Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytöt etsivät naista Tinderistä!?...

Vierailija
22.09.2017 |

Olen Bi-curious aikuinen nainen, teinitytön äiti. Olen mykistynyt, että saan Tinderissä matcheja ja supertykkäyksiä 18-22 vuotiailta tytöiltä... mitä tämä kertoo?... ja miten tähän pitäisi suhtautua? Laittelevat myös viestiä. Olen kyllä nuorekas ja nättikin, mutta silti...

Yksi tyttö kertoi heti että etsii huoltajaa risteilylle, matka maksettu (hieman huolestuttavalta tuntuu tämäkin), mutta siis hakevatko äitihahmoa, kokenutta opastajaa, vai mitä?... olen kyllä kertonut myös olevani kokematon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa...

Oon itse 19 ja ollut useita suhteita vanhempien naisten kanssa.

Mulle ainakin merkitsee se ihminen. Millanen on....

Vanhemmat on luotettavia....

Vierailija
2/4 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Milla,

Kiitos näkemyksestäsi! Luotettavuus on toki hyvin tärkeä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen 40v. kolmen lapsen äiti.

Olen mieheni luvalla saanut hankkia naisystäviä.

Hain kanssa Tinderistä ja juuri nuoret naiset olivat niitä kaikkein aktiivisimpia siellä.

Kävin useamman kanssa ulkona ja aluksi hirvitti deittailla välillä itseäni jopa 20'vuotta nuorempia. Kuitenkin keskustelut rauhoittivat ja huomasin kuinka se ihminen oli se tärkein. Nyt ollut muutamia upeita, herkkiä , hienoja suhteita nuorempien naisten kanssa.

Vierailija
4/4 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Marjaana kommentistasi!

Itse kävin hiljattain ensitreffeillä puolta nuoremman nuoren naisen kanssa. Juteltiin ja tutustuttiin. Hyvin luontevalta tuntui toisaalta, hän oli hyvin älykäs ja ajattelevainen. Mutta toki hän tuntui myös hyvin nuorelta...  niin lähelle samanikäinen kuin oma tytär. Olen hämmentynyt.