Mistä saisin itselleni ystävän? Sellaisen oikein vanhan ajan bestiksen?
Kommentit (12)
kaikille kelpais mutta kukaan ei uskalla panna itseään likoon ja kaikki jäävät yksin! Surullista!
Ystävyyteemme on kuulunut olla haukkumatta toisiamme selän takana, ei toisten aviomiesten vikittely jne.
Emme arvostele rankasti toisiamme, lohdutamme aina kun on tarvis.
Noloa myöntää että minä, kolmekymppinen perheenäiti, olen joskus kateellinen jollekin teinille koska sillä on " bestis" .
Uusia läheisiä ystäviä on todella vaikea saada.
Opetelkaa nyt jakamaan ne asianne sen miehen kanssa niin ei tuu eroakaan. Yökylää ja kikatusta...voi jestas.
ei hyvä ystävyys tyttökaverin kanssa poissulje hyvää avioliittoa. Ne tukevat toisiaan, kun ihmisen ei tarvitse tukeutua elämässä vain yhteen henkilöön.
Vierailija:
Opetelkaa nyt jakamaan ne asianne sen miehen kanssa niin ei tuu eroakaan. Yökylää ja kikatusta...voi jestas.
Vierailija:
Mun paras ystävä on siskoni...
ja minä olisi aina se antava osapuoli =(
Mulla on hyvä suhde mieheni kanssa, mutta silti kaipaan bestistä, koska tiedän, mitä vailla joudun elämään. Vielä parikymppisenä mulla oli parikin maailman parasta ystävää, mutta elämä kuljetti erilleen. Ei se mies vaan tajua kaikkia juttuja samalla lailla kuin toinen nainen tajuaisi.
Kuka ryhtyis, Turun seutu?
Mä voisin ruveta! :D Itselläkin huutava pula ystävistä... Ei yhtä ainutta tuttavaakaan jäänyt, kun lapsen sain. :(
sellasen, että yövytään puolin ja toisin ja kikatellaan yhdessä yömyöhään!