Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulvaton juttu miesten ihannenaisista

Vierailija
24.09.2017 |

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201709212200409149_rk.sh…

Mun suosikki oli tämä: "Pidän sellaisista naisista, joiden kanssa on helppo jutella aiheesta kuin aiheesta. Eivät keskeytä ja antavat suunvuoron. Eivät jää vänkäämään tai jossain vaiheessa totea: "Kun sä sanoit just näin, niin nyt sä sitten sanotkin näin""

Eli mies heittää idioottiläppää ja puhuu itsensä kanssa ristiin, ja naisen tulisi hymyillä pää kallellaan ja sanoa väliin "niin, kerro lisää" suloisella äänensävyllä :D

Kommentit (173)

Vierailija
141/173 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan jäädä vanhaksipiiaksi kun olen ujohkon puoleinen enkä mikään rääväsuu joka on koko ajan äänessä. N25

Hyvin todennäköistä jos pidät kiinni niistä toisessa ketjussa esitetyistä naisten vaatimuksista (tarkat senttirajat miehen pituudelle ja referenssinä beckhamit sun muut).

Vierailija
142/173 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuo miesten hurskaat toiveet luki, tuli hakematta mieleen Pumpattava Barbara. On hiljainen, hymyilee aina ja kaikelle, ei pane hanttiin, vaan on aina valmiina palvelukseen. Siis todellinen ihannenainen!

Miehet vaativat mieluiten lähes luomua, vähän meikkiä jne. Mutta miksi miehet kuitenkin kuolaavat juuri noiden keinotekoisten silikonipommien ja maalipurkkien perään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/173 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nuo miesten hurskaat toiveet luki, tuli hakematta mieleen Pumpattava Barbara. On hiljainen, hymyilee aina ja kaikelle, ei pane hanttiin, vaan on aina valmiina palvelukseen. Siis todellinen ihannenainen!

Miehet vaativat mieluiten lähes luomua, vähän meikkiä jne. Mutta miksi miehet kuitenkin kuolaavat juuri noiden keinotekoisten silikonipommien ja maalipurkkien perään?

No miehille olisi sentään se Barbara.

Mutta liekö niin täydellisiä pumpattavia Kenejä mahdollista tehdäkään, että naisille kelpaisi?

Johan sen pituuskin saattaisi vaihdella puoli senttiä täyttöasteesta riippuen. Sitten nainen laittaisi itkuksi ettei se olekaan tasan 185 cm pitkä... byhyy, jopa kumi-Ken petti hänet

Vierailija
144/173 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
145/173 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan jäädä vanhaksipiiaksi kun olen ujohkon puoleinen enkä mikään rääväsuu joka on koko ajan äänessä. N25

Hyvin todennäköistä jos pidät kiinni niistä toisessa ketjussa esitetyistä naisten vaatimuksista (tarkat senttirajat miehen pituudelle ja referenssinä beckhamit sun muut).

Olisi myydä yksi hyvä olkinukke.

Vierailija
146/173 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet oikeasti ihannoivat luonnollisten naisten kuvia mutta miehillä ei ole pienintäkään käsitystä siitä montako tuntia kuvan naisen luonnolliseen pakkelointiin on käytetty.

Silottavat ja täyttävät meikkikerrokset, värikerrokset, hehku- ja valokerrokset, häivytyskerrokset, silmäripset, kulmat, rajaukset ja punat - ns. nudemeikki vaatii enemmän aikaa ja työtä kuin näkyvämpi meikki. Se ei ole pari harjan vetoa ja baanalle.

Plus siihen vielä kuvien Photoshop kuvankäsittely.

Voin kuvitella kuinka mies kehuu luonnollisen kaunista naista ja kun oikeasti näkee naisen ilman meikin hitustakaan niin reaktio voi olla huvittava.

Vierailija
147/173 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet" kuolaavat. Taas yleistys.  Sun kuolaamat miehet kuolaa silikonipommeja, eikä sua. Ja sekös harmittaa.

Vierailija
148/173 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miehille olisi sentään se Barbara.

Mutta liekö niin täydellisiä pumpattavia Kenejä mahdollista tehdäkään, että naisille kelpaisi?

Johan sen pituuskin saattaisi vaihdella puoli senttiä täyttöasteesta riippuen. Sitten nainen laittaisi itkuksi ettei se olekaan tasan 185 cm pitkä... byhyy, jopa kumi-Ken petti hänet

Jollain on tosi paha pakkomielle miesten pituuteen. Mistä tuo fiksaatio on sinulle tullut?

Vierailija
149/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://m.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201709212200409149_rk.sh…

Mun suosikki oli tämä: "Pidän sellaisista naisista, joiden kanssa on helppo jutella aiheesta kuin aiheesta. Eivät keskeytä ja antavat suunvuoron. Eivät jää vänkäämään tai jossain vaiheessa totea: "Kun sä sanoit just näin, niin nyt sä sitten sanotkin näin""

Eli mies heittää idioottiläppää ja puhuu itsensä kanssa ristiin, ja naisen tulisi hymyillä pää kallellaan ja sanoa väliin "niin, kerro lisää" suloisella äänensävyllä :D

Jo mies pystyy ja haluaa keskustella aiheesta kuin aiheesta ja ap:lle se on oletusarvoisesti aina 'idioottiläppää'?

Mutta miten voi "keskustella aiheesta kuin aiheesta", jos toinen osapuoli ei saa esittää omia argumentteja eikä kritisoida keskustelu kumppanin argumentaatiota tai olla edes eri mieltä? Taisit tarkoitta "pitää monologia aiheesta kuin aiheesta" koska keskustelun määritelmä ei kyllä esimerkissä täyty.

Vierailija
150/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, näkeehän sen tässäkin ketjussa. Toivotaan muka fiksua naista, mutta jos tämä fiksu nainen huomaa jonkin ilmiselvän ristiriidan, hän onkin vain rasittava vänkääjä. Ja sitten kuitenkin taivastellaan, kun se ihana naisellinen iloinen tyttöystävä ei osaakaan keskustella päivän politiikasta ja aina saa hävetä. No voi luoja, olisit valinnut sen "vänkääjän" niin ei tarvitsisi hävetä.

Vierailija
151/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ihanteista, mutta minua lähestyvät usein nuoretkin miehet ja olen lihava 33-vuotias iloinen ja puhelias nainen.

Vierailija
152/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että sekä miehillä että naisilla on aika kovat vaatimukset mitä kumppaniin tulee..

Kokeilin ensimmäistä kertaa Tinderiä viime viikolla, ja masennuin :/

Suurimmalla osalla oli reissukuvia / extremeurheilukuvia tai sitten tekstissä oli mainintaa tästä "pakko päästä vähintään pari kertaa vuodessa ulkomaille", "salilla käyn 4-5 kertaa viikossa" jne.

Kivaa jos on varaa matkustella ja jos löytyy aikaa / energiaa käydä salilla koko ajan, mutta miten näillä naisilla on aikaa parisuhteelle? Ja miten ne voisi ikinä kiinnostua minusta, olen aika tavallinen, työssäkäyvä mies. Ei ole sillä tavalla varaa matkustella kun on asuntolainaa, autolainaa jne.

Työpäivän jälkeen oon usein aika väsynyt niin en voisi kuvitellakkaan lähteväni salille joka ilta, ja milloin ehdin tavata kavereita tai hoitaa kotityöt?

Tuli kyllä aika riittämätön olo :(

Mulle on turvallisuus aika tärkeä asia (mm taloudellisesti) Taidan olla aika tylsä, loppupeleissä.

M34

Vierailija
153/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusnainen.

1) Naisten toive: kumpa miehet keskustelis enemmän ja osais jutella asioista

2) Miesten toive: kumpa sais keskutella enemmän ja jutella asioista vapaasti

Naisen reaktio: Vittu luuleeks tää urpo että mä jaksan sitä kuunnella

Vierailija
154/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaisjärki kirjoitti:

Perusnainen.

Eikö tuo ollut juuri miesten reaktio? Mies haluaa muka keskustella, mutta sitten kun ollaan eri mieltä ja huomautetaan jostain ristiriidasta, se on vänkäämistä ja silloin pitäisikin pitää turpa kiinni. Nainen jatkaisi keskustelua, perustelee kantansa ja kysyy toisen perusteluja, mutta mies nostaa kädet ylös ja sanoo, että eihän tuon kanssa voi edes keskustella. 

Vierailija
155/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että sekä miehillä että naisilla on aika kovat vaatimukset mitä kumppaniin tulee..

Suurimmalla osalla oli reissukuvia / extremeurheilukuvia tai sitten tekstissä oli mainintaa tästä "pakko päästä vähintään pari kertaa vuodessa ulkomaille", "salilla käyn 4-5 kertaa viikossa" jne.

Kivaa jos on varaa matkustella ja jos löytyy aikaa / energiaa käydä salilla koko ajan, mutta miten näillä naisilla on aikaa parisuhteelle? Ja miten ne voisi ikinä kiinnostua minusta, olen aika tavallinen, työssäkäyvä mies. Ei ole sillä tavalla varaa matkustella kun on asuntolainaa, autolainaa jne.

Työpäivän jälkeen oon usein aika väsynyt niin en voisi kuvitellakkaan lähteväni salille joka ilta, ja milloin ehdin tavata kavereita tai hoitaa kotityöt?

Mulle on turvallisuus aika tärkeä asia (mm taloudellisesti) Taidan olla aika tylsä, loppupeleissä.

M34

Jos Tinderissä on tuollaiset vaatimukset niin en taida edelleenkään sinne liittyä :D

Haluaisin kyllä matkustella, mutta harvoin se on mahdollista, salilla en käy, silloin tällöin kahvakuulaa ja päivittäiset kävelylenkit. Pitää vaan jatkaa vanhaan malliin positiivisella mielellä ympärilleen katsellen :)

N35, viestin nro50 ja 60 laittaja

Vierailija
156/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Jos Tinderissä on tuollaiset vaatimukset niin en taida edelleenkään sinne liittyä :D

Haluaisin kyllä matkustella, mutta harvoin se on mahdollista, salilla en käy, silloin tällöin kahvakuulaa ja päivittäiset kävelylenkit. Pitää vaan jatkaa vanhaan malliin positiivisella mielellä ympärilleen katsellen :)

N35, viestin nro50 ja 60 laittaja

Silloin kun itse Tinderissä olin tuli olo että moni koittaa markkinoida itseään mielikuvilla. Ihan kuin vaikka telkkarimainokset. Ei ne vastaa totuttaa vaan on paranneltu versio siitä.

Tuskin kannattaa kun täälläkin koko ajan keskutelua kuinka pettyi treffikumppaniin.

Vierailija
157/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maalaisjärki kirjoitti:

Perusnainen.

Eikö tuo ollut juuri miesten reaktio? Mies haluaa muka keskustella, mutta sitten kun ollaan eri mieltä ja huomautetaan jostain ristiriidasta, se on vänkäämistä ja silloin pitäisikin pitää turpa kiinni. Nainen jatkaisi keskustelua, perustelee kantansa ja kysyy toisen perusteluja, mutta mies nostaa kädet ylös ja sanoo, että eihän tuon kanssa voi edes keskustella. 

Vau. Kyllä, näin se on. Mies saattaa kysellä myös luodakseen aasinsillan, jotta voi keskustella enemmän itsestään. Naisen jutteluja pidetään "ei jaksa kuunnella" -asioina. Tällainen kokemus mulla.

Vierailija
158/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Miten ihmeessä sinä olet vapaalla jalalla? Samanlaista tylsää mutta ihan mukavaa arkea valtaosa naisistakin elää ja haluaa samanlaisen kumppanin.

Minusta kuulostaa, että nuo parinhakuilmoitukset ovat kuin hakemuksia vapaisiin työpaikkoihin. Minnekään ei kelpaa pätevä ja ihan hyvä työntekijä vaan joka paikkaan halutaan sosiaalinen ja kaiken hallitseva, kielitaitoinen multitaituri, joka harrastaa extremeurheilua vaikka itse työ olisi tylsää puurtamista yksikseen. Sellainen vaiktuelma pitää antaa vaikkei olisi.

Vierailija
159/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä pieniä ja maanläheisiä toiveita ihannenaiselle.

Naisilla on aina jotain senttirajoja ja pitää olla miljonääriä ja pelimiestä ja ties mitä.

Ei nuo miesten toiveet tuossa ole todellisia. Sanovat vain mikä on yleisesti hyväksyttävää eivätkö sitä että isotissinen blondi riittää. Toki varmaan jotain perää tuossa että naisen pitää hiljaa kuunnella eikä omistaa persoonaa tai mielipiteitä. Eli nyt vaan sitä robottia ostamaan.

Joo, vain isotissiset blondit saavat Tinderissäkin mätsejä. Eiku...

Isotissiset punapäät saa livenä mätsejä ;) :D

Ei mies voi haluta ulkoisesti minkäänlaista naista ilman että naiset alkavat vinkua. Ihan sama miellyttääkö miestä isorintaiset, pineirintaiset, sirot, kurvikkaat, pitkät, lyhyet tai mitä vaan. Aina on nainen vinkumassa kuitenkin, että KAIKKI miehet haluavat JUURI tuollaisia siroja/muodokkaita/pienipeppuisia/isopeppuisia jne. naisia. Eivät edes itse ymmärrä kuinka laaja naismaku miehillä on naisten ulkonäön suhteen naisten miesmakuun verrattuna.

Miehen ihannenainen on tasan yhdenlainen: kaunis nainen eri ulkonäöllisillä variaatioilla, jotka vaihtelevat hieman miesten kesken. Siinäpä onkin se miesten "monipuolinen" ja "laaja-alainen"-maku naisten suhteen.

Alle seiskan naisia ei ole teille edes olemassa, siitä osoituksena minunkaltainen, tylsän näköinen harmaahiirulainen suomalaisilla peruspiirteillä, jota ei edes ulkomaalaiset tai itseäni vanhemmat miehet hätyyttele yhtään missään. Olen siis KIRJAIMELLISESTI näkymätön vastakkaiselle sukupuolelle.

Se mitä te miehet sanotte, ja mitkä ovat teidän todelliset ajatukset jostakin, eivät ole yhtenäisessä ja loogisessa linjassa toistensa kanssa, tämä on osoittautunut paikkansa pitäväksi lukemattomia kertoja. Samaan kategoriaan menevät ne teidän merkityksettömät jargoniat, kuinka teille on naisen luonne ykkössijalla vaikka tutkimuksissa on osoitettu, että nimenomaisesti naisen viehättävyystaso sanelee miehen kiinnostuksen naista kohtaan. 

Vierailija
160/173 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ihanteista, mutta minua lähestyvät usein nuoretkin miehet ja olen lihava 33-vuotias iloinen ja puhelias nainen.

Minua ei lähesty kukaan, ja olen 23-vuotias ja hoikka. Sinun täytyy olla kasvoistasi varmasti Anne Pohtamon näköinen, ei tuota voi muuten selittää. Itse otan miehiin ihan selvän katsekontaktin ja olen luonteeltani avoin ihminen, silti miehet välttelevät minua systemaattisesti. Ihan sama minkälaisia itse ovat, olen miehille täysin ilmaa. Ehkäpä minussa on jokin sisäsyntyinen miesten karkoitin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi