Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatko seksissä mitä haluaisit?

Vierailija
24.09.2017 |

Minä en saa. En ole koskaan saanut keltään mieheltä. Toivoisin rajuja otteita ja vaikka piiskaamista edes kerran elämässä kokeeksi. Olen mieheltäni pyytänyt, muttei suostu. Useimmiten en saa seksissä orkkuakaan. Tämä vähän masentaa välillä.

Minä sen sijaan teen kaiken, mitä hän toivoo. Ja joka ikinen kerta käytän seksiasua hänen toiveestaan, otan suihin jne. Seksiä on ehkä 4 krt viikossa.

Tämä on vuosia kestänyt kiistakapula. Mies syyttää minua epänormaaliksi, kun toivoisin bdsm-tyyppistä seksiä. Kuulemma jättää, jos sellaista tosissani haluan. Kun olen kysynyt, mikä hänelle olisi seksissä tärkeintä, niin kuulemma se, että sitä on mahdollisimman usein, laadusta ei niin väliä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onneksi löytänyt rakastajan, jolta saan aivan loistavaa seksiä. Piiskaaminen ha sitominen menee kyllä häneltäkin yli, mutta se muu ...

Hän osaa olla raju, salpaa hengitystä, ohjaa lujaa tukasta, läimäyttelee takapuolelle, käsittelee rintoja rajusti.

Ja välillä taas hellästi, lempeästi. Kokeillaan vaikka mitä, hän on uskomattoman kekseliäs ja nautin aivan valtavasti meidän seksistä, jossa molemmille toisen nautinto on oma nautinto.

Vierailija
2/2 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Minusta hyvässä seksissä on kaikki reiät käytössä. Suu ja perse kuitenkin käytössä ehkä 1-2 krt. kuussa. Seurustelun alkuaikoina niitä harrastettiin kuitenkin aktiivisesti ja tämä minut saikin ryhtymään suhteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla