Haluan jättää vaimoni, koska hän ei liiku tarpeeksi..
Vuosi oltu naimisissa eikä vaimo tee kuin 20min kävelylenkkejä kerran viikossa. Muutoin syö makeaa, pastaa ja istuu sohvalla..en ymmärrä tällaisia tapoja..
Kommentit (52)
Ja sit ihmetellään, miks et hanki miestä. Tollasia persreikiä kukaan jaksa.
Anna mennä, pääseepähän vaimosi eroon moisesta nillittäjästä.
Jos se on masentunut ja kyllästynyt ja pettynyt suhun. Syö suruunsa.
Muuttuiko vaimo naimisiinmenon jälkeen sohvaperunaksi?
Vaimo juo seitsemän kertaa päivässä sokeritiivistemehuja, pastaa kolme kertaa viikossa.
Ymmärrän. Kannattaa toimia heti ja koukuttaa joku nuori fitness-minkki. Seksikin on kuin aivan uusista sfääreistä kun pääsee sellaista kuumaa pakettia pyörittelemään.
Oletko keskustellut hänen kanssaan rakenentavasti, panostanut terveellisen ruuan ostamiseen tai tekemiseen ja ehdottanut yhdessä liikkumista? Vai ollut perinteisenä suomalaisena miehenä hiljaa ja mulkoillut vaan vihaisena, ja ihmetellyt kun vaimo ei tajua.
Taas tää pastasta nillittävä mies! Meni ylipainoisen naisen kanssa naimisiin ja sitten ulisee, kun nainen ei eläkään tarpeeksi terveesti ja miehen sääntöjen mukaan! Kai tää on trolli.
Son niin jännä, kun pappi sanoo aamen, niin per se räjähtää ku star warsissa. Kattokaa ukot tarkkaan ne pikku vinkit ruumiinrakenteessa ja muussa ennen kirkkoa. Joistakin naistyypeistä näkee turpoamisen riskit ja vinkit ennakkoon. Ei Läskikusetusliitoille.
Miehethän ei koskaan lihoa kun on suhteeseen alettu, mikä vitsi. Mutta joo, ihan jo naisen tterveyden kannalta olisi toki hyvä lisätä liikuntaa ja ruokavaliota terveellisempään suuntaan. Mutta jos haukkumaan rupeat niin ehkä on vain hyvä että eroatte.
Saat vaihdossa mun fitnessfriikki-tyttöystävän :)
Millainen adonis itse olet? Ettet vain suomalainen taikinanaama?
Itsehän olet vaimosi valinnut. Tuskin hän oli suhteen alussakaan mikään fitness-intoilija joten miksi edes menit naimisiin hänen kanssaan jos kumppanin kuntoilu ja tietty ruokavalio on sinulle niin tärkeä asia?
Keksi ensi kerralla parempi provo, alkaa jo kyllästyttää nämä trolliäijien höpinät.
Mä jätin just kuukauden ikäisen vauvan ja vaimon. Syynä vaimon vähäinen liikunta.
Vierailija kirjoitti:
Millainen adonis itse olet? Ettet vain suomalainen taikinanaama?
Miksi otat puheeksi naaman kun aloittaja puhui liikkumattomuudesta?
Ette olleet asuneet ennen yhdessä?