Perjantai-ilta klo 8 ja vaihdoin jo yöpuvun päälle :)
Kommentit (18)
Seiskan paikkella meni mullekin. Mikä olisi sen ihanampaa! (Ja mikä kamalampaa kuin olla jossain menossa) Keski-ikäistyminen, ah!
Täällä kanssa yksi yöpaitailija messissä mukana! Kävin saunassa tuossa alkuillasta ja sitten yöpaita päälle. Ihan käpertyä sohvalle, takassa tulet ja lasi viiniä.
Korotan puoli seiskalla! Ja ikää vasta 28-v :)
Minäpä menin jo klo 16 saunaan ja laitoin ryppyvoiteet naamaan ja yöpaidan päälle klo 16.30.
40-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Jaa minäkö keski-ikäinen?!
Laitoitko seksihepeniä?
Mä vaihdoin jo suoraan töistä tullessa klo 15. Olen aina kotona yöpuku päällä. N28
Mä vaihdoin jo puolelta päivin, kun tulin kotiin asioilta. Yöpuku rulaa!👍
Mä myös! Aamu seitsemäksi töihin😞
Itse rakastan perjantai-iltoja yöpuku päällä ja takassa tuli :) TV:stä jotain hyvää ohjelmaa ja vähän herkkuja. Se tunnelma <3
siis syksyllä/talvella tämä :D
Täällä myös! Jari on niin ihana! Dementiaa!!!
Täälläkin yöpuku päälle suihkun jälkeen 19.45, telkkarista tulee vain surkeita ohjelmia. pitänee ruveta lukemaan.
Perjantai-ilta ja klo 20 vaihdoin jo kumipuvun päälleni. Lässyttävä Sanna Ukkola aiheuttaa pahoinvointia. Jo kolmatta viikkoa tekee itsestään pellen huomattavasti itseään fiksumpien seassa omia hupsujään lätisemällä. Takasin sinne aamutelsun syövereihin horisemaan, kiitos.
Minä vaihdan aina heti kun tulen töistä kotiin. Esim pyjama tai oloasu tai ihan vaan kylpytakki ja villasukat. Niissä hiihtelen koko illan, ihanaa. Mies on kalsareissaan.
Nuorena nautin siitä, että viikonlopun sai lukea ja katsoa elokuvia telkkarista. Nykyisin voi katsoa netflixiä ja surffailla ja lukea ja nukkua. Aah.
Minä vaihdoin jo aiemmin, kun tulin lenkiltä ja kävin suihkussa.
Mielellään olisin vaikka ottanut bissee ja lähtenyt bilettämään, mutta huomenna aamuvuoro :/
Minä vaihdoin jo seitsemän maissa kun kävin suihkussa :)