Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun kasvoille ei riitä kevyt meikki

Vierailija
23.09.2017 |

Ärsyttävää kun pitää aina tällätä normaaliin arkeenkin nk. juhlameikki kun muuten kasvot näyttävät valjuilta. Onko siihen mitään apuja?? Heti jos laitan vain tyyliin puuteria ja ripsaria, kysellään oonko sairas tai muuten vaan nukkunut huonosti. Meikkiin menee aamusta yli 30min.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juhlameikki": meikkivoide, puuteri, poskipuna, silmien rajaus, ripsari, kahta eri luomiväriä, kulmat.. Mulla menee kauan esim. ripsariin, koska ripset on vaaleat ja ohuet. Tarvitsee siis monta kerrosta. Mihinkään kestoväreihin mulla ei ole tällä palkalla varaa eikä niilläkään näin vaatimattomiin ripsiin tuuheutta saa. Ap

Kestoväripaketti maksaa kympin tjsp. Ostan Prismasta jotain "sensitive blaablaa" ja siedän sitä väriä hyvin, vaikka silmät ärtyvät yleensä helposti. Paketti riittää moneksi kuukaudeksi kerran kuukaudessa värjätessä.

Vierailija
22/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa valju?

Miksi ei ole mitään "arvosta vaaleita piirteitäsi"-kamppiksia? Mun mielestä vaaleat piirteet ovat nätit, niitä näkee tosi vähän. Tekoripsiä ja liian tummia kulmia luonnostaan vaaleilla taas ihan liikaa.

Niin, jännä juttu. Aika moni suomalainen kuitenkin arvostaa valjuja sisustuksia, eli pelkistettyä ja valkoista, hyvin vähäeleistä. Mutta kasvojen pitääkin sitten näyttää eksoottisilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama vika.. jos töihin laittaa vain ripsaria niin jo kaikki kyselee että nukuitko huonosti vai Ootko sairas.

Minusta se on tosi rasittavaa ja epäkohteliastakin. Jos taas olen kipeä ja nukkunut huonosti mutta meikannut kunnolla niin kukaan ei kysele mitään. Antaisivat mun olla :D

Sinuna sanoisin ihan suoraan, että "en ole sairas tai huonosti nukkunut, en vain ole meikannut kuin ripsarilla". Johan loppuisivat kyselyt.

Minäkin meikkasin ennen kohtuullisesti. Lopetin täysin kosmetiikkatuotteiden käytön, koska en halunnut altistaa sikiötä (enkä enää itseänikään) ylimääräisille kemikaaleille. Aluksi tuntui vähän oudolta, mutta tosi nopeasti tottui, eikä kukaan koksaan kysellyt tai huomauttanut mitään. Selvähän se on, että meikittä näyttää erilaiselle kuin meikattuna, ihan jokainen. Luonnollisuus kunniaan.

Vierailija
24/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan HITON kateellinen naisille, joille riittää 5 min meikki ja silti näyttävät huolitelluilta. Ap

Jep, sama täällä! En tajua, miten jotkut sanoo että menee max. 10 minuuttia arkimeikin tekoon ja näyttävät silti upean huolitelluilta. Mulla ei todellakaan onnistu, menee jo pelkästään pohjameikkiin tuo aika. Mulla on todella rasvoittuva iho, jossa vielä aknearpia ja muutenkin vähän epätasaisen värinen ja usein joku näppy siellä täälä joten jos hutaisisin vain jonkun kevyen meikkivoiteen ja ripsivärin, niin ensinnäkin se meikkivoide olisi parin tunnin päästä ihan muisto vain, kiitos rasvoittuvuuden. Ihoni on melko vaaleakin ja sitten vielä perintönä aina tummat silmänaluset, niin pakko se vaan on kunnon meikki laittaa, koska en jaksa niitä kysymyksiä "Olenko sairaana?" tai "Onko kaikki hyvin, näytät vähän väsyneeltä/oudolta/ym". Tosin osaan mielestäni ihan hyvin meikata ja meikin kanssa näytän kyllä omaan silmääni nätiltä ja usein kuulenkin silloin paljon kohteliaisuuksia ulkonäöstäni. Edes jotain hyvää :D

Vierailija
25/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Lumenen CC-voidetta. Sitä ohuelti niin saat hehkua. Sipaisu poskipunaa. Siinä se. Itse laitan väritöntä ripsiväriä ja kulmageeliä ja huulikiiltoa. Enempää en jaksa enää meikata.

Vierailija
26/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo mitä sanoit, ei ole kiinni mistään muusta kuin ihon kunnosta. Mene ihotautilääkärille/laserhoitoon ja kosmetologille. Ärsyttää kun ihon kuntoa aina vähätellään, vaikka hyvällä iholla saa anteeksi vaikka jonkun epäedullisen kasvonpiirteenkin. Näyttää niin freesiltä. Niin ja lisää veden juontia.

Vierailija
27/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa, en ymmärrä, miksi ihmiset eivät käy ahkerammin ihotautilääkäreillä, tuolla näkee vaikka minkälaisia ihoja/meikkejä ihmisillä. Ja siis kyse on ihon kunnostaaaaa. Näytin itse järkyttävältä, kun sain aknen ja ihottuman.

Vierailija
28/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin varmaan mustakin ajatellaan... finnejä ja arpa löytyy. Oikeasti olen jo toista kertaa antibioottikuurilla aknen takia. Itsetunto on mennyttä kohta...

Vierailija
29/29 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ei arpa vaan arpia :D