Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmille löytyi uusi selitys.

Vierailija
23.09.2017 |

Naisen orgasmi on yhtä turha kuin miehen nänni, vertaa biologian professori Elisabeth Lloyd Tiede-lehden artikkelissa.

http://www.hs.fi/tiede/art-2000002913676.html

Samaa mieltä vai ei?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä lukenut, että se edistää raskaaksituloa vaikuttamalla limaneritykseen ja kohdunpäähän. Lisäksi orgasmi "motivoi" naista kiinnostumaan seksistä. Äh, kyllähän kaikki vaikuttaa kaikkeen. Jos muutamakin raskaus saa alkunsa helpommin naisen orgasmien seurauksena, on se jo merkittävää evoluution kannalta.

Vierailija
2/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuuhun, tarkoitan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ei ole turhaa. Harrastan seksiä orgasmien takia.

Vierailija
4/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle voi aina yrittää keksiä selitystä jälkikäteen, mutta eiköhän se ole vain miehen orgasmin "sivutuote" (klitoris on kuin sisäänpäin kääntynyt penis). Eli juurikin kuin miehen nännit, jotka ovat naisen imetysvehekiden "sivutuote". Klitoriksesta tosin on naisille paljon enemmän iloa kuin nänneistä miehille, joten naisilla on käynyt parempi tuuri.

Vierailija
5/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on yleensä vaikeampi saada orkku kuin miehen, mutta sitten kun nainen sellaisen saa niin se on mainio fiilis. Miehen orkku on sellainen pari sekuntia kestävä ja toivoton.

Vierailija
6/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en todellakaan koe orgasmia turhana. :) Se on se syy miksi panen. Varsin moni heteromies joka tykkää seksistä, arvostaa sitä että naisetkin haluavat seksiä. Vonkaaminen olis monin verroin työläämpää muuten. 

Vierailija
7/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sinänsä ole turha, jos miettii kuinka suurella todennäköisyydellä yksikään nainen haluaisi harrastaa seksiä muuten kuin lisääntymistä varten, jos ei saisi siitä mitään nautintoa. Jos naisella ei olisi klitorista, miehet eivät saisi seksiä koskaan paitsi silloin kun nainen haluaa saada lapsen.

Vierailija
8/8 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi ei ole turha sellaisessa kulttuurissa, missä nainen itse valitsee kumppaninsa. Silloin nainen valitsee sen, jonka kanssa saa orgasmin.