Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko TÖRKEÄ?

Vierailija
05.04.2006 |

Pyysin lapsni kummitätiä hyvää lapsuudenystävää minulle pieneksi avuksi kun siivoan kaappeja. Lupasin ruoan, saunan ja muutaman siivouskaljan sekä melko kalliit ruokalautaset vaivan palkkaa. (oli siis puettä, etät lähinnä hän on makutuomarina, mikä kaapeista menee roskiin, mikä kirppikselle ja ylläri ylläri hänelle..).

Itse olen auttanut häntä lukuisa kertoa, siiovnnut heillä, lainannut rahaa jne.

Nyt hän ei ole ottanut yhteyttä (lulpasi katsoa jos kalenterista löytyy tilaa). Hänellä on isot lapset jo jotaka asuvat isällään joten ei voi siitäkään kiinni olla.

Itse olen ollut vaikeassa elämäntilanteessa ja ajattelin,että olisi mukava puuhata yhdessä ja jutella samalla, mutta ei kai sitten.. : (

Oliko ehdotukseni sinusta törkeä? Ottaen huomioon, että minä olen aina tukenut häntä kaikin keinoin (hänen elämässä on ollut karikko jos toinenkin). Vai vedänkä tästä omat johtopäätökseni, ettei häntä kiinnosta koko ystävyys enää vai mitä?

Kiitos kommenteista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko häntä ei kiinnosta tai sitten hän kuuluu tähän sarjaan jotka eivät saa ikinä aikaiseksi katsoa sinne kalenteriinsa.

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisuhteessa. Älä alistu vain hänen käytettäväksi.

Itsellä on tilanne että kaverisuhde muuttui sellaiseksi että vain hänen napaansa enää tuijotetaan. Vuosi vielä niin vaihdan paikkakuntaa ja tämä tyyppi jää automaattisesti pois. Hänellä ei tule olemaan aikaa enää minulle kun muutan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minustakin tuntui, ettei ehdotus (taustaa vasten varsinkaan) ole kohtuuttoman törkeä, olisi varmasti ollut ihan kivaakin. Täytyy nyt toivoa, että ottaa vielä yhteyttä, muuten jää paha mieli kyllä..

Kiitos teille kaverit! Mukavaa illan jatkoa!

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään kaappeja. Kyllä minä ystävääni tuen ja autan, jos on todellinen hätä, mutta kaappinsa kukin siivotkoon itse.

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuetaan toisiamme vaikeina aikoina, jaetaan ilot, harrastetaan yhdessä, käydään kaupoilla yhdessä ym.. mutta ei sentäs SIIVOTA toistemme kotena.

olisit ap sanonut, että haluat ystäväsi maksamaan " apusi" siivoustyöllä. luulen, ettet sinä itse ole se todellinen ystävä, kun ajattelet, että nyt on sun vuorosi saada.. ei ystävyys ole velanmaksua.

Vierailija
6/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sitten itsekään ottaa vastaan palveluksia mitä ei voi toiselle tehdä, eiks vaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi