Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin naisena yöristeilylle

Vierailija
24.09.2017 |

Hei,

Onko täällä kenelläkään kokemusta yksin yöristeilylle menemisestä?

Olen käynyt aiemminkin baareissa yksin, yatävät ei hirveästi innostu ajatuksesta yöristeilystä ja mieskin on töissä.

Minulla on hieman lomaa vielä jäljellä, joten mietinkin jos lähtisin yöristeilylle yksin. Olisko tämä teistä ihan hullu idea?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks se olis hullu idea?

Vierailija
2/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule va käymä minä odota sinu taala!

T: Abdull

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs meinaat siellä tehdä sitten?

Vierailija
4/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä omia porukoitaan,jotka kaikki kännissä ja pettämässäkin. Oli varmaan provo?

Vierailija
5/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä! Miksi ei voisi mennä. Jos joku ihmettelee niin sanot meneväsi shoppailureissulle. Itse en tosin biletyksen vuoksi ole ollut, vaan käynyt Tallinnassa yölaivalla. Älä tosin odota ihmeempää menoa, keskellä viikkoa on aika hiljaista.

Vierailija
6/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mikä ettei. Tulin eilen miehen kanssa Tukholman risteilyltä. Otettiin halvat hytit ja paluumatkalla hytti oli autokannen alla.

Oli hyvä keskustella miehen kanssa, kun mieli alkoi laukkaamaan, entä jos tulee hätätilanne.

Yleensä matkat sujuu hyvin ja risteilyjä on paljon.

Vierailija
7/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä tässä "yöristeilyllä" tarkoitetaan, 23h miniristeilyä Tukholman satamassa pyörähtämään? En näe mitään ongelmaa mennä yksin? Laivalla on mukava syödä rauhassa, tehdä ostoksia ja ihailla merta ja saaristoa. Toki näin syksyllä pimee alkaa tulla aikaisin. Tax freesta tulee aina hamstrattua edullisesti kaikki tarvittava kosmetiikka ja vähän heräteostoksia vielä päälle, ja toki niitä karkkeja mitä ei Suomesta saa. ;) Baarissa voi käydä illalla parilla (tai useammalla jos siltä tuntuu :D) jos ei haittaa että joku Pertti voi yrittää istua samaan pöytään. Mutta Perttikään ei välttämättä ole laivalla keskellä viikkoa, että voi olla että yökerhossa saa istua kirjaimellisesti yksin. No sokerihumalaiset kakarat pyörii baarin lattialla alkuillasta, siinä todennäköisesti kovinta äksöniä mitä siellä näkee. :D 

Vierailija
8/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Onko täällä kenelläkään kokemusta yksin yöristeilylle menemisestä?

Olen käynyt aiemminkin baareissa yksin, yatävät ei hirveästi innostu ajatuksesta yöristeilystä ja mieskin on töissä.

Minulla on hieman lomaa vielä jäljellä, joten mietinkin jos lähtisin yöristeilylle yksin. Olisko tämä teistä ihan hullu idea?

Oletko ihan hassu?

Aika suljettu elämä ollut kuitenkin...

Olen ollut 16-vuotiaasta alkaen yksin matkoilla satoja kertoja

niin junalla, lentokoneella, laivalla kuin autollakin, enkä ole koskaan miettinyt että naiseuteni estäisi jotenkin lähtemisen.

Vierailija
9/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöristeily? Noh, olen ollut Päivä Tukholmassa -risteilyllä yksin. Kivaa oli.

Vierailija
10/10 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku kyselee tällaista vuonna 2017? Tottakai menet yksin, jos siltä tuntuu. Itse varasin yksin-risteilyllä etukäteen laadukkaan hytin, kauneushoidon, tein pöytävarauksen ravintolaan ja söin ihanan illallisen. Hytissä katselin telkkaria ja nukuin hyvin. Missään laivan diskossa en käynyt. Tukholmassa oli hienoa rauhassa kävellä, käydä kahvilassa ja ostoksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi