Miten reagoisit jos miehesi..
..ei muistaisi syntymäpäivääsi?
Vai reagoisitko mitenkään?
Kommentit (7)
Kyllä varmaan harmittaisi, en odota suuria lahjoja, se on kiva saada vaikka kukkanenkin. Mies kyllä muistaa synttärini, ainakin tähän asti on muistanut :) Samoin muistan minäkin hänen. Vuosipäiväkin muistetaan ja sitä juhlistetaan.
Olen jo kauan sitten oppinut, että jos haluan syntymäpäivänäni jotain erityistä, niin järjestän sen itse. Jos synttärit sattuvat viikonlopulle, varaan ravintolasta pöydän ja laitan pöytävarauksen tiedot sähköpostilla perheenjäsenille. Jos on arkena, saatan tyytyä siihen että käyn miehen kanssa lounaalla ja ostan kotiin sitten jotain hyvää suklaata ja kukkia.
Miehellekin olen lakannut ostamasta lahjoja jo aikapäiviä sitten, kun kaikki tarpeellinen hänellä jo on ja tuntuisi hölmöltä ostaa hänelle joku viskipullo hänen omilla rahoillaan (meillä on yhteiset rahat joista mies tienaa noin 80%). Käydään jossain ravintolassa syömässä ja se riittää.
Ei se yleensä muistakaan. Kyllä mä aina petyn ja totean, et olis kiva jos ois tuonut vaikka vaan kukkia tai ees onnitellut. Ei tuo muista mitään muitakaan merkkipäiviä. Esim viime vuosipäivän mies oli unohtanut. Mä olin kirjottanut sille "rakkauskirjeen", ostanut pullon sen lempi konjakkia, tein iltaherkkuja meille, hieroin ja otin suihin. Mies vaan vastasi lähettämääni "hyvää vuosipäivää rakas" tekstariin "hyvää vuosipäivää <3"
Joskus tuntuu, että mies ei oo oppinut tuntemaan mua yhtään 8 vuoden aikana mitä ollaan yhdessä oltu. Tänään se toi meille leffaherkuiks karkkeja joista en pidä, kun ei muistanut mistä pidän (monesti olen sanonut pitäväni lähinnä suklaasta, lakuista ja salmiakista) ja sipsejä joista en myöskään pidä. Toi meille myös oluet, vaikka olin juuri ennen sen kauppaan lähtöä kertonut, että mulla on päätä särkeny koko päivän ja oon ottanut panadolia niin en voi juoda viinilasillista, jonka usein perjantaisin juon.
Noh, on siinä ne hyvätkin puolensa.
no en muista hänen syntymäpäiväänsä... niin helpoooo....
Ei haittaisi yhtään. En itsekään siitä tee mitään numeroa, mutta lapset sen aina muistavat ja haluavat juhlia - herkkujen takia tietenkin. :) Ei meillä juhlita mitään aikuisten synttäreitä muuten. Myös joka ikinen hääpäivä on unohtunut ja mennyt ohi monta päivää ennen kuin olemme asian hoksanneet. Hääpäivää on nyt takana 16 kappaletta.