Miksi ikä on naisille niin arka asia?
Miksi jotkut vieläpä valehtelevat ikänsä alaspäin? Minä mielummin valehtelisin ylöspäin, jollain kaikki ihmettelisivät nuorekkuuttani. 😀
Kommentit (20)
En osaa kyllä selittää. AIkaisemmin se oli minulle hankala asia, ei mistään järkevästä syystä. Joskus 45 ikävuoden tienoilla se lakkasi olemasta ja nyt sanon ihan helposti olevani viisikymppinen.
Mä kerron aina oikean iän. Mun ei tarvitse huijata ollakseni nuorekas. :D
Mies paranee vanhetessaan, nainen huononee vanhatessaan. En silti ymmärrra, miksi naiset tekevät iästä ongelman niin nuorena. Nainen on seksikkäimmillään 30-45-vuotiaana, sitä nuoremmat ovat vaan liian mukuloita.
Minä valehtelen ylöspäin ikäni tintsussa. Ainakin välttää nämä ikärasistit miehet ja tuleepahan kivana ylläri miehelle sitten oikea ikäni. Oon ollut nyt pari vuotta 30 :)
Vierailija kirjoitti:
Mies paranee vanhetessaan, nainen huononee vanhatessaan. En silti ymmärrra, miksi naiset tekevät iästä ongelman niin nuorena. Nainen on seksikkäimmillään 30-45-vuotiaana, sitä nuoremmat ovat vaan liian mukuloita.
Vain mies ajattelee näin. Kyllä ne nuoremmat kaksikymppiset ovat komeampia kuin kolme-neljä kymppiset. Mieskin vanhenee ja rupsahtaa sekä aineenvaihdunta hidastuu.
No minä olen tuntenut tukun naisia joille ikä ei ole ollut mikään arka asia. Lienee joku muiden keksintö se.
Kaikki haluavat olla nuorekkaita = terveitä, mutta en tunne yhtään ikäänsä peitteleviä naisia.
Naisille?
Kirjoitat palstalla, jossa keski-ikäiset hopeanorpat jauhavat teini-ikäisistä naisista - ja luulevat näyttävänsä nuorilta.
Äidin mielipidettä ei edelleenkään lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kun kirjoitit hauskan vitsin, ruttuinen ja tuhti hopeanorppa.
En ole koskaan valehdellut ikääni, en ole keksinyt siihen mitään syytä. Enkä tiedä muitakaan naisia jotka niin tekisivät, eihän siinä olisi mitään järkeä. Ehkä se johtuu siitä että olen eepeeltä. Ikä ei ole nykypäivänä mikään arka asia. Joskus ennenvanhaan piti välttää joutumasta "vanhaksipiiaksi" mutta eihän iällä nykyään ole mitään väliä edes parinmuodostuksessa, ainoa mihin se vaikuttaa on lasten tekeminen, ja siinäkin on turha valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain mies ajattelee näin. Kyllä ne nuoremmat kaksikymppiset ovat komeampia kuin kolme-neljä kymppiset. Mieskin vanhenee ja rupsahtaa sekä aineenvaihdunta hidastuu.
Miehillä "paranee vanhetessaan" tarkoittaa statuksen ja tulotason nousua, ei fyysisiä muutoksia. Siksi miehet paranevat vanhetessaan ja naiset taas huononevat vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas sekä miehet että naiset ovat parhaimman näköisiä 30-40 -vuotiaina.
Mutta ehkä tuo iän valehteleminen johtuu siitä, että aina toitotetaan miten parikymppiset ovat kauniita ja kolmekymppiset vanhoja kurppia.
N24
Ikä on syy syrjiä töiden suhteen ja ikä ulkonäköön liittyen voi olla joillekkin näyttelijöille, malleille este töissä, mutta itsessään en koe naisten salailevan ikäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä "paranee vanhetessaan" tarkoittaa statuksen ja tulotason nousua, ei fyysisiä muutoksia. Siksi miehet paranevat vanhetessaan ja naiset taas huononevat vanhetessaan.
Aivan, elikkä nainen huononee kun tulotaso ja status nousee? Täällä taitaa ehta kilttimies kirjoitella taas, on se kurjaa kun ei kelpaa naisille, vaan pitää opiskelija tyttösistä haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksikkäitä 30-45-vuotiaita ei valita misseiksi eikä malleiksi?
Miksi ikää peitellä. En ymmärrä. Miehet rupsahtaa siinä missä naisetkin. Jotkut poikkeusnaiset ja miehet onnistuvat olemaan koko elämänsä jotenkin iättömän näköisiä nuorekkaita mutta usein se on geeneissä. T. N60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, elikkä nainen huononee kun tulotaso ja status nousee?
Ei, vaan ero on siinä, että miehelle naisen tulotaso ja status on hyvin merkityksetön. Naiselle taas miehen tulotaso ja status on hyvin merkityksellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli ongelma koska luultiin nuoremmaksi. Nykyään se ei haittaa. Ulkonäköni ei ole mennyt huonoksi. Älä yleistä.
47
Taas joku urpo kyselee, (itse tietenkin aivan 'autuaan tietämättömänä') jotain aivan itsestäänselvyyksiä. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli ongelma koska luultiin nuoremmaksi. Nykyään se ei haittaa. Ulkonäköni ei ole mennyt huonoksi. Älä yleistä.
47
Poikkeus vahvistaa säännön.
Edelleenkin olen kyllä sitä mieltä, että nainen seksikkäimmillään 30-45-vuotiaana, ei haittaa vaikka olisi jo muutama ryppy. Rypyt tarkoittavat mulle kokemusta ja asiantuntemusta munankäsittelyssä, mikä on vain hyvä asia.
Ei mitään hajuu. Kiva on ollu olla nainen ihan minkä ikäsenä vaan.