GRRRR uusi yritys. Huumekysymys??
(Sori jos tää on nyt kahdesti mutta en löydä enää äskeistä viestiäni)
Josko joku tietäisi mitä huumetta käytetään niin että laitetaan tinafolion päälle ja kuumennetaan ja imetään pillillä sitä savua? Oon varmaan jotenkin käsi mutta en löydä googlesta mitään järkevää vastausta.
Kommentit (12)
Aika montaa kai voi käyttää noin, itse olen polttanut hasaa tuolla tavalla.
Tuskin mitään huumetta höyrystetään tinafoliolla, kun ei sitä tinafoliota ole juuri valmistettu 50-luvun jälkeen. Alumiinifolio on sitten toinen juttu.
Ekana tulee mieleen Crack, mutta periatteessa mitä tahansa jauhemaista tai kidemäistä lasipiippussakin poltettavaa huumetta voi polttaa folion päällä ja imeä savut.. Crakia ei suomessa juurikaan ole (Onneksi) Kyllä Siltsun Metamfetamiinikin (kristallikin) onnistuu foliolta.. Ehkä vähän parempi kun suoraan suoneen.. Vähän niinkun ajaa autolla hirveäpäin/ajaa moottoripyörällä hirveäpäin.. Miksi kysyt?
Ei kai hassista noin polteta? Eikös siitä tehdä sätkiä tai poltetaan piipussa?
Oikeesti ...!!! metaa? Mitä on horse?
-ap
ps. sori toi tinafolio. :) oho
Horse eli hepo eli heroiini.
Hasaa ei polteta noin, vaan sit pitää olla piippu/äly/hätäri.
Vois olla myös crackiä mut ei sitä Suomessa kukaan käytä.
Ei hasiksesta oikein yksinään sätkiä kääritä, piipussa/bongissa sitä poltetaan tai lasin alla (esim nuppineulan päässä tai juuri vaikka folion päällä) jonka reunan alta imetään savut pillillä.
Meta=metamfetamiini. Horse=heroiini
Vierailija kirjoitti:
Ei kai hassista noin polteta? Eikös siitä tehdä sätkiä tai poltetaan piipussa?
Oikeesti ...!!! metaa? Mitä on horse?
-ap
ps. sori toi tinafolio. :) oho
Voi hasista noin polttaa, mutta se on todella harvinaista. Ehkä joku piippunsa rikkonut teini päätyy noin tekemään, mutta ei kovin moni, koska alumiinifoliosta tulee aika epäterveellisiä aineita keuhkoihin. Meta on metamfetamiinia ja horse heroiinia. Vähän mitä vaan huumetta voi polttaa noin jos se höyrystyy tarpeeksi matalassa lämpötilassa, eikä lämpö tuhoa helposti. Mihin tarvitset tätä tietoa? Olisi helpompi sanoa jotain tietoa tähäh jos tarkentaisit.
Kokaiini, heroiini, amfetamiini... Moni muukin, muttei hasis.
Se on just sitä metaa.
Cryatal/ice/japa/metamfetamiini