Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa: ihastus

Mikä mua vaivaa
23.09.2017 |

Mulla ja ihastuksella on harrastuksen parissa kohtaamisia muutaman kerran viikossa, ja aina ootan näkeväni hänet... Sellanen suloinen kutkutus vatsanpohjassa ja kun tavataan, vihlaisee niin ihanasti. Tunnen sen sähkön välillämme ja mun on täysi työ yrittää olla coolina... Meillä molemmilla sanat sekottuu ja tuntuu, että ajatustoiminta lakkaa.

Normaalisti ollaan verbaalisti lahjakkaita.

Hän ei ole yhtään mun tyyppiä eikä hän mun varmaankaan mutta se vetovoima... Aina päätän, että en ajattele enää, mutta kun näen, menee pää sekaisin taas. Ollaan siis molemmat sinkkuja, mutta muuten... Suoraan sanoen tuntuu etten kestä enää. Ei ole rohkeutta pyytää treffeille, harrastuksesta tykkään, mutta onhan tuo yhtä kidutusta olla lähellä kun haluaisi olla niin paljon lähempänä. Hulluksi tässä tulee.

Se on ihan käsittämätöntä miten ajatustoiminta lakkaa hänen lähellä. Normisti ei lakkaa ikinä. Veri vaan kiertää aivoista pois jonnekin muualle.

Kidutusta olla lähellä, vielä pahempaa erillään. Viime yönäkin näin hänestä unta...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville! Tai mieluummin bisselle.

Selvästi panisitte kuin kanit jos toisella riitäis rohkeus. Anna puhelinnro. Soittaa jos kiinnostaa, jos ei, ei soita. 👍

Näin on mulla asiat järjestyneet. Oletan, että oot nainen, ja jos mies ei ole ihan tohveli, tekee alotuksen.

Vierailija
2/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvän tähden.

Miten ei aikuinen ihminen saa suutaan auki kun ihastuttaa ja selkeesti myös pa-net-taa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö teillä siellä harrastuspiirissä oo mitään yhteisiä bileitä? Ilman alkoholia olis moni pari jääny syntymättä, koska ujous ja suomalaisuus. Itelläkin on joka seurustelusuhteessa ollut molemmilla rohkeusryyppy TAI PARI, ja nykysen kanssa jo oltu kahdeksan vuotta.

Muuten, mitä watun tyyppiä? Täysikäinen ja sukupuoli johon tuntee seksuaalista vetoa, niin se on siinä. Ei ole mun mieskään mikään unelmien prinssi, mutta kun näin sen ekaa kertaa, ajatus oli, että tod panisin. Kai ne on ne feromonit. Mies sanoi ajatelleensa just samaa, ja että sen halun näki mun silmistä... se nyt on aika pelottava ajatus. Toisaalta meillä oli työpaikkaromanssi alkujaan, ja kaikki wattu tiesi. Ei sitä pystynyt salaamaan, kun koko mesta sähköistyi kun oltiin lähekkäin. Uuuuhhh.

Lopulta yksi kollega sanoi, että pankaa jo, ei tästä tule mitään kun molempien ajatukset harhailee. Nyt pannaankin jp. Ei tosin duunissa 😂... tai no joo, kerran invavessassa, kun oikein himotti. Mut sitä ei lasketa.

Vierailija
4/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Oon ite se tohveli, tai sitten ollaan molemmat tohveleita. Ei tästä mitään tule.

Vierailija
5/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen voi kestää vuosia. Parasta tehdä asialle jotakin ...

Vierailija
6/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Oon ite se tohveli, tai sitten ollaan molemmat tohveleita. Ei tästä mitään tule.

Siis tietenkin täällä ap. Mun pitäis olla kännissä että voisin tehdä aloitteen. Harrastuksessa ei onnistu, eikä ole illanviettoja tiedossa.

Vierailija
7/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivo kirjoitti:

Siis tietenkin täällä ap. Mun pitäis olla kännissä että voisin tehdä aloitteen. Harrastuksessa ei onnistu, eikä ole illanviettoja tiedossa.

No käykö se mies missään baarissa? Jos sattumalta joskus siellä tapaisitte?

Vierailija
8/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivo kirjoitti:

Etkö voi ehdottaa jotain illanviettoa, esim. pikkujouluja?

Vierailija
9/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otat ny sitte kännit, jospa siitä se lähtis.

Vierailija
10/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä? Nyt jo tuntuu että naksahtaa eikä ajatus kulje. Hänen läheisyydessä vaan sekoaa sanoissaan ja haluaisi mennä syrjemmälle suutelemaan, ja sitten...

Olen kyllä yrittänyt tukahduttaa tämän tunteen, mutta se on vaan vahvistunut siitä. Ajatukset on ... ... mutta ihastuin häneen ensin henkilönä. Fyysiset halut tuli myöhemmin ja tämä älytön seksuaalinen vetovoima. Ei kai se sähkö voi olla yksipuolista, kun molemmat sekoilee ja sen virran tuntee just missä pitääkin, tai ei pitäis.

Harrastusporukasta yksi on jo kommentoinut jotakin, ja pelkäänkin että se ihastuminen ja himo näkyy musta kilsan päähän, vaikka katselen muualle. Siis en häntä kato.

Mistä helvetistä te muuten näette sen, jos kaksi henkilöä on ihastuneita, mutta ei kerro siitä kellekään? Miten sen voi peittää, kunnei me uskalleta kuitenkaan mitään aloitteita tehdä. 😔

Vierailija
11/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuollainen harrastus on?

Miksi et pysty miheltä vaivihkaa kyselemaan asioita ym.

Tai sitten karjaiset suoraan että panettaa ihan perkeleesti tee nyt jotain.

Vierailija
12/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdotuksia, mutta jotenkin tuntuu ettei pysty eikä kykene.

Huonoja kokemuksia jne. En haluais taas ottaa siipeen vaikka...

Voi kun se mies tekis alotteen. Menisin vaikka ekana iltana sänkyyn enkä oikeesti pystyisikään vastustamaan sitä jos tilaisuus tulisi.

A (ei se eka A, ei toinen A, joille joku on kirjotellut) ota mut. En voi tulla harrastukseen kännissä. Turha toivo varmaan, mutta jo sellainen pieni hyväily riittäisi. Jos vaikka vahingossa hipaisisit esim. rintaa. Multa menis varmaan jalat alta.

Ap

Vierailija
13/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Ei-ap

Vierailija
14/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteeseen liittyvä. En vois sanoa sille, että panettaa, vaikka tietty panettaakin hänen lähellä. Siksi vaikutankin ihan idiootilta, kun veri kierää muualla kuin aivoissa. Oon kerrankin tietoinen mun kaikista eroottisista alueista. Tai niistä eroottisimmista. Kai se miehellä on vähän sama, kun kaikki veri pakkautuu penikseen...

No, tää ajatus ei varsinaisesti helpota. Täytyy nyt miettiä, kiitti vinkeistä, ja laittakaa lisää.

Ap

Vierailija
15/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille. Ei me muuten tajuta.

T. Mies

Vierailija
16/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro sille. Ei me muuten tajuta.

T. Mies

Näin on. Mulla meni yksi nainen sivu suun kun ajattelin etten kelpaa sille ja myöhemmin selvis, että sitä oli panettanut kuin pientä oravaa AINA mun läheisyydessä.

Kännissä tunnusti vuosia myöhemmin kaverin tupareilla. Ilmeisesti oli vahvaa ihastusta myös kuten mullakin.

Vierailija
17/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OPETELKAA SUOMALAISET PUHUMAAN

Vierailija
18/18 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä? Nyt jo tuntuu että naksahtaa eikä ajatus kulje. Hänen läheisyydessä vaan sekoaa sanoissaan ja haluaisi mennä syrjemmälle suutelemaan, ja sitten...

Olen kyllä yrittänyt tukahduttaa tämän tunteen, mutta se on vaan vahvistunut siitä. Ajatukset on ... ... mutta ihastuin häneen ensin henkilönä. Fyysiset halut tuli myöhemmin ja tämä älytön seksuaalinen vetovoima. Ei kai se sähkö voi olla yksipuolista, kun molemmat sekoilee ja sen virran tuntee just missä pitääkin, tai ei pitäis.

Harrastusporukasta yksi on jo kommentoinut jotakin, ja pelkäänkin että se ihastuminen ja himo näkyy musta kilsan päähän, vaikka katselen muualle. Siis en häntä kato.

Mistä helvetistä te muuten näette sen, jos kaksi henkilöä on ihastuneita, mutta ei kerro siitä kellekään? Miten sen voi peittää, kunnei me uskalleta kuitenkaan mitään aloitteita tehdä. 😔

Muakin kiinnostaisi vastaus tohon viimeiseen kysymykseen. Miehen kanssa edettiin tosi hitaasti eikä varsinaisesti ikinä flirttailtu (työpaikkaromanssi), mutta silti niitä tietäviä ja merkitseviä katseita ja hymyjä sateli. Tietty pidettiin pokkaa, mutta MIKÄ sen paljastaa ulkopuolisille, kun ei itekään oltu toisistamme varmoja?

Onko se joku kemiajuttu tai jokin seksuaalinen lataus? Ihmisellä kun on kuiteskin salattuja aisteja ja ollaan pohjimmiltaan eläimiä. (Mekin naitiin viimein pikkujouluissa perinteiseen tapaan invavessassa, eikä oltu tota haluttu kuin siinä kuusi kuukautta...)

Nyt yhdessä jo neljä vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan