Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 237€ maksava laukku kallis?

Vierailija
22.09.2017 |

Haluaisin kovasti sen mutta ei varaa tai olisi mutta täytyy säästää laskuihin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kallis.

Mä en ole ikinä ostanut mitään noin kallista paitsi silmälasit ja kodinkoneita.

T.39v

Vierailija
2/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on älyttömän hyvin varustettu ensiapulaukku tai jokin muu erikoistarvikelaukku täynnä tavaraa, niin mikäs siinä. Mutta en maksaisi noin paljoa mistään vaatteesta tai asusteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kallis. Muttei välttämättä liian kallis. Mun kallein laukku on ollut satasen luokkaa.

Vierailija
4/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et pysty maksamaan muita, tärkeämpiä laskuja, laukku on liian kallis.

Säästä rahaa jotta voit ostaa sen myöhemmin.

Minulla on kalliita laukkuja, mutta en koskaan ostaisi niitä jos se tarkoittaisi etten saisi oikeita laskuja maksettua.

Vierailija
5/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kallis. Muttei välttämättä liian kallis. Mun kallein laukku on ollut satasen luokkaa.

Perustelw miks kukaan tarvii 100€ laukun.

Vierailija
6/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuinka paljon silläkin rahalla saisi piriä? On kallis.

Vierailija
7/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos löydtä näiltä paskamarkkinoilta haluasi. Jos siinä on merkkilogo isolla statuksella, maksaisin saman kuin Prisman muovipussista. Hyvä design on eri, kuin logoon magnetisoituminen.

Vierailija
8/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuon verran ylimääräistä, ei ole kallis. Jos joutuu miettimään laskujen ja laukun väliltä, laukku on liian kallis. Laukku on vain tavaroiden kuljettamista varten. Tuon hintainen laukku ei edes nosta statusta tai kasva arvoa vintage Chanelin tapaan, joten on ihan sama ostaa vaikkapa 20 euron vastaava laukku.

Vierailija
9/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helvetissä edes kysyt tällaista, jos itse tiedät ettei ole varaa? Normaalilla älykkyydellä varustettu tietää että se, mihin ei ole varaa, ei ole ainoastaan kallista, vaan liian kallista.

Vierailija
10/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut käytössä 40 e maksava laukku päivittäin 4 vuotta. Ei kiinnosta ostaa uutta ja toisten akkojen laukkuja en ihastele.  Kalsarikuoseja kuten Vuittonia en arvosta mitenkään.

Vierailija
11/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keltä kysyy. Sinkkuelämää sarjassa se olisi ryöstöhinta.

Vierailija
12/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin aitonahkaisen laukun. Koska halusin sen olevan laadukas ja kestävä. 100€ ei ole paljon nahkaisesta laukusta.

Vierailija
13/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut käytössä 40 e maksava laukku päivittäin 4 vuotta. Ei kiinnosta ostaa uutta ja toisten akkojen laukkuja en ihastele.  Kalsarikuoseja kuten Vuittonia en arvosta mitenkään.

Aika tyylitöntä pitää 4 vuotta samaa laukkua joka päivä. En voi mitään, mutta heti tulee ajatus vaihdatko alusvaatteitakaan päivittäin ja huolehditko muutenkaan hygieniasta?

Vierailija
14/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kymmenen vuotta vanha H&M:n aleveska. Iso satulalaukku, jollaisen olisin voinut ostaa kalliimmallakin kuin kympillä tjsp. Pesen pesukoneessa tarvittaessa, eikä ole muuttunut miksikään. Paljon tulee käytettyä myös kangaskasseja.

Vierailija
15/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin aitonahkaisen laukun. Koska halusin sen olevan laadukas ja kestävä. 100€ ei ole paljon nahkaisesta laukusta.

Nahka ei ole kestävämpi kuin tekonahka. Tee vaikka testi ja hautaa maahan pala molempia.

Vierailija
16/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et pysty maksamaan muita, tärkeämpiä laskuja, laukku on liian kallis.

Säästä rahaa jotta voit ostaa sen myöhemmin.

Minulla on kalliita laukkuja, mutta en koskaan ostaisi niitä jos se tarkoittaisi etten saisi oikeita laskuja maksettua.

Näin juuri. Hyvätuloiselle keski-ikäiselle, jolla on talot ja muut maksettu, se on ihan kohtuuhintainen laukku. Pienituloiselle, joka joutuu miettimään, mihin rahansa laittaa, ihan liian kallis.

Vierailija
17/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tuon verran ylimääräistä, ei ole kallis. Jos joutuu miettimään laskujen ja laukun väliltä, laukku on liian kallis. Laukku on vain tavaroiden kuljettamista varten. Tuon hintainen laukku ei edes nosta statusta tai kasva arvoa vintage Chanelin tapaan, joten on ihan sama ostaa vaikkapa 20 euron vastaava laukku.

Päin vastoin. Tuon hintaisessa laukussa hinta-laatusuhde on paras. Jos siis se on hyvin tehtyä aitoa nahkaa. Ei laukku sen laadukkaammaksi enää muutu, jos pannaan nolla perään. Sitten maksetaan enää merkistä. Kuten nuo Chanel-älyttömyydet. Massatuotantoa, ja miksi kukaan vuosien päästä maksaisi toisen käytettyjen nenäliinojen ym kuljetuslaukusta?

Vierailija
18/18 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun metsästysreppu maksoi saman verran, joten laukku jota pidetään usein kaupungilla voi mielestäni helposti maksaa enemmänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi