tindermiehiä pariksi?
En ymmärrä...jo aikaa kun olen niitä klikannut ja nyt yhtäkkiä tukkukaupalla niitä miehiä..sääteleekö tuo Tinderi jotenkin niitä pareja vai miksi nämä miehet eivät ole aikaisemmin jo tulleet minulle pareiksi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Huhut kertovat, että jos selailuaktiivisuutesi laskee tai olet peruuttamassa tilaustasi niin salamyhkäisesti ja yllättäen niitä komeitä sulhoehdokkaita ilmestyykin näkyviin pitkän kuivan kauden jälkeen...
Onko näin? Ei ihme, että mulle tulee niin järkyttäviä ukonrähjiä. Mä räppään tinderiä ihan yhtenään.
Olisiko se perinteinen syksyn merkki, eli tyttöystävät muuttaneet opiskelemaan toiseen kaupunkiin ja löytäneet sieltä itselleen uuden miehen...
Mulla tuli yhteen väliin tietyn lajin harrastajia. Eka näytti tietyn aikaa futareita, sitten ilmesty surffareita. En tiedä miten toi toimii, mutta ensiksi ajattelin, että onpa paljon jalkapalloilijoita tinderissä, mutta sitten kun alkoi surffareita kerta toisensa perään tulla niin alko jo vähän enemmänkin ihmetyttää, ei kai niitä nyt niin montaa suomessa ole vai onko? Tosin kyllähän noita crossfittaajiakin tuolla tasaisesti näkyy olevan. Missä kaikki kalastajat ja metsästys miehet ovat, ei sillä ettäkö sellaisen haluaisin, mutta luulisi olevan yleisempi harrastus. :D ja tosiaan välillä näytti pelkkiä noh ei niin urheilullisia jonneja.
Olet keskustellut jonkun komeamman kanssa, jonka internetverkostoon kuuluu myös näitä komeampia, ja nyt tinder sitten sinulle tarjoaa näitä henkilöitä? Voiko mennä jotenkin näin?
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli yhteen väliin tietyn lajin harrastajia. Eka näytti tietyn aikaa futareita, sitten ilmesty surffareita. En tiedä miten toi toimii, mutta ensiksi ajattelin, että onpa paljon jalkapalloilijoita tinderissä, mutta sitten kun alkoi surffareita kerta toisensa perään tulla niin alko jo vähän enemmänkin ihmetyttää, ei kai niitä nyt niin montaa suomessa ole vai onko? Tosin kyllähän noita crossfittaajiakin tuolla tasaisesti näkyy olevan. Missä kaikki kalastajat ja metsästys miehet ovat, ei sillä ettäkö sellaisen haluaisin, mutta luulisi olevan yleisempi harrastus. :D ja tosiaan välillä näytti pelkkiä noh ei niin urheilullisia jonneja.
Ja mulla tulee melkein pelkästään niitä kalamiehiä, eikä vois vähempää kiinnostaa.
2
Kyllä Tinder valikoi kenet sinulle näyttää.
Jokaisella käyttäjälle lasketaan "haluttavuus-pistearvo" jonka perusteella valinta tapahtuu. Tarkoituksena on olla näyttämättä rumia kauniille koska siitä ei kuitenkaan tule matchiä. Näin yksinkertaistetusti.
Pistearvo lasketaan sen perusteella kuinka moni on tykännyt sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella käyttäjälle lasketaan "haluttavuus-pistearvo" jonka perusteella valinta tapahtuu. Tarkoituksena on olla näyttämättä rumia kauniille koska siitä ei kuitenkaan tule matchiä. Näin yksinkertaistetusti.
Mitä tinder häviää siinä, että näyttäisi minulle (rumalle?) niitä komeita miehiä, vaikka niistä ei mätsiä tulisikaan? Kun minulla usein on se tilanne, että se ei näytä mitään profiileja. Eikö olisi tinderin kannalta parempi näyttää sitten vaikka niitä, joiden kanssa ei mätsiä kuitenkaan tule kuin pelkkää tyhjää?
En muutenkaan ymmärrä tuota pistearvo-juttua, kun välillä näkyy samallakin selauksella ihan karmeita tapauksia ja välillä sellaisia vau-tapauksia, että mikä se minun pistearvoni mahtaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tinder häviää siinä, että näyttäisi minulle (rumalle?) niitä komeita miehiä, vaikka niistä ei mätsiä tulisikaan? Kun minulla usein on se tilanne, että se ei näytä mitään profiileja. Eikö olisi tinderin kannalta parempi näyttää sitten vaikka niitä, joiden kanssa ei mätsiä kuitenkaan tule kuin pelkkää tyhjää?
En muutenkaan ymmärrä tuota pistearvo-juttua, kun välillä näkyy samallakin selauksella ihan karmeita tapauksia ja välillä sellaisia vau-tapauksia, että mikä se minun pistearvoni mahtaa olla.
Tinder on bisnes joka tavoittelee maksavia käyttäjiä palvelulleen.
Varmasti ovat käytännössä testanneet miten jutut toimii käytännössä. Laittaneet vaikka tuhannen ihmisen koeryhmille erilaisia pisteytysalgoritmeja. Lopputuloksesta näkee mistä ryhmästä löytyi suurin määrä käyttäjiä jotka päätyi maksamaan Tinderin käytöstä.
Se voi olla käyttäjille turhauttavaa näyttää pelkästään "turhia" profiileita joiden kanssa ei synny matchiä. Käyttäjälle jää mielikuva siitä, ettei Tinderin kautta voi ikinä löytää ketään. Ehkä?
Tinderillä on hyvät statistiikat käyttäjien käyttäytymismalleita. Kuka matchaa kenenkin kanssa ja niin edelleen.
Olen huomannut tuon saman, että välillä se tarjoo pelkkää tyhjää. Kuitenkin parin tunnin päästä voi löytyä kymmenittäin uusia profiileita selattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
ihan paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan paskapuhetta.
Googlella löydät lisää tietoa aiheesta englanniksi. Kokeile hakea vaikka "tinder elo score".
Ei tuo pisteytys aina ihan toimi, kun monet miehet laittavat lähes jokaiselle naiselle sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo pisteytys aina ihan toimi, kun monet miehet laittavat lähes jokaiselle naiselle sydäntä.
Pisteytys ottaa tämän huomioon. Sellaisen tykkäys on paljon arvokkaampi kuka jakaa niitä harvoin. Jos joku tykkää kaikkia niin sehän ei kerro mitään.
haloo. ne miehet on nyt klikannut sua. tinderissä ei ole yhtäaikaista orgasmia.
Onko naisilla kokemusta feikkiprofiileista? Miehenä olen törmännyt sellaiseen, että kauniin naisen kanssa tulee match ja kun laittaa viestiä niin robotti kirjoittaa hoono soomi pari vastausta ja laittaa linkin jonneki epämääräiselle sivulle ja match poistuu piaan. Naisten kuvat varmaan varastettu somesta. Kovin paljon löytyy kansainvälisiä nimiä e-p alueelta :D
https://www.swipehelper.com/2016/11/16/tinder-algorithm/
Heh, tässä naisille aika paha: "Both swiping right to everyone and to almost no one are penalized, though mass swiping right a lot more severely than being too picky. A right swipe quota of 30-70% seems to be the sweet spot."
Eli oikeastaan kaikille naisille alkaa tulla jämiä, kun yksikään nainen ei ole ikinä mätsännyt joka kolmatta miestä. Joka kolmaskymmeneskin on vähän optimistinen arvio varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on bisnes joka tavoittelee maksavia käyttäjiä palvelulleen.
Varmasti ovat käytännössä testanneet miten jutut toimii käytännössä. Laittaneet vaikka tuhannen ihmisen koeryhmille erilaisia pisteytysalgoritmeja. Lopputuloksesta näkee mistä ryhmästä löytyi suurin määrä käyttäjiä jotka päätyi maksamaan Tinderin käytöstä.
Se voi olla käyttäjille turhauttavaa näyttää pelkästään "turhia" profiileita joiden kanssa ei synny matchiä. Käyttäjälle jää mielikuva siitä, ettei Tinderin kautta voi ikinä löytää ketään. Ehkä?
Tinderillä on hyvät statistiikat käyttäjien käyttäytymismalleita. Kuka matchaa kenenkin kanssa ja niin edelleen.
Olen huomannut tuon saman, että välillä se tarjoo pelkkää tyhjää. Kuitenkin parin tunnin päästä voi löytyä kymmenittäin uusia profiileita selattavaksi.
Mutta tuohan toimii nimenomaan päinvastoin, jos ei näytä profiileja, vaikka niitä siellä olisikin. Miksi ihmeessä minä maksaisin lisää palvelusta, joka ei näytä minulle yhtäkään profiilia? Vähän sama jos minulle myytäisiin vip-salijäsenyyttä paikkaan, joka ei kuitenkaan anna minun käyttää niitä tavispalvelujakaan tai antaa ymmärtää, ettei siellä niitä palveluja edes ole. Miksi ihmeessä ostaisin vip-jäsenyyden, jos ei tavispalvelutkin minulta on kielletty?
Ymmärrän kyllä sen, että ne laitetaan johonkin järjestykseen ja tarjotaan tietysti todennäköisempiä profiileja, mutta sitä en käsitä, että se "jono" sitten loppuu, kun päästään tiettyyn pisteeseen, vaikka oikeasti siellä olisi vielä niitä profiileja.
Tinderissä voi myös olla hittejä niin kuin kaikissa seuranhakujutuissa
Huhut kertovat, että jos selailuaktiivisuutesi laskee tai olet peruuttamassa tilaustasi niin salamyhkäisesti ja yllättäen niitä komeitä sulhoehdokkaita ilmestyykin näkyviin pitkän kuivan kauden jälkeen...